פרסום ושיווק

אחרי 3 שנים עם אקליפטוס: תקציב הפרסום של קניון הדר למכרז

פרסום ראשון: בהנהלת הקניון החליטו לרענן את גזרת הפרסום ולצאת במכרז על תקציב הפרסום שיעמוד על כ-2.5 מיליון שקלים. פרזנטורים כבר יש: מאור בוזגלו ורעייתו מירן
אלכסנדר כץ | 
קניון הדר ירושלים (צילום שי וליץ)
אחרי 3 שנים עם אקליפטוס: קניון הדר יוצא למכרז פרסום
קניון הדר בירושלים יוצא למכרז פרסום על תקציב של כ-2.5 מיליון שקל – כך נודע לאייס. הקניון שנמצא בבעלות הריבוע הכחול וחברת כלל נדל"ן, החליט על מכרז לאחר 3 שנים בהם עבר עם משרד הפרסום אקליפטוס.
תקציב הפרסום השנתי של הקניון יגדל השנה בחצי מיליון שקלים, לעומת 2 מיליון שקלים שהיה ב-2018. לאחרונה נבחרו לשמש הכדורגלן מאור בוזגלו ורעייתו מירן לשמש כפרזנטורים של הקניון, והשניים יעלו כבר בחודש הבא במסע פרסום ארצי שיכלול בין היתר שלטי חוצות, מודעות ופעילות רחבה ברשתות החברתיות. בעבר שימשו כפרזנטוריות של הקניון דורון מטלון, אנה בול וקסניה טרטול.
קניון הדר ממוקם ברחוב הראשי של תלפיות בירושלים. הקניון משתרע על שטח מסחרי של כ-26 אלף מ"ר עם יותר מ-120 חנויות ב-4 קומות מסחר, ו-5 קומות של חניה.
מנכ"ל קניון הדר אייל סקוזה מסר: "אנו מודים למשרד הפרסום אקליפטוס על  עבודה משותפת  טובה ורצופה,  בלא מעט הצלחות אך החלטנו שהגיע הזמן לרענן. כאמור בחרנו במאור ומירן בוזגלו כפרזנטורים החדשים של הקניון ובימים אלה אנו מחפשים משרד פרסום חדש שיוביל את הקמפיין החדש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה