שיווק ופרסום
מודעת החוצות של נסראללה הגיעה עד לוושינגטון פוסט
בעיתון הגדירו את הקמפיין כציני ובולט. במהלך שעלה בסוף השבוע האחרון ישתתפו דמויות נוספות שלכל אחת מהן ירוץ טוב לכאורה לסיבה שבגללה היא איננה ממחזרת
מהלך הפרסום של משרד הפרסום יהושע TBWA עבור תאגיד המחזור אל"ה, במסגרתו נתלו שלטי חוצות באיילון המציגות את דמותו של מזכ"ל חיזבאללה זכה לחשיפה בינלאומית על בעיתון וושינגטון פוסט. לצד משרד הפרסום מלווה את המהלך משרד יחסי הציבור של תאגיד המחזור - שלמור תקשורת.
בעיתון, תחת מדור המזרח התיכון, נכתב "מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה חדר לתל אביב כשהוא מוביל קמפיין ציני בולט למחזור". בכותרת המלווה את הקמפיין של תאגיד המחזור נכתב לצד דמותו של נסראללה: "אני לא ממחזר בקבוקים". בכותרת המשנה נכתב: "נסראללה תקוע 12 שנים בבונקר. מה התירוץ שלך? בקבוקים למחזורית!".
בקמפיין החדש של יהושע TBWA ישתתפו בנוסף לנסראללה דמויות לא שגרתיות אחרות, שלכל אחת מהן יש לכאורה תירוץ טוב לסיבה שהיא לא מצליחה למחזר בקבוקים.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(3):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.וואלה גם אני לא בעד הדמות הזאת אבל..רוני דדון 02/2019/16הגב לתגובה זו0 0אני חושב שזה בול עשה את מה שצריך שאנשים יבינו שצריך למחזרסגור
-
2.זה עשה הרבה רעש וזו הייתה המטרה על מנת להגביר את המודעודלית דרעי 02/2019/15הגב לתגובה זו2 0זה עשה הרבה רעש וזו הייתה המטרה על מנת להגביר את המודעות זה שהדמות שנבחרה פחות לראות ענינו לא אומר שהקמפיין שהם עשו לחלוטין הצליח לעורר את מה שהם כיוונו לעשות . . אחלה כיוון, האמת די סקרנית לראות מה תהיה הדמות הבאה ואצלי זה לא לחלוטין שינה משהו , והתחלנו למחזר... בתקווה שזה בהחלט ימשיךסגור
-
1.טובבבבב (ל"ת)אלי 02/2019/12הגב לתגובה זו1 0סגור