שיווק ופרסום

D-Say זכה בתקציב הפרסום של מכללת לוינסקי לחינוך

התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים, בהתקשרות של 4 שנים עם המשרד הזוכה
משה בנימין | 
אייל הובר לוי (צילום יח"צ)
משרד הפרסום dsay בניהולו של המנכ"ל והשותף אייל הובר לוי זכה במכרז על תקציב הפרסום של מכללת לוינסקי לחינוך - כך נודע לאייס. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים, בהתקשרות של 4 שנים עם המשרד הזוכה.
המכרז על תקציב המכללה כלל הגשת פרזנטציות, שבהן ניתן דגש על פתרונות חדשניים, יצירתיות וחשיבה בתחום המוסדות להשכלה גבוהה. מכללת לוינסקי מציעה מבחר תכניות לתואר ראשון בחינוך (.B.Ed.) ותעודת הוראה, תכניות הסבת אקדמאיים להוראה, תכניות לתואר שני בחינוך (.M.Ed.), תואר שני ותעודת הוראה לאקדמאים (M.Teach), תואר שני בטיפול במוזיקה (M.A.A.T) ותואר ראשון ושני בחינוך מוסיקלי.
הדס אסף, מנהלת מערך השיווק של מכללת לוינסקי לחינוך: "שוק ההשכלה הגבוהה בכלל ושוק ההשכלה הגבוהה בקרב המכללות להוראה בפרט הופך לתחרותי יותר משנה לשנה. ישנה חשיבות רבה לבידול של כל מוסד בהינתן הדמיון הרב המתקיים ביניהם. זו אחת מהמשימות החשובות שמשרד D-Say יתבקש לעסוק בהן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה