פרסום ושיווק

אחרי מדיה-קום: יוניברסל מקאן תרכוש את המדיה של וואווי

במקאן מאמינים שתקציב המדיה עבר לידי יוניברסל, ולא לזמן מוגבל, אך מנגד גורמים אחרים בענף אומרים לאייס שמדיניות החברה היא לערוך מכרז מדיה לפני כל קמפיין
משה בנימין | 
וואווי (צילום iStock)
תקציב המדיה של מותג הסלולר הסיני וואווי עובר ליוניברסל מקאן לאחר שטופל על ידי מדיה-קום מקבוצת אדלר חומסקי. המכרז על רכש המדיה נעשה לקראת הקמפיין להשקת הדגם החדש של החברה - P30.
לאחר שאיבדו את תקציב הפרסום של yes לאדלר חומסקי, הניצחון הקטן על מדיה-קום בגזרת המדיה עשוי לאזן במשהו את המצב בין שני משרדי הענק. בסביבת מקאן מאמינים שתקציב המדיה עבר לידי יוניברסל, ולא לזמן מוגבל, אך מנגד גורמים אחרים בענף אומרים לאייס שמדיניות החברה היא לערוך מכרז מדיה לפני כל קמפיין, ולכן תקציב הרכש שהופקד בידי יוניברסל תקף עד לקמפיין הבא בלבד. 
בראשות וואווי ישראל עומד המנכ"ל חוזה גנג, ותחתיו משמשת כמנהלת השיווק, ולמעשה כדמות הבכירה בגזרת השיווק שגם ניהלה את המכרז אנה ליפניק-לוי, לשעבר בסמסונג ישראל. מינויה הגיע כחלק מכניסתה המחודשת של החברה לשוק הישראלי - לאחר תקופת נתק שבה לא היה ניתן להשיג את מכשיריה בארץ לאחר מחלוקת מסחרית עם היבואנית אלקטרה - וכחלק מתהליך הארגון מחדש של מערך השירות, השיווק והמכירות שלה בישראל. 
כזכור, משרד הפרסום שמטפל בקריאייטיב של הענקית הסינית, בישראל ובכ-30 מדינות מסביב לעולם הוא לעומק התודעה. המשרד גם רכש בעבר את המדיה בישראל עבור המותג, שנאמדת בכ-8 מיליון שקלים, באמצעות חברת המדיה TMF.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה