שיווק ופרסום

ערוץ 9 "עוקץ" את קשת ורשת בקמפיין: "לא מעלה מחירים"

ערוץ 9 הייעודי למגזר הרוסי מנסה למנף לטובתו את טענות המפרסמים על עליית מחירי הפרסום בערוצי קשת ורשת
משה בנימין |  1
אלכס ואלכסה (צילום יחסי ציבור)
ערוץ 9 הייעודי למגזר הרוסי מנסה למנף לטובתו את טענות המפרסמים על עליית מחירי הפרסום בערוצי קשת ורשת. בקמפיין חדש שעוקץ את ערוצים 12 ו-13 בכיכובם של אלכס ואלכסה משתתפי MKR המטבח המנצח.
בערוץ מדגישים את העובדה שלא העלו מחירי פרסום בניגוד לשאר, עם זאת הוא לא נאלץ להתמודד עם עלויות הפקה של תכניות ריאליטי מושקעות ורכש שמכבידות על האחרות. בערוץ מציינים עוד, כי לאחר "מהפך עסקי, שיווקי ותכני ב-3 השנים האחרונות" הוא סיים את שנת 2018 ברווחיות.
על פי נתוני הערוץ, הרייטינג בקהל משקי בית יהודים עלה בערוץ 9 ב 34% בשנת 2018 והביא לכיסוי של 20% ממשקי הבית בישראל. הערוץ מפעיל גם פלטפורמה דיגיטלית לחדשות וטלוויזיה עם מיליון גולשים ייחודיים בחודש. הקמפיין יעלה בדיגיטל באתרים כלכליים ובפייסבוק .
 
תגיות ערוץ 9 | פרסום | קשת | רשת
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עקיצה עקיצה, אבל למה כל כך ארוך?
    דסטרויר 03/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לוקחים מסר ולשים לשים לשים עד שבמקום לחם יש גוש בצק
    סגור