שיווק ופרסום

הקמפיין שקורא למועמדים להצהיר כיצד יפעלו להשבת החיילים

קמפיין של פרו אסטרטגיה יחד עם פובליסיס וחברת נור, קורא שוב להחזרת החיילים הדר גולדין ואורון שאול, הנמצאים בידי חמאס. המהלך יתחיל השבוע ועד ויימשך עד יום הבחירות
אלכסנדר כץ | 
סקיצה של שלט החוצות של נור עם הקמפיין המופנה למועמדי המפלגות (צילום נור)
המשפחות של סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול ז"ל, מעלות קמפיין מיוחד עד ליום הבחירות, להשבת חללי צה"ל לישראל. מדובר בקמפיין דומה לקמפיין בחירות של המפלגות והוא יפורסם על גבי שילוט חוצות בכל הארץ, כולל שלט חוצות גדול באיילון בשטח של 800 מ"ר, ובאתרי האינטרנט השונים. 
לקמפיין 2 מהלכים. הראשון הוא שילוט ובאנרים והשני פעילות ברשתות החברתיות במסגרתה ידרשו המשפחות מכל המועמדים במפלגות הציוניות שעשויים להיבחר לכנסת, לומר עד שבוע לפני הבחירות במשפט אחד מה הם מתכוונים לעשות בקדנציה הבאה כדי להשיב את החיילים הביתה.
גולדין ושאול נהרגו במהלך מבצע צוק איתן בקיץ 2014. מאז חללי צה"ל נמצאים בידי חמאס ומגעים להשבתם לא צלחו. את משפחות גולדין ושאול מלווים ב-3 השנים האחרונות משרד ייעוץ התקשורת פרו אסטרטגיה.
המהלך הנוכחי כולל הירתמות של קבוצת הפרסום פובליסיס וחברת שילוט החוצות נור לטובת המאבק של המשפחות להשבת בניהן. הבאנרים יפורסמו בחינם באתרים של קבוצת ידיעות אחרונות, קבוצת הארץ, ישראל היום, וואלה וקבוצת מעריב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה