פרסום ושיווק

דואר ישראל מדווח על שיא כל הזמנים בהזמנות חבילות מחו"ל

מעל 65 מיליון חבילות במשקל 14,100 טון נמסרו ב-2018  מול 61 מיליון חבילות שנמסרו ב-2017 במשקל 11,500 טון גידול של למעלה מ-23% במשקל החבילות וכ-7% בכמות

גיא עיני | 
דני גולדשטיין - מנכ"ל דואר ישראל (צילום שמעון מלול מבעד לעדשה)
מנתוני דואר ישראל עולה, כי גם בשנת 2018 האתרים עלי אקספרס ואיביי היו אתרי הקניות הפופולריים בקרב הישראלים, אחריהם: אמזון, נקסט ואסוס וכן אתרי הגאדג'טים ,Gear Best ואתר הגאדג'טים והאלקטרוניקה הסיני עם הכתובת הישראלית Geek buying.co.il. עוד עולה, כי עלי אקספרס הוא האתר המוביל בהזמנות, כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו. אמזון, נקסט ואסוס הציגו את הקפיצה הגדולה ביותר מבין האתרים המובילים השנה, כאשר המדינות המובילות מהן מגיעות החבילות – סין, ארה"ב ובריטניה.
מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין "עולם הסחר המקוון בישראל עשה קפיצת מדרגה נוספת השנה. הישראלים אימצו את הכלכלה הדיגיטלית ושינו את הרגלי הצריכה שלהם, כאשר הצרכן הישראלי כיום נבון יותר, מתוכנן יותר, משווה מחירים ומחפש את העסקה המשתלמת עבורו. לראיה אנו רואים השנה עליה דרמטית במשקל הפריטים המוזמנים מחו"ל, והזמנה של יותר פריטים מנוטרים ופריטי פריים, פריטים גדולים ויקרים יותר, גם אם הגידול בהזמנות מתון יחסית מול שנים קודמות, יש כאן שינוי מגמה של איכות מול כמות. הקטגוריות המובילות בהזמנות השנה הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים למטבח, אבל גם גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, וויטמינים וקוסמטיקה, בהם פערי המחירים עדיין גבוהים מול ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה