פרסום ושיווק

אחרי ההצלחה ב-2015: הליכוד גייס שוב את מדיהנט למגזר הרוסי

הליכוד ממשיך לגבש את הכוורת שלו לבחירות ולא מוותר על הציבור דובר הרוסית - כוח אלקטורלי גדול עבורו - וגייס שוב את דמיטרי גנדלמן לטפל בפרסום במגזר
אלכסנדר כץ | 
בנימין נתניהו (צילום קובי גדעון, לע''מ)
משרד הפרסום המגזרי מדיהנט יעבוד שוב עם הליכוד לקראת הבחירות הקרובות – כך נודע לאייס. תהיה זו הפעם השנייה ברציפות בה מדיהנט יטפל במגזר הרוסי בקמפיין של הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר העבודה המשותפת בבחירות 2015.
מדיהנט נמצא בבעלותו של דמיטרי גנדלמן. הוא יטפל בכל הנוגע לפרסום עבור המגזר הרוסי, הן במדיה המסורתית והן בדיגיטל, ויהיה אחראי על האסטרטגיה במגזר זה, שלעיתים שונה מהאסטרטגיה בפניה למגזר דובר העברית. לאחר בחירות 2015, התראיין גנדלמן לאייס ותיאר את מאחורי הקלעים של קמפיין הליכוד.
המגזר הרוסי מצביע ברובו עבור הליכוד וישראל ביתנו. על המגרש משחקות גם יש עתיד, המפלגה החדשה של נפתלי בנט ואיילת שקד, ויתכן שגם מפלגתו של בני גנץ תנסה לגנוב שם קולות.
הכח האלקטורלי המקסימלי של המגזר הרוסי עומד על כ-17-18 מנדטים, אולם בפועל גורסים גורמים - מדובר על כוח ריאלי של 10-12 מנדטים שרובם הולכים לליכוד. אלה גם המפלגות שיפעילו או צפויות להפעיל מטות ייעודיים למגזר הרוסי. אגב, השמאל כמעט ומחוק במגזר ובעיקר מפלגת העבודה – ולא מן הנמנע ששם לא יפעילו מטות עבור המגזר.
לצד המגזר הרוסי, הליכוד כבר אייש את רוב הכוורת לקראת הבחירות: השבוע פורסם באייס כי שרוליק איינהורן, שותף ואחד ממייסדי משרד הפרסום אלנבי הוא הפרסומאי ואיש הקריאייטיב שילווה את המפלגה בקמפיין. איינהורן ישולב בצוות הקמפיין הבכיר של הליכוד שכולל את עופר גולן, דובר ראש הממשלה ומנהלי הקמפיין והאסטרטגיה יונתן אוריך וטופז לוק.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה