שיווק ופרסום

סוכנות יוצרי התוכן CREATORS מבית לידרס מצרפת לקוחות חדשים

הסוכנות שמנוהלת על ידי בן לוי עובדת במודל עבודה לפיו יוצרי תוכן ברשת, שלהם עשרות אלפי עוקבים וניחנים בכשרון צילום וכתיבה, יוצרים תוכן מקורי עבור המותגים
כתבי אייס |  1
בן לוי (צילום יח"צ)
סוכנות יוצרי התוכן CREATORS מבית לידרס (בבעלות ערן ניזרי), פותחת את 2019 עם לקוחות חדשים: טופ טן מקבוצת הודיס-קרולינה למקה, רשת לנדוור, רשת נעלי סקופ, מואט, הנסי, בקס, וודקה בלוודר ורויאל קריביאן.
הסוכנות שמנוהלת על ידי בן לוי עובדת במודל עבודה לפיו יוצרי תוכן ברשת שלהם עשרות אלפי עוקבים וניחנים בכשרון צילום וכתיבה יוצרים תוכן מקורי עבור המותגים. בחברה מסבירים כי "עד כה התבססו המותגים על ניהול עמודים באמצעות תקציבאים שחולשים על מספר עמודים רשמיים ללא התמקצעות וללא כל כשרון מוכח במדיה החברתית". לדבריהם, "במודל החדש של CREATORS המותג בוחר בעצמו את יוצר התוכן שייצר את לו את התכנים באופן חודשי, כל זאת תוך ניהול הלקוח אין האוס על ידי אנשי תוכן של CREATORS בצוות שמונה 10 עובדים, שכולם צמחו מהרשת ובעלי כשרון מוכח ביצירת תכני דיגיטל".
בן לוי מנכ"ל CREATORS: "השיטה הוכיחה את עצמה. יותר ויותר מותגים מבינים את כוחם של יוצרי התוכן ברשת ומבינים שלא חייבים לשים תקציבי עתק במשרדי פרסום בשביל להעביר בדרך הכי מדויקת את הסיפור של המותג שלהם. פה בדיוק CREATORS נכנסת לתמונה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מאפר יוצר תוכן בטיקטוק ועוד
    עדי דוידוב 06/2022/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היוש אני מחפש סוכנות כבר תקופה ואשמח לשמוע אם יכול להיות רלוונטי בשבילכם יוצרתוכן מעולם האיפור (:
    סגור