פרסום ושיווק

נתניהו: "אני בטוח בצדקתי. מבקש עימות עם עדי המדינה"

ברקע לסערה הציבורית בימים האחרונים, ראש הממשלה ניסה להרגיע את הרוחות של בתי המשפט. במקביל, נתניהו מבקש הערב עימות עם עדי המדינה - ""מצדי שהעימות יהיה בשידור חי, שהציבור יראה וישמע הכל".
עמית נעם טל |  33
ראש הממשלה בנימין נתניהו בוועידת הביטחון במינכן (צילום עמוס בן גרשום לע''מ)
על רקע ההליך המשפטי נגדו והבחירות המתקרבות, ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו מסר הערב הצהרה "דרמטית" בה טען כי סורב פעמיים לעימות מול עדי המדינה.
נתניהו פתח את דבריו בניסיון להרגיע את הרוחות סביב שאלת בית המשפט. "בימים האחרונים הייתה סערה ציבורית, ולכן אני מבקש להבהיר: מערכת המשפט היא אחת מיסודות הדמוקרטיה הישראלית. בדמוקרטיה יכולה להיות ביקורת על מערכת המשפט, ואני רוצה להבהיר - יש שופטים בירושלים, כך היה וכך יהיה".
לאחר מכן, נתניהו עבר לסוגיית הסירוב של המשטרה לבצע עימות עם עדי המדינה. "ממה יש להם לפחד?", שאל נתניהו. "מה יש להם להסתיר? אני לא מפחד ואין לי מה להסתיר. לכן אני חוזר על הדרישה לעימות עם עדי המדינה. מצדי שיהיה בשידור חי. כדי שהציבור יראה וישמע הכל. גם לרה"מ יש זכות להליך קודם".
"מילה אחת על ההאשמה הכי חמורה נגדי: על מה הם מדברים? כסף? מעטפות? חשבונות בנק? איים ביוון? מה פתאום? הם מדברים על תקשורת אוהדת. אני האישיות הציבורית הכי מושמצת בתולדות המדינה. קיבלתי תקשורת אוהדת? בוואלה כמו בכל אמצעי התקשורת קיבלתי אין סוף של האשמות עוינות וההאשמה הזו היא פשוט בדיחה. אם קובעים שסיקור חיובי הוא שוחד אז תעשו את העבודה כמו שצריך. איך לא חוקרים את יאיר לפיד שנפגש עשרות פעמים עם נוני מוזס בדירת מסתור בסביון, מחק את הפגישות והוא קיבל ממנו תקשורת אוהדת ומלטפת?", טען נתניהו.
תגובות לכתבה(33):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    החשוד רוצה לקבוע את הכללים,המגרש ,השופט ואת התוצאה,יפה. (ל"ת)
    שאול 08/01/2019 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 25.
    בוחנים את נתניהו ורק אותו בסטנדרטים של אמא טרזה
    אלי 08/01/2019 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם השמאל יעלה לשלטון תהיה חגיגת אופוריה בעיתונות ובפרקליטות אבל הסטנדרט יהיה מתון בהרבה. וחסר למישהו שירים קול נגד האצולה החדשה.
    סגור
  • 24.
    צ'יקן שיט
    לם 08/01/2019 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נתניהו סופרנו.קודם מאיים אחכ מתבכיין.
    סגור
  • 23.
    כבר במרץ הציעו לזוג נתניהו עימות עם חץ, נחשו? הם סרבו
    דנה 08/01/2019 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אינו כשיר לנהל את המדינה, שמישהו ממקורביו יפסיק כבר את הפארסה ויגיד לו את האמת, צא לנבצרות והגן על חפותך בבית המשפט. אתמול כבר ריחמתי עליו....הזכיר את קצב
    סגור
  • 22.
    אסור לתת לו עימות
    Fisherkung 08/01/2019 08:23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי במעמדו כראש ממשלה כוחני הוא ישפיע על העדים
    סגור
  • 21.
    מי שתומך בביבי תומך בשחיתות. יחי שלטון החוק!
    ביב הביתה 08/01/2019 08:05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ביבי צריך לפרוש. לנהל את המשפט כמו כל אזרח. לא לשבש הליכי משפט כפי שעשה אתמול בטלויזיה. כל מי שבליכוד ולא מסלק את ביבי-מנציח את השחיתות ומסכן את הדמוקרטיה. אשמח שכולם יצביעו ליכוד אם ביבי לא יהיה שם. רק לא ביבי.
    סגור
  • 20.
    הודעת על דרמה כדי שהציבור ירותק וישמע בכינותך
    יעקב 08/01/2019 07:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זו לא דרמה אלא תעמולת בחירות רוצה עימות עם עדים יש בית משפט שמה תתעמת איתם תכמן עם קבלות
    סגור
  • 19.
    התנין בוכה
    מעוס ולעוס 08/01/2019 07:16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    פשוט לא להאמין כמה האיש הזה שקוע ב"ג'יפה"של עצמו ,כמה דמעות תנין ימשיכו לזלוג מעייניך,גם רצחת וגם ירשת!!!מה חשבת שהתרגיל המסריח שלך להקדמת הבחירות לא יתגלה לך כחרב פיפיות,טוב שכך, אולי סוף סוף זה יהיה הסוף שלך, מספיק הרסת פילגת הזמרת את המדינה הזאת על עצמה ,די לך כבר .
    סגור
  • 18.
    ויעשה ״הכל״ להמלט מהמדים הכתומים
    הוא מעוות בענק 08/01/2019 04:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כולל סיכון המדינהמה שברור לחלוטין שהתפקוד שלו על הפנים
    סגור
  • 17.
    מלך האגחים אמר
    השווקים 08/01/2019 02:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מעולם לא היתה דמוקטיה אמיתית אליטה חברתית היא הקובעת האזרחים הפשוטים לא קובעים חלק קטן שולט
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    מלך האגחים אמר
    גפריי גונדלך 08/01/2019 02:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לכם דמוקטיה יש לכם חונטה שנמצאת בצבא במשטרה בפרקליטות והיא שולטת אין לכם שלטון דמוקטי חצי דמוקטי .אליטה חברתית שולטת בכל
    סגור
  • 15.
    בכיין חמוץ (ל"ת)
    אבי 08/01/2019 01:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    ביבי האיש שעשה למען המדינה ,והמדינה גומלת ברדיפה
    איציק 07/01/2019 23:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפסיקו את הרדיפה המביישת את אזרחי המדינה
    סגור
  • 13.
    כל כך הרבה אתה עושה למען ישראל
    אור 07/01/2019 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין ראש ממשלה שבזמן כוהונתו נעשה כל כך הרבה למען המדינה עם השגים פנומנלים אין מקום לכתוב: תשתיות, יחסים עם מדינות שמי חשב שידברו איתנו, בדרך למעצמה כלכלית, סיבב את כל העולם נגד אירן, משווק כל הזמן את ישראל והחברות הבטחוניות וההיטק בעולם רפורמות חברתיות משמעותיות וכו'.... שיפלו לפניך אויבך ומבקשי רעתך.
    סגור
  • 12.
    דרמטי?
    יוסי 07/01/2019 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פתטי...
    סגור
  • 11.
    הבכיין:: בלה, בלה בלה (ל"ת)
    ציניקן 07/01/2019 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 10.
    ההיסטוריה תשפוט ולדעתי הוא המנהיג הכי טוב שהיה אי פעם
    צפוני 07/01/2019 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני בעד החלפתו לאחר שלוש קדנציות, אני נגד הנהנתנות שלו, אבל אף אחד מהפוליטיקאים לא מגיע לקרסוליים מבחינת מנהיגות לעם ישראל, יש אין ספור הישגים שהוא הביא לעם אבל בחייכם 20 שנה של רדיפה מיותרת תביאו כבר משהו קונקרטי ותכניסו אותו לכלא אם יש משהו אבל לא אז צריך לסגת מבזבוז כסף ומאמץ וללכת סחור סחור ללא תוצאות אמת התקשורת רודפת אותו ומנסה להכתיב לנו מי יהיו המנהיגים ואנחנו נמשיך להצביע ביבי כל עוד אתם לא מרפים בהצלחה ושלום לכולם
    סגור
  • 9.
    בכיין צמרת
    רותי 07/01/2019 22:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תענה לשאלות עיתונאים, במקום להצטלפ לפייס.
    סגור
  • 8.
    האמת שכל טענותיו הגיוניות ואין סיבה לא להיענות להן
    אבי 07/01/2019 21:39
    הגב לתגובה זו
    10 10
    המשטרה כנראה בהוראה מהפרקליטות מנסה להקשות עליו. מה הסיבה לא לבצע את ההשלמות???
    סגור
  • ממתי נחקר קובע את תהליך החקירה ?!
    אדם 08/01/2019 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה יקרה עם מני נפתלי יבקש עימות טלוויזיוני עם שרה נתניהו?!
    סגור
  • המסובב הלאומי
    א. מרק 08/01/2019 09:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברור שהם הגיוניות בבחינת 'על ראש הגנב הוער הכובע' אם מר ביב המסובב הלאומי כל כך בטוח בחפותו אז יש מוסדות רלוונטים להוכיח זאת אבל נראה שהוא מ פ ח ד ולכן הוא חוזר ומסית.
    סגור
  • ביבי רצה לשבש הליכי חקירה. רצה להפעיל טרור נגד עדים.
    שט 08/01/2019 09:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ויכוח מול עדים יעשה בבית המשפט. מסירת גירסה שלו נגד גירסת העדידים יכול למסור לחוקרים, אין צורך שהוא יחקור עדים או יפעיל עליהם טרור, או ינסה לבלבל אותם על ידי דמגוגיה.
    סגור
  • 7.
    אני לא ליכודניק אבל יש פה רדיפה אובססיבית של הפרקליטות
    שלמה 07/01/2019 21:35
    הגב לתגובה זו
    11 9
    כבר 20 שנה ויותר מערכת המשפט מנסה להשליט עצמה על המדינה ובלי שאף אחד בחר בהם הם בדרך כלל נגד הימין והדת. והגיע הזמן לשנות את המצב הזה
    סגור
  • 6.
    דמורקטיה ....
    1satsgruppen 07/01/2019 20:42
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אם הדמוקרטיה נהגה כלפינו, כשהיינו באופוזיציה, לפי העקרונות הדמוקרטים, הרי הייתה היא הדמוקרטיה חייבת לעשות זאת. אך אנחנו לא אמרנו מעולם, שאנו מיצגים את הרעיון הדמוקרטי, אלא אמרנו בגלוי שאנו נוקטים אמצעים דמוקרטים כדי להגיע לשלטון, אך כשנגיע לשלטון נסרב לתת למתנגדנו, וללא רחמים, כל אותם הזכויות והאמצעים שניתנו לנו כשהיינו באופוזיציה
    סגור
  • דמוקרטיה פשיסטית
    אחד העם 08/01/2019 06:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שליפה מעניינת מההיסטוריה. מדהים עד כמה זה דומה לדבריו של היטלר. חבל!
    סגור
  • 5.
    מהמשטרה יגידו...
    נראה מה הערסים 07/01/2019 20:38
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא יודע אם יש להם בכלל דובר חדש...עד שיוציאו מכרז...בעצם בכלל יש מפכ"ל??
    סגור
  • 4.
    מושחת לך כבר פטור אותנו מעונשך !
    אביב 07/01/2019 20:34
    הגב לתגובה זו
    15 12
    מנסה בכל דרך להיות מעל החוק ! נמאסתה מושחת תניח לנו אנו ראויים למנהיג אחר אנו ראו
    סגור
  • 3.
    חבל שרטש ממשלה כל כך
    ביבי 07/01/2019 20:22
    הגב לתגובה זו
    10 5
    טוב ילך ככה מעולם לא הצבעתי ליכוד הפעם אצביע ליכוד אבל נראה לי שהפרקליטות חזקה ממנו
    סגור
  • במקום לפיד רודף הדתיים אצביע לביבי ונבחרתו!! (ל"ת)
    המערכת 07/01/2019 21:39
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • 2.
    דרמטי
    אפי 07/01/2019 20:22
    הגב לתגובה זו
    6 6
    איזה דרמטי
    סגור
  • הוא מפחד, הוא מפחד, הוא מפחד!
    ישראל ישראלי 07/01/2019 21:16
    הגב לתגובה זו
    10 11
    יאללה לכלא כבר. הגעלת אותנו!
    סגור
  • אבא שלך מפחד
    יצחק 08/01/2019 00:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבא שלך מפחד
    סגור
  • 1.
    אני בטוח שאתה משקר! (ל"ת)
    סירגיו 07/01/2019 20:16
    הגב לתגובה זו
    10 9
    סגור