פרסום ושיווק

בוראקס אינטנשיונל: חברת ההפקות משיקה מחלקה בינלאומית

את המחלקה הבינלאומית ינהל תום סידי, שיהיה אחראי גם על הפיתוח העסקי של פעילות החברה ועל ההפקה בפועל במדינות ברחבי העולם
משה בנימין | 
בוראקס הפקות (צילום יח"צ)
חברת הפקת הפרסומות בוראקס המקומית בבעלותו וניהולו של גיל בוראקס מסמנת יעדים מעבר לים ומשיקה מחלקה בינלאומית. בניסיון למצוא מנוע צמיחה חדש, במקביל לשוק התחרותי בישראל, בוראקס פוזלת לחו"ל בניסיון לגייס לקוחות מרחבי העולם.
את המחלקה הבינלאומית ינהל תום סידי, בוגר בית הספר לקולנוע NYU Tisch School of the arts שבניו יורק, שמבוגריו נמנים מרטין סקורסזה, ספייק לי, האחים כהן, ג׳ים ג׳ארמוש, וודי אלן ועוד. סידי, בעל ניסיון עשיר בהפקות שהצטלמו ברחבי העולם ובהפקות בין לאומיות שהגיעו לצלם בארץ, יהיה אחראי על הפיתוח העסקי של פעילות החברה בזירת הפרסום הבינלאומית ועל ההפקה בפועל במדינות ברחבי העולם. 
כיום עובדת חברת ההפקות עם חברות ישראליות שלהן פעילות בחו"ל ובינלאומיות בעלות נציגות בישראל, כגון גוגל, סודה סטרים, יוניליבר, סקודה, סובארו ועוד. מתוך רשימה זו, סודה סטרים הישראלית שנמכרה לתאגיד פפסיקו כבר עבדה עם בוראקס בהפקת פרסומות בחו"ל. בוראקס היא אחת מחברות ההפקה המובילות בישראל. בין לקוחותיה המקומיים נמנים קבוצת בזק (בזק בינלאומי, פלאפון) האגיס, שטראוס, אסם, תלמה ועוד. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה