שיווק ופרסום
מכיס לכיס: סמל"ת מעבירה תקציבי פרסום מאדלר ל-LEAD
למרות המעבר ממשרד למשרד ואובדן הנתח הכספי, המשמעות בפועל דרמטית פחות מכיוון ש-LEAD הוא חלק מקבוצת אדלר חומסקי
יבואנית מותגי הרכב קבוצת סמל"ת (סוכנות מכוניות לים התיכון) המייבאת לישראל את מותגי הרכב פיאט, אלפא רומיאו, JEEP, סובארו, קרייזלר וגם סובארו לאחר שרכשה את חברת יפנאוטו, מעבירה תקציבי פרסום מאדלר חומסקי ל-LEAD ולמעשה תרכז את כל תקציבי הפרסום שלה בידיו של רמי יהודיחה.
כזכור, באפריל 2016, לאחר כעשור של עבודה משותפת נפרדה סמל"ת ממשרד הפרסום דרורי-ארועטי (דאז) והעבירה את תקציבי פיאט ואלפא רומיאו לידי אדלר חומסקי. במשרד טופלו גם תקציבי הפרסום של לאנצ'יה ואבארט, הגם שפעילות הפרסום של מותגים אלו הייתה מזערית. מותגי ג'יפ וקרייזלר שעברו ליד סמל"ת מחברת מכשירי תנועה טופלו אף הם באדלר ויעברו גם כן לידי LEAD.
למרות המעבר ממשרד למשרד ואובדן הנתח הכספי, המשמעות בפועל דרמטית פחות מכיוון ש-LEAD הוא חלק מקבוצת אדלר חומסקי שמחזיקה בו מניות לצד המייסד והמנכ"ל רמי יהודיחה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(5):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
5.בהצלחה ל2 הצדדים (ל"ת)בובו 02/2019/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.שכחתם את הפרט הכי חשוב באייטםשרלוק 02/2019/11הגב לתגובה זו1 0תבדקו מיהי סמנכ"לית השיווק של סמלת ואיפה היא עבדה לפני שנה...סגור
-
3.עיתונאות חוקרת במיטבהטל 02/2019/11הגב לתגובה זו1 0ושום אזכור בכתבה שסמנכ"לית השיווק של סמל"ת, שלי שפילמן, היתה לפני כן משנה למנכ"ל LEAD. מעניין..סגור
-
2.מרגישים שרגב התחיל לעבוד (ל"ת)רגב 02/2019/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.שידור חוזרגיא 02/2019/10הגב לתגובה זו0 0אז אחרי שזו שעבדה באדלר עברה לקסטרו ומיד העבירה את התקציב לאדלר, באה זו שעבדה בליד ועברה לסמל"ת ומיד העבירה את התקציב לליד. אכן, מקצוענות לשמה.סגור