שיווק ופרסום

כל הבורגרים בסל אחד: גם 'מוזס' של BBB יטופל ב-THE BOX

התקציב יהיה השלישי מקבוצת BBB שמטופל במשרד לאחר בורגרים ו-BBB
כתבי אייס |  1
Moses (צילום אתר הרשת)
משרד הפרסום THE BOX יחל לטפל בתקציב הפרסום של רשת ההמבורגרים Moses. התקציב יהיה השלישי מקבוצת BBB שמטופל במשרד, שמטפל כבר היום ברשת בורגרים ו-BBB, שתיהן מקבוצת BBB וכעת למעשה מטפל בכל מותגי הקבוצה. 
THE BOX יעבדו לצד סטודיו IDEA, בבעלות בן זינדרמן וזאביק טרנר. הסטודיו אחראי על מיתוג מחדש לרשתות בורגרים וBBB ומעניק פתרונות עיצוביים שוטפים לכל מותגי הקבוצה.
שרון שפירא, סמנכ"ל השיווק בקבוצת BBB: "כקבוצה המנהלת מספר מותגים ופועלת בערוצי שיווק מגוונים, אנו חשים כי קיימת חשיבות רבה להתנהלות שוטפת ואסטרטגית מול גורמים עיקריים, שחיים את כלל המותגים, ויכולים לסייע לנו בתהליכי הבידול ובמהלכים האסטרטגיים. THE BOX ו- IDEA הם שותפים כאלה, ואני מאחל להם ולנו הרבה הצלחה בשנים הקרובות. זו גם ההזדמנות להודות לסטודיו WICKED על הטיפול המסור לאורך השנים במותג MOSES, ולאחל להם המון הצלחה בהמשך".
בועז פסקו ותומר גדרון, מנהלים משותפים ב-THE BOX: "אנחנו מודים לחברים מקבוצת BBB על הבחירה בנו. מוזס היא מחלוצות הקטגוריה ומאז ומתמיד קידמה איכות וחדשנות. הטיפול ב-3 מותגי החברה יאפשר לנו הסתכלות אסטרטגית רחבה תוך יצירת עולמות תוכן יצירתיים מבוססי אנליזה יום יומית".
בן זינדרמן וזאביק טרנר, בעלי סטודיו IDEA: "אנחנו גאים לעבוד עם קבוצת BBB ומרגישים חלק בלתי נפרד מהתפתחות והצלחת הקבוצה. שיתוף הפעולה המיוחד התחיל ב2015 עם מיתוג מחדש ובניית שפה חזותית היקפית לרשת בורגרים, משם המשיך לרשת .BBB ועכשיו, עם רשת מוזס, אנחנו גאים להשלים את הטיפול בקבוצת ההמבורגרים המובילה בישראל". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ולסיפור האמיתי מאחורי הכותרת
    חתוליהו 02/2019/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אהובה ושפירא עשו כיפה אדומה ליריב פוגל, שותף לשעבר במוזס, ותומר זכאי, שלמעשה המציא את הלוגו והשפה של הרשת עוד מימי יובל סלע העליזים.
    סגור