שיווק ופרסום

ראובני פרידן משיק את BAKERY - יחידת BTL דיגיטלי

הדגש בפעילות החברה שתעניק שירותים גם ללקוחות שאינם מטופלים בראובני פרידן הוא על מתן פתרונות עיצוביים מהירים ומידיים בעולמות הדיגיטל
משה בנימין |  6
ראובני פרידן (צילום יח"צ)
משרד הפרסום ראובני פרידן השיק את BAKERY - יחידת BTL דיגיטלי שתנוהל על ידי סמנכ"ל הקריאייטיב רועי גוטמן - כך נודע לאייס.
ה-BAKERY כבר נותנת שירותים ל-HOT, AIG, HOT mobile, שברולט ועוד, ומיועדת להעניק שירותים גם ללקוחות שאינם מטופלים בראובני פרידן. הדגש בפעילות החברה שהוקמה במסגרת המענה של המשרד ללקוחותיו והבנת הצורך - הוא על מתן פתרונות עיצוביים מהירים בעולמות הדיגיטל, מבאנרים ומיניסייטים מכירתיים ועד לבניית שפות גרפיות למותגים בפלטפורמות חברתיות. בנוסף תעניק החברה שירותי מיתוג וגרפיקה בעולמות הפרינט.


זיו קורן וניב חורש, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: "עולם השיווק עובר למיקרו-פרסום, עם עבודה בקהלים ומהלכים מדויקים ומטורגטים. ראובני פרידן בחרה להיות בחזית של המהפכה הזו ולכן החלטנו להקים יחידה עצמאית שיכולה לייצר חומרי BTL דיגיטליים בזמן קצר, לטובת קהלים ומסרים שונים". 
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    כל הכבוד! (ל"ת)
    רותם 01/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מה זה BTL דיגיטלי?! (ל"ת)
    מוישה 01/2019/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    עבודה הראשונה שלהם... הלוגו שלהם
    ראובן 01/2019/18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רעיון גרוע וביצוע מזעזע, שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 3.
    מחלקה לדפי נחיתה ובאנרים
    אורן 01/2019/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פיהקתי.
    סגור
  • 2.
    הלוגו ראשוני מדי
    מו דג 01/2019/17
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בעיות צבעים וריווחים...
    סגור
  • 1.
    אז הם פתחו סטודיו BTL, מה הניוז פה? (ל"ת)
    מצוקת חומרים משה? 01/2019/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור