שיווק ופרסום
ראובני פרידן משיק את BAKERY - יחידת BTL דיגיטלי
הדגש בפעילות החברה שתעניק שירותים גם ללקוחות שאינם מטופלים בראובני פרידן הוא על מתן פתרונות עיצוביים מהירים ומידיים בעולמות הדיגיטל
משרד הפרסום ראובני פרידן השיק את BAKERY - יחידת BTL דיגיטלי שתנוהל על ידי סמנכ"ל הקריאייטיב רועי גוטמן - כך נודע לאייס.
ה-BAKERY כבר נותנת שירותים ל-HOT, AIG, HOT mobile, שברולט ועוד, ומיועדת להעניק שירותים גם ללקוחות שאינם מטופלים בראובני פרידן. הדגש בפעילות החברה שהוקמה במסגרת המענה של המשרד ללקוחותיו והבנת הצורך - הוא על מתן פתרונות עיצוביים מהירים בעולמות הדיגיטל, מבאנרים ומיניסייטים מכירתיים ועד לבניית שפות גרפיות למותגים בפלטפורמות חברתיות. בנוסף תעניק החברה שירותי מיתוג וגרפיקה בעולמות הפרינט.
זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: "עולם השיווק עובר למיקרו-פרסום, עם עבודה בקהלים ומהלכים מדויקים ומטורגטים. ראובני פרידן בחרה להיות בחזית של המהפכה הזו ולכן החלטנו להקים יחידה עצמאית שיכולה לייצר חומרי BTL דיגיטליים בזמן קצר, לטובת קהלים ומסרים שונים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
6.כל הכבוד! (ל"ת)רותם 01/2019/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מה זה BTL דיגיטלי?! (ל"ת)מוישה 01/2019/20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.עבודה הראשונה שלהם... הלוגו שלהםראובן 01/2019/18הגב לתגובה זו1 0רעיון גרוע וביצוע מזעזע, שיהיה בהצלחהסגור
-
3.מחלקה לדפי נחיתה ובאנריםאורן 01/2019/17הגב לתגובה זו1 0פיהקתי.סגור
-
2.הלוגו ראשוני מדימו דג 01/2019/17הגב לתגובה זו2 0בעיות צבעים וריווחים...סגור
-
1.אז הם פתחו סטודיו BTL, מה הניוז פה? (ל"ת)מצוקת חומרים משה? 01/2019/17הגב לתגובה זו1 0סגור