שיווק ופרסום

קניבל מדיה תנהל את הפעילות הדיגיטלית של וואווי בישראל

הבחירה בקניבל מדיה נעשתה באופן ישיר על ידי נציגיה הסיניים של החברה שקיימו בארץ פגישות עם מספר משרדים. המשרד יעבוד ישירות מול מנהלת השיווק אנה ליפניק-לוי
משה בנימין |  2
וואווי (צילום iStock)
הישג מרשים למשרד הפרסום קניבל מדיה בבעלותם של רוית בכמן ורז אבן צור עם קבלת תקציב הפרסום לפעילות הדיגיטל של מותג הסלולר וואווי (Huawei) בישראל - כך נודע לאייס.
המותג הסיני המצליח, שמשיק בימים אלו את הדגם החדש P30 בכיכובה של הפרזנטורית גל גדות, חזר לפעילות מלאה בישראל עם הקמת נציגות מקומית והסכמי הפצה עם רשתות מובילות, לאחר הנתק שנוצר בעקבות המחלוקת עם היבואנית הקודמת אלקטרה, שהוביל למחסור במכשירי החברה בישראל.
הבחירה בקניבל מדיה נעשתה באופן ישיר על ידי נציגיה הסיניים של החברה שקיימו בארץ פגישות עם מספר משרדים עד שבחרו בקניבל. הנציגות הישראלית כיום מנוהלת על ידי המנכ"ל חוזה גנג ומנהלת השיווק אנה ליפניק לוי, לשעבר בסמסונג ישראל.
וואווי משקיעה משאבים רבים בפעילות הדיגיטלית שלה בעולם ושמה דגש על הפקות תוכן לצד עבודה עם משפיעני רשת ויוצרי תוכן מקומיים. קניבל מדיה תוביל את האסטרטגיה הדיגיטלית ואת פעילות הסושיאל בישראל ויעבדו ישירות מול ליפניק-לוי, מנהלת השיווק והדמות הבכירה ביותר במערך השיווק והמכירות המקומי.
מבחינת קניבל מדיה מדובר בצעד נוסף לבניית המשרד והפיכתו לשחקן בולט בשוק הדיגיטל המקומי. בשנה האחרונה גייס המשרד לשורותיו את תקציבי הפרסום של קבוצת H&O הכוללים גם את מותג בגדי הילדים הבינלאומי Carter's ומותג האופנה הבינלאומי Reserved ועוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מברוק רז ורוית. תותחים (ל"ת)
    מניהו 04/2019/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 1.
    סחטיין הם ליגה אחת מעל כולם (ל"ת)
    היודע 04/2019/07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור