שיווק ופרסום

בתום מכרז: יהושע TBWA זכה בתקציב הפרסום של אופיס דיפו

הרשת בבעלות רני צים תחליף את א.ל.מ בתור חנות האלקטרוניקה של הדיוטי פרי וצפויה להגביר את הפעילות הפרסומית בשל זאת. התקציב צפוי לעמוד על כ-10 מיליון שקלים
משה בנימין |  2
אופיס דיפו (צילום iStock)
בתום מכרז שהתנהל בשבועות האחרונים, משרד הפרסום יהושע TBWA בבעלותו של רמי יהושע ותחת ניהולו של יגאל ברקת זכה בתקציב הפרסום של רשת אופיס דיפו - כך נודע לאייס. 
הרשת שידעה שנים טובות יותר בעבר נרכשה על ידי איש העסקים רני צים מבית המשפט בשנת 2013 תמורת 1.4 מיליון שקל בלבד. צים נכנס לשותפות עם רונן לוי בקבוצת ריטייל 3000 שכללה את אופיס דיפו, כפר השעשועים, טופטיקה ונכס נדל"ן ברעננה. בשנת 2015 השותפות בין לוי לצים פורקה והאחרון יצא ממנה עם אופיס דיפו בלבד, לאחר שלדבריו הזרים לתוך השותפות כ-30 מיליון שקלים. ערב פירוק השותפות, שוויה של אופיס דיפו הוערך בכ-50 מיליון שקלים. 
במהלך שנת 2018, אופיס דיפו נעזרה במספר משרדי פרסום ביניהם אדלר חומסקי, זרמון גרופ, פרש מדיה וכן פרסמה באופן עצמאי. על פי יפעת בקרת פרסום, תקציב הפרסום של הרשת עמד על כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים. הרשת מונה כיום כ-41 סניפים ועל פי הערכות בשוק, תקציב הפרסום ב-2019 צפוי לגדול ולעמוד על למעלה מ-10 מיליון שקלים. 
המכרז על תקציב הפרסום מעיד על כוונות הרשת להגביר את הפעילות הפרסומית לקראת כניסתה לדיוטי פרי במקום רשת א.ל.מ בתור חנות האלקטרוניקה הפטורה ממס, לאחר שזכתה במכרז. צים זכה במכרז באוקטובר לאחר שהניח את ההצעה הגבוהה ביותר, על סך 54 מיליון שקלים. במסגרת הזכייה במכרז, יהושע TBWA יטפל בפרסום הרשת וכן יבצע תהליך מיתוג לחנויות בדיוטי פרי.
מנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA יגאל ברקת: "אנו גאים בבחירה של אופיס דיפו במשרד ומודים להנהלת החברה ולבעלים על האמון במשרד הפרסום יהושע TBWA. אנו נרגשים לקראת העבודה המשותפת בפרסום הרשת במדיה המסורתית ובעולמות הדיגיטל לצד מיתוג חנויות הרשת בדיוטי פרי. אני משוכנע שהניסיון של המשרד בטיפול ברשתות הקמעוניות הגדולות בישראל יעזור לנו לסייע לרשת להוביל את תחומי פעילותה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    משרד שעבר זמנו עם לקוח שעבר זמנו (ל"ת)
    מוקיסי 02/2019/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • לוזר
    רמי 02/2019/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד ממורמר שמפסיד ליהושע?
    סגור