שיווק ופרסום

טריפל בבזק: אילן סיגל יהיה סמנכ"ל שיווק ב-yes, פלאפון ובב"ל

סיגל שהחזיק בתפקיד סמנכ"ל השיווק בפלאפון ו-yes מקבל לידיו גם את בזק בינלאומי. במקביל מירית כהן מונתה לסמנכ"ל תקשורת תאגידית של 3 החברות
משה בנימין |  4
אילן סיגל (צילום רמי זרנגר)
ההתייעלות של קבוצת בזק מגיעה עד לצמרת ההנהלה. סמנכ"ל השיווק אילן סיגל יקבל לידיו את ניהול השיווק ב-3 מותגים של הקבוצה: בזק בינלאומי, פלאפון ו-yes. במקביל מירית כהן מונתה לסמנכ"ל תקשורת תאגידית של פלאפון, yes, ובזק בינלאומי.
רק לאחרונה מונה סיגל לסמנכ"ל השיווק של yes, זאת במקביל לתפקידו הקודם באותה השעה כסמנכ"ל השיווק של פלאפון. כעת כאמור, סיגל יקבל לידיו גם את התפקיד המקביל בחברת בזק בינלאומי. ב-8 השנים האחרונות סיגל כיהן במספר תפקידים בכירים בקבוצה שהאחרון בהם הוא סמנכ"ל שיווק וראש אגף שיווק פרטי וסוהו. כמו כן הוא שימש בעבר כמנהל שיווק באינטרנט זהב וב-012. 
למרות מה שנראה כמו "דיאטה רצחנית" בעלויות, בשוק מתייחסים למינוי המשולש של סיגל כיישור קו של בזק - שהייתה עד היום החריגה והשונה - עם שאר חברות התקשורת. גורם בשוק אומר לאייס על החלטת בזק, כי "הרבה מאוד זמן הם התנהלו כמו מונופול עשיר ושמח, ועכשיו באמת של החיים, כשבוחנים את זה, בזק בינלאומי היא בסך הכל עוד מחלקה שיש בכל חברת תקשורת. ב-HOT יש אינטרנט כבר שנים רבות וזה אף פעם לא היה בנפרד. בפרטנר לדוגמה בה יש את 012, יש מי שמטפל בטלוויזיה והכל תחת תרי ישכיל ואותו הדבר בסלקום".
לדבריו, "זה דווקא נכון יותר שיהיה בן אדם אחד שיראה את הכל ויבנה בהתאם הצעות אטרקטיביות לצרכן בכפוף למגבלות הרגולציה. זה יעשה להם רק טוב, כי אין סיבה להפרדה הזאת. זה יחסוך להם המון כסף בהוצאות כח אדם וגם בהוצאות שיווק ומעבר לחיסכון זו החלטה סופר נכונה שיווקית".
באופן דומה, המינוי השני של מירית כהן הוא לסמנכ"ל תקשורת תאגידית של 3 החברות פלאפון, yes ובזק בינלאומי. ב-6 השנים האחרונות כהן שימשה כחברת הנהלת yes, מנהלת מערך הדוברות ויחסי ציבור של החברה, לרבות כל הנושאים התאגידיים ונושאי התוכן. תחת כהן מועסקים 5 יועצי תקשורת אינהאוס לצד משרדי יח"צ מלווים. בעבר שימשה כהן כדוברת קבוצת שטראוס (2010-2013) וקודם לכך, למשך 3 שנים שימשה כראש מערך תקשורת, דוברות והסברה של ישראל באו"ם.
בתוך כך, דוברת פלאפון, עדי גרף תישאר בתפקידה ותדווח לכהן. מנגד, דוברת בזק בינלאומי, אורל זוהר וולף פרשה מתפקידה לאחר 17 שנים בחברה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אמת בפרסום
    עופר סיננסקי 07/2019/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לקוח של יס משנת 2000. מעולם לא נתקלתי בחוסר אמינות ואי אמת בפרסום של חברת יס הטריפל של יס לא ממש 199 ₪ אלא 299 ₪. חבל שחברת יס מצטרפת לחברת הוט בהטעיית הציבור.
    סגור
  • 3.
    בחור טוב, אבל אין מצב שיצליח להתמודד עם כזה תיק
    מבזקן 02/2019/06
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בקושי בפלאפון הצליח למצוא את עצמו
    סגור
  • 2.
    למה היא נראית כמו דמות בפורטנייט
    מוזר 02/2019/05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    לא הגזמנו עם הריטוש?
    סגור
  • 1.
    מה זה אומר על תקציב yes?
    אני רק שאלה בלאט 02/2019/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עובר לאדלר?
    סגור