שיווק ופרסום

HAPPPY של אבוזלף וטל תטפל בדיגיטל וסושיאל של אלטמן

אלטמן מקבוצת "מעברות" משווקת את מוצריה בבתי מרקחת, רשתות פארם, קופות חולים, חנויות טבע ואונליין. בין מותגיה המובילים נמנים טראומיל, פלקסיטול ועוד
משה בנימין |  1
HAPPPY כרמל אבוזלף רפי טל (צילום תומר טל)
מותג הויטמינים ותוספי התזונה אלטמן מצרף את משרד הפרסום והתוכן HAPPPY למערך הפרסום. המשרד בבעלותם וניהולם של כרמל אבוזלף ורפי טל יטפל בגזרת הדיגיטל והסושיאל של החברה. 
במסגרת הפעילות, אלטמן משיקה בימים אלו ערוץ תוכן באינסטגרם שנבנה על ידי HAPPPY. "הבחירה ב-HAPPPY נבעה מצורך והרצון להתחזק ולהעמיק בפעילות אלטמן בזירות נוספות בעולמות הדיגיטל-סושיאל. מרגע ההיכרות היה נראה לנו שהם הבינו את החזון והמטרות של אלטמן מהר מאד והביאו אתם רוח יצירתית לצד חדשנות ומקצוענות", כך אומרת מיכל איתן, סמנכ"לית השיווק של אלטמן. 
עוד אומרת איתן, כי "כחברה מובילת שוק בחרנו להיכנס בשנה זו לפעילות בזירת האינסטגרם והמשפיענים ולחזק את הפעילות שלנו בזירות הדיגיטל השונות. אלטמן מפעילה מערך דיגיטל רחב הכולל מסעות לקוח מפולחים ומפורטים הכוללים תוכן שיווקי באתרים ואתר אינטרנט חדשני עם חיבור לאתרי מכירות לרכישת המוצרים שלנו".
רפי טל, מנכ"ל HAPPPY: "מוצרי אלטמן ואורח החיים שלנו מתחברים באופן סינגרטי כמעט מושלם. השתמשנו במוצרים של החברה במשך שנים, הרבה לפני שנתנו לנו את ההזדמנות להראות מי אנחנו. אני יכול לומר שאנחנו שמחים על העובדה שהסתדרנו בחיים ומעכשיו נקבל תוספי תזונה, ויטמינים ומוצרים מעולים נוספים של אלטמן באספקה ישירה ומידית לפני כולם. תוך כדי כמובן, שנדאג לתוכן משובח וקמפיינים בולטים".
אלטמן היא חלק מקבוצת "מעברות" ומוצריה משווקים בבתי מרקחת, רשתות פארם, קופות חולים, חנויות טבע ובאתרי e-commerce. בין מותגיה המובילים נמנים קולגן בוסט, טראומיל, פלקסיטול ועוד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כבוד!
    אורלי 03/2019/04
    הגב לתגובה זו
    7 0
    שיעבירו את כל התקציב אליהם ! למה רק את הדיגיטל. ולמה לא אומרים מאיזה משרד הם עוברים?
    סגור