שיווק ופרסום

לאחר 3 שנים: חומסקי רוכש את חלקו של רגב שיפרוש מ-GO

הפרידה מוסברת מחד כתוצאה של מחלוקת מקצועית ומסחרית ומנגד, מצד אדלר חומסקי כהפעלת סעיף בחוזה לפיו המשרד יכול לממש תחנת יציאה ולרכוש את חלקו של רגב 
משה בנימין |  4
אדיר רגב ואייל חומסקי (צילום סיוון פרג)
כמעט 3 שנים לאחר שקבוצת אדלר חומסקי נכנסה לשותפות עם חברת השיווק הדיגיטלי GO, הקשר בין הצדדים מגיע לסיומו - כך נודע לאייס.
סיום ההתקשרות בין הצדדים הגיעה לאחר מחלוקת, מסחרית ומקצועית בין אייל חומסקי ואדיר רגב שהחזיקו בשותפות בחברת הגג שהוקמה לטובת המיזוג ותחתיה נוהלה הפעילות של GO ואדלר חומסקי בתל אביב ששויכה יותר למשרד הפרסום ובנתניה שהייתה מנגד קשורה יותר לרגב. 
לאייס נודע כי רגב וחומסקי הגיעו למבוי סתום ביחסים ביניהם. יחסים שהגיעו לנקודה בה השניים הבינו שמדובר בפערים שלא ניתנים לגישור כשהם חלוקים על הדרך בה יש לנהל את הפעילות המשותפת, עד לנקודה שבה השותפות בין הצדדים כמעט והגיעה להתדיינות משפטית. לאייס נודע עוד, כי סיום השותפות ייצא רשמית לפועל ברכישת חלקו של רגב בחברה על ידי חומסקי - הליך שבו הצדדים נתונים כעת. 
מנגד, בסביבת אדלר חומסקי מסבירים לאייס כי סיום ההתקשרות בין רגב לאדלר חומסקי היא מימוש סעיף שהיה מוסכם על שני הצדדים, במסגרתו למשרד הפרסום שהחזיק ב-85% מהחברה לעומת 15% שהיו בידיו של רגב הייתה שמורה הזכות לרכוש את חלקו בשותפות. למעשה, מסבירים בסביבת המשרד, מדובר במימוש של תחנת יציאה שהייתה ידועה מראש ומעוגנת במנגנון מקובל על שני הצדדים. 
כזכור, בשנת 2016, אז החלה השותפות בין GO לקבוצת אדלר חומסקי, זו האחרונה החליטה לשים את כל כובד משקלה האסטרטגי על עולם הדיגיטל, שהיה ועודנו הצומח ביותר בעולמות הפרסום ושבו דריסה הרגל של אדלר חומסקי לא הייתה חזקה דיו בהשוואה למשרדי הפרסום הגדולים המתחרים בו בצמרת ענף הפרסום.
מעבר להחלטה להפוך באמצעות הרכישה לשחקן מרכזי בתחום הדיגיטל, תוך התבססות על יכולות מוכחות של GO בתחומי הפרפורמנס והדאטה, החבירה ל-GO השלימה לחומסקי את הפאזל מבחינת פורטפוליו הלקוחות שלו, שכן GO טיפלה בדיגיטל של בזק ופלאפון, מהלקוחות הבולטים של משרד הפרסום וכן בקבוצת סמל"ת (שלאחרונה עברה ל-LEAD) ועוד. 
"בפועל", אומר לאייס, גורם המעורה בפרטים, "חומסקי ניהל את החברה הזאת והפעילות שלה לבדו בשנה האחרונה". עם רכישת חלקו של רגב, הוא צפוי לצאת מתמונת החברה לחלוטין ולהשאיר את כל פעילותה בידי אדלר חומסקי לרבות כל הלקוחות והעובדים. הפעילות של GO-אדלר חומסקי מנוהלת באמצעות 2 חברות נפרדות, בנתניה ובתל אביב. את GO נתניה מנהל דובי ספקטור ובראש הפעילות בתל אביב תחת השם אינטרקאשן, במשרדי אדלר חומסקי עומד דוד סלמן. כל חברה עומדת בפני עצמה עם לקוחות משלה ועל פי מקורות אייס, בחצי שנה האחרונה רגב כבר לא היה פעיל ובשנה שלפני כן שימש כשותף יועץ שלא לקח חלק בפעילות היומיומית.
תגובות
אדיר רגב אמר לאייס בתגובה: "מאשר שנפרדנו בגלל חילוקי דעות על ערכים, שיטות ניהול, ודברים מקצועיים". 
אייל חומסקי אמר לאייס: "אנחנו מאוד מעריכים את אדיר ומאוד מעריכים את תרומתו.  אנחנו בטוחים שכמו שדיברנו בינינו, נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד".

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אדיר אתה ענק קדימה לדבר הבא (ל"ת)
    הבא בתור הוא סוס 03/2019/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 3.
    אדלר חירבנו גם את זה (ל"ת)
    מאדיר רגב לדוד סלמן. 03/2019/25
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    בלי מנהיג בלי ידע (ל"ת)
    אדלר קנו שלד של חברה 03/2019/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 1.
    מאז שאדיר עזב הרמה התדרדרה
    עובד בGo היום 03/2019/24
    הגב לתגובה זו
    13 0
    רק כסף מעניין אותם
    סגור