שיווק ופרסום

אאוטבריין רוכשת את Ligatus - חברת פרסום נייטיב גרמנית

Ligatus, חברת בת של קבוצת התקשורת והתוכן Gruner + Jahr, מאפשרת למשווקים לנהל קמפיינים באתרי תוכן מובילים באירופה
משה בנימין | 
דייויד קוסטמן אאוטבריין (צילום יחסי ציבור)
פלטפורמת קידום התוכן אאוטבריין מחזקת את כוחה באירופה עם רכישת חברת Ligatus הגרמנית הפעילה בתחום פרסום הנייטיב. מהלך הרכישה מבוסס על עסקת מניות מול Ligatus, חברת בת של קבוצת התקשורת והתוכן Gruner + Jahr  מקבוצת ברטלסמן – מתאגידי התוכן הגדולים באירופה.
Ligatus מאפשרת למשווקים לנהל קמפיינים באתרי תוכן מובילים באירופה. במקביל היא מציעה פלטפורמה טכנולוגית לניהול היצע הזדמנויות חשיפה - SSP.  בחברה מסבירים, כי "הרכישה תביא להרחבת והעמקת פעילות החברה במדינות אירופה עם יותר מ-1,400 אתרי תוכן מובילים לרבות:, Zeit, Le Monde  STERN, RTL, Les Echos  ו- 24ORE." כמו כן, במסגרת הרכישה, יצטרף מנהל הדיגיטל הראשי של Gruner + Jahr(חברת האם של  Ligatus), ארנה וולטר, לדירקטוריון של אאוטבריין. 
דיוויד קוסטמן, מנכ״ל משותף באאוטבריין: "החיבור החשוב עם Ligatus מאפשר לנו לבסס את המובילות של אאוטבריין בשוק האירופאי הקיים כמו גם לבצע חדירה לשווקים נוספים. בזכות מערכת הפרסום המתוחכמת של Ligatus ויכולותיה הטכנולוגיים המתקדמים של אאוטבריין, נוכל להבטיח את חווית הדיסקברי החכמה והאיכותית ביותר בעולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה