פרסום ושיווק

אם הבחירות היו מתקיימות עכשיו - למי הייתם מצביעים?

כחלון מתרסק והמפלגה של איילת שקד תופסת תאוצה. כמה מקבל בני גנץ? משאל בחירות חדש 
מערכת Bizportal |  12
בני גנץ (צילום עמותת בלעדיהם)
ישראל הולכת לבחירות בתאריך 9 באפריל. למי תצביעו?
 

לאחר ההצבעה, לצורך צפייה בתוצאות יש ללחוץ על החץ השמאלי, הממוקם במרכז התמונה, מצד שמאל.
מדובר על משאל בו מצביעים גולשי ביזפורטל. הסקר לא התבסס על שיטות סטטיסטיות, ולפיכך לא ניתן להסיק מסקנות לגבי דפוסי הצבעה או עמדות הציבור.
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    שקר
    דורון 18/01/2019 21:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לעניות דעתי...?אתם מייפים את מפלגות השמאל...בצורה מוגזמת...ואובייקטיבית....??
    סגור
  • 9.
    השקר.... (ל"ת)
    דורון 18/01/2019 21:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    אחר
    דניאל 18/01/2019 09:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה אתם לא כותבים את כל המפלגות.זהות זו המפלגה שאני רוצה להצביע לה.
    סגור
  • 7.
    שכולם מסתירים את זהות, גורם לך לערער אם אתה חי בדמוקרטי
    שמש 18/01/2019 05:22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    פשוט לא ייאמן
    סגור
  • 6.
    למה זהות לא בסקר??? (ל"ת)
    משה פייגלין 17/01/2019 20:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    ביבי ,משלמים על כול שחיתות וזה לא שווה את זה .כול מה שה
    בא 17/01/2019 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דתיים אומרים על העולם הבא הוא נכון בערך,אין משפט ,וכף הכלא זה זמני גם כן , בגיהנום השדים מטהרים את הנשמה ומחזירים אותה לכאן .ככה זה נראה מהאינטרנט ומאנשים שהיו במוות קליני שאני מכיר .יציאה מהגוף ,אור חזק ...
    סגור
  • 4.
    איפה ציפי ליבני ,אני לא מצביע לה ,אני לא איתך ציפי ,את
    בא 17/01/2019 11:27
    הגב לתגובה זו
    4 3
    קריקטורה מהלכת .לא עשית כלום לאף אחד ,לפחות היית מתנדבת במחלקה של חולי סרטן ,אז אולי תיזכי למצוות לעולם הבא עליך לרעה ,הם לא אוהבים בטלנים בעולם הבא .
    סגור
  • 3.
    בני גנץ לא עשה כלום בשבילי,ולכן לא אצביע לו ,כחלון עשה
    בא 17/01/2019 11:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל זה לא מספיק ,מחיר למשתכנן זה מגוכח ,למרות שהוא צדיק בין רשעים .
    סגור
  • 2.
    היא צעירה. חסרת ניסיון ועושה נזק גדול ..זו שקד -חילונית
    ירון משה 17/01/2019 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 2
    המפלגה של שקד תופסת תאוצה שלילית עם עובדות קשה להתווכח .. היא צעירה. היא חסרת ניסיון והיא פיל קטן שנכנס לחנות חרסינה והתחילה לייצר נזקים כאי מאד שהיא ומי שיורה בתוך הנגמ"ש(בנט ) יילכו הביתה לחשוב על הנזק שהם עודים לדמוקרטיה שלנו
    סגור
  • 1.
    הצבעתי ליכוד כי לא הייתה את האפשרות לאצביע זהות.
    ישראלי 17/01/2019 10:38
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סקר לא אמין
    סגור
  • זהות
    דניאל 18/01/2019 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכים איתך .אבל תצביע אחר.אל תיתן כח לליכוד.
    סגור
  • מהיום "אחר" זה זהות (ל"ת)
    שגיב 18/01/2019 05:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור