פרסום ושיווק

מחקר: מתי צרכנים קשובים לפרסום במובייל ואיך זה קשור ל-TV

מחקר בקרב 1000 צרכנים אמריקאים בוגרים מגלה שרמת הקשב לפרסום במובייל תלויה רבות במיקום פיזי ובנוסף במידת ההיכרות עם המותג המפרסם, תזמון, הטבת קופון ועוד
משה בנימין | 
צרכנים במובייל. קשובים לפרוסמות לפני השינה (צילום iStock)
מחקר של חברת Aki Technologies בקרב 1,000 בוגרים אמריקאים שפורסם לאחרונה בדק את מידת הקשב של צרכנים לתוכן ופרסומות במובייל בהתאם למספר פרמטרים כגון מצבם הפיזי ומעשיהם, היכרותם עם המותג המפרסם ועוד. 
שלא במפתיע, 74% מהנשאלים דיווחו שהם בעיקר פנויים וקשובים לתוכן ופרסום במובייל כשהם נינוחים ורגועים, 68% ענו שהם בקשב גבוה כשהם מחפשים מה לעשות, 34% ענו שהם קשובים כשהם מלאי אנרגיה ו-26% ענו שהם במצב קשוב כשהם לפני שינה.
בדגש על פרסומות במובייל, רוב הנשאלים (59%) ענו שהם ברמת קשב גבוהה דווקא כשהם בבית בזמן שהם צופים בטלוויזיה. 51% ענו שהם צופים בפרסומות מובייל כשהם עם הנייד במיטה, לפני שינה, 36% ענו שרגעי הקשב שלהם במובייל עם בזמן ארוחה, 25% בזמן שהם נמצאים בקניות בחנות ו-24% בזמן שהם באימון ספורט. 
מטבע הדברים, מיקומם הפיזי של הצרכנים, אינו הגורם היחיד שמשפיע על מידת הקשב. באופן כללי, רמת ההיכרות של הצרכן (54%) עם המותג המפרסם היא מרכיב מרכזי מבין הפרמטרים המשתנים ובהמשך הדירוג, קריאייטיב מעניין (52%), תזמון מתאים (41%) וכמובן, הטבת קופון עם 41%. הקשב צונח בזמן תנועה ל-38% עבור מותג מפרסם שמוכר לצרכנים, 35% עבור קריאייטיב מעניין, 34% לתזמון מתאים ו-30% להטבת קופון. 

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה