שיווק ופרסום

חצי שעה של השראה: ערן גפן מארח את ג.יפית

אמאזון לא מפחידה אותה ולתפיסתה עידן הפרסום הקונבנציונלי כפי שהכרנו אותו כבר לא קיים. יפית גרינברג המוכרת יותר כג.יפית מדברת על עסקים, ניהול ופרסום עם ערן גפן
כתבי אייס |  2
ערן גפן מארח את ג.יפית (צילום יחסי ציבור)
אין בן אדם בישראל שלא מכיר את ג.יפית, הדמות הטלוויזיונית שהמליצה לנו על אלפי מוצרים בהפסקת הפרסומת. אבל כמה מאיתנו מכירים את אשת העסקים יפית גרינברג, ואת סוד הצלחתה?
בראיון לערן גפן במסגרת הפודקסט "חצי שעה של השראה", ג.יפית שעברה בין כל עולמות התוכן האפשריים: מהעיתונות, לטלוויזיה, לדיגיטל ועד הקמעונאות, מדברת על עקרונות הניהול של בעסקים שלה, הכוללים את סטימצקי, עסקי נדל"ן ופרסום.
העקרונות של ג.יפית פשוטים אך ברורים: ראשית, לגישתה, היא לא מוכרת זמן - אלא שכל; שנית, הצוות שאתה הוא מיוחד: היא מצפה ממי שעובד איתה להיות "נשמה", שזה אומר להיות מדויק; ושלישית, תמיד היא פעלה בתוך ענפים במצבי משבר ודווקא אז הצליחה. גם סיפור רכישת רשת סטימצקי, הוא כזה שהתחיל ממשבר. הרכישה על ידי גרינברג הצילה אותה כמעט ברגע האחרון, ובאמצעות אסטרטגיה הפכה אותו ביחד עם הצוות שלה ממותג על סף התרסקות למותג חזק ומצליח.
ואם מדברים על ענף במשבר, יש לה מבט ביקורתי על ענף הפרסום. לתפיסתה, עידן הפרסום הקונבנציונלי כפי שהכרנו אותו כבר לא קיים, ולא - אמאזון לא מפחידה אותה.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עבדתי אצלה
    קובי 02/2019/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עבדתי אצלה. רפש של אישיות.
    סגור
  • כמו האריאלי, השלמור אבנון, הפוגל (ל"ת)
    גם זה יעבור... 02/2019/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור