שיווק ופרסום

מודעת החוצות של נסראללה הגיעה עד לוושינגטון פוסט

בעיתון הגדירו את הקמפיין כציני ובולט. במהלך שעלה בסוף השבוע האחרון ישתתפו דמויות נוספות שלכל אחת מהן ירוץ טוב לכאורה לסיבה שבגללה היא איננה ממחזרת
משה בנימין |  3
חסן נסראללה בקמפיין תאגיד המיחזור אל"ה (צילום יח"צ)
מהלך הפרסום של משרד הפרסום יהושע TBWA עבור תאגיד המחזור אל"ה, במסגרתו נתלו שלטי חוצות באיילון המציגות את דמותו של מזכ"ל חיזבאללה זכה לחשיפה בינלאומית על בעיתון וושינגטון פוסט. לצד משרד הפרסום מלווה את המהלך משרד יחסי הציבור של תאגיד המחזור - שלמור תקשורת.
בעיתון, תחת מדור המזרח התיכון, נכתב "מנהיג חיזבאללה חסן נסראללה חדר לתל אביב כשהוא מוביל קמפיין ציני בולט למחזור". בכותרת המלווה את הקמפיין של תאגיד המחזור נכתב לצד דמותו של נסראללה: "אני לא ממחזר בקבוקים". בכותרת המשנה נכתב: "נסראללה תקוע 12 שנים בבונקר. מה התירוץ שלך? בקבוקים למחזורית!".
בקמפיין החדש של יהושע TBWA ישתתפו בנוסף לנסראללה דמויות לא שגרתיות אחרות, שלכל אחת מהן יש לכאורה תירוץ טוב לסיבה שהיא לא מצליחה למחזר בקבוקים.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    וואלה גם אני לא בעד הדמות הזאת אבל..
    רוני דדון 02/2019/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני חושב שזה בול עשה את מה שצריך שאנשים יבינו שצריך למחזר
    סגור
  • 2.
    זה עשה הרבה רעש וזו הייתה המטרה על מנת להגביר את המודעו
    דלית דרעי 02/2019/15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה עשה הרבה רעש וזו הייתה המטרה על מנת להגביר את המודעות זה שהדמות שנבחרה פחות לראות ענינו לא אומר שהקמפיין שהם עשו לחלוטין הצליח לעורר את מה שהם כיוונו לעשות . . אחלה כיוון, האמת די סקרנית לראות מה תהיה הדמות הבאה ואצלי זה לא לחלוטין שינה משהו , והתחלנו למחזר... בתקווה שזה בהחלט ימשיך
    סגור
  • 1.
    טובבבבב (ל"ת)
    אלי 02/2019/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור