פרסום ושיווק

"לא הערכתי את עוצמת העליות": האם גורביץ' משנה את דעתו?

אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal בודק את רמות ההתנגדות בשווקים

עדי ברזילי |  114
אייל גורביץ' (צילום Bizportal, Istock)

אחרי שבוע של עליות בשווקים, אייל גורביץ' מנתח את הכיוון של מדד S&P500 שהגיע לשיא של 6 חודשים, מתייחס לכיוון של הדאקס ווגם לת"א 125. גורביץ' מתייחס גם להיחלשות היורו מול הדולר והיחלשות הדולר מול השקל. לסיום מנתח גורביץ' את מניית דיסקונט ולמניית בזק. צפו בניתוח המלא - 

צולם ביום חמישי 4.4.2019 
  
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומת)


הירשמו לקורס של גורביץ' ונמצא את העסקה הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(114):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 95.
    גורביץ רמת 12000 בדאקס נפרצה בבקשה על תשנה את דעתך
    דונלד דאק 14/04/2019 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבקש שלא תשנה את דעתך גם הנסדק נמצא כאחוז מתחת לשיא וסגר מעל 2900.אבל בקשה לי על תשנה את דעתך כי ברגע שזה יקרה כנראה שהשוק יתהפך.לכן תמשיך להגיד כמו שאתה טוען 4 חודשים שאנחנו בשוק יורד למרות העליות.
    סגור
  • 94.
    השוק אוהב קפיטליזים אפשר לבזבז ולקוות לטוב בסוף משלמים
    שרק 10/04/2019 12:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כך זה קיים גם בבורסה השוק עולה כולם מרוצים אפשר לראות איך התיק עולה וסבבה .גם פה מגיע יום התשלום .המגמה בנויה מגרפים ותוצאות ולאחר עליות של 5 גלים זה חייב לחזור לאחור..
    סגור
  • 93.
    זה ראלי ציוצים
    העליות האחרונות 08/04/2019 09:56
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יגמרו הציוצים יגמרו העליות נחזור לנקודת הסיום סוף 18 הפאניקה תחזור
    סגור
  • 92.
    גורביץ אתה צודק אל תישבר העיפו את כול הסטופים השווקים
    forex 08/04/2019 04:23
    הגב לתגובה זו
    0 4
    אל תישבר העיפו את כול הסטופים השווקים לקראת ריסוק טוטאלי והדולר יעוף לשמיים ניסיון 20 שנה יש לי חכה השבוע ותראה
    סגור
  • 91.
    מגיעה לכל מקום (ל"ת)
    עכשיו הזמבורה 07/04/2019 18:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 90.
    אני בן אדם פשוט
    טל 07/04/2019 17:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גורביץ אמר יורד = השוק עולה.... גורביץ אמר עולה = השוק יורד..... אני על שורט עד שיגיד שהשוק יורד.
    סגור
  • 89.
    דברים קשים
    אני אומר לכם 07/04/2019 17:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מדברים הרבה על הקריסה העתידית גורביץ לא הצליח לתזמן גם העליות החדות לפני התהום הפעורה הכל קדימה קדימה לתהום
    סגור
  • 88.
    אינכם מבינים העליות
    חכו הצינור יהיה יותר 07/04/2019 17:20
    הגב לתגובה זו
    0 3
    הן מלכודת דבש תואכלו חארטה אל תגידו לא נאמר לכם
    סגור
  • 87.
    מסוף 18 תקבלו זמבורה נוראית
    חכו הצינור יהיה יותר 07/04/2019 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    החברות הזרימו כ1 טריליון דולר למנוע קריסתו החברות עמוסות ניע רבים שיא העשר שנים הנפילות יגיעו ישטפו את וואלסטריט בנהרות דמעות השוק שקרי והועלה עי גורמים מווסתים יום הדין האיום והנורא יגיע את תגידו לא ידענו אין כסף על הריצפה ולא קוטפים מהעץ. הקריסה תמשוך אחריה חברות לשאול גהנום יהיה בנקים יקרסו בעקבות אי יכולת החברות להחזיר הלוואות שנלקחו . תזכרו יום הדין יגיע הכל חארטה הוויסותים הללו יהרסו כל חלקה טובה .
    סגור
  • 86.
    זה דווקא טוב להודות בטעות
    יואל 06/04/2019 20:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה כולם יהיו צנועים ויבינו שאי אפשר באמת לחזות את השוק
    סגור
  • טען עוד
  • 85.
    Never say "never" especially in trading!!! (ל"ת)
    Michael 06/04/2019 12:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 84.
    אין בושה לבן אדם
    דראק 06/04/2019 12:32
    הגב לתגובה זו
    24 4
    בפורומים כמו ספונסר יורדים עליו חזק כבר חודשיים חביבי לך תלמד מהדר וחבריו
    סגור
  • לך חפש עליו בגוגל, תלמד משהו. (ל"ת)
    מי זה הדר?? 07/04/2019 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 83.
    אני אשכרה לא מבין למה אתם פוסלים את התגובות שלי
    המצונזר 06/04/2019 11:22
    הגב לתגובה זו
    15 1
    שלחתי את התגובה הבאה, בקשר לכנס ביזפורטל: כי אתם יודעים מי פתח את הכנס? נכון, גורביץ', בהרצאה שכותרתה "2019, השווקים לאן?". סילחו לי, חברים, אני באמת לא יכול להתאפק יותר: חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 82.
    לא להתווכח עם מגמת השוק פתגם ידוע
    חנני 06/04/2019 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 2
    גורביץ וותיק בשוק ההון....מתפלא עליו שהתכחש למגמת השוק זה אב בצורת ההשקעות לך עם המגמה..... אבל מצד שני גורביץ לא יועץ של אף אחד ועל זה נאמר למשמיצים תלינו רק על עצמכם האחריות כולה שלכם.
    סגור
  • חנני, אתה חכם בדיעבד, ...האם הצלחת במגמת השוק מלכתחילה? (ל"ת)
    Sassi6 07/04/2019 03:51
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 81.
    הבן אדם בולע רוק
    מזהה שקרנים 06/04/2019 08:59
    הגב לתגובה זו
    11 2
    שימו לב הוא נחנק כשהוא משקר אפילו הבחורה כבר מסתכלת עליו בצורה מוזרה
    סגור
  • 80.
    גורביץ לא חתם הסכם עם אף אחד פה. אז איך אתם רוצים לתבוע
    צדיק 05/04/2019 23:26
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תקראו תנאי שימוש באתר לפני שאתם רושמים שטויות כאלה. גורביץ אני איתך באבא
    סגור
  • מסכים עם כל מילה. (ל"ת)
    בהחלט 07/04/2019 09:24
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 79.
    זה הזמן לקנות יאללה (ל"ת)
    בוריס 05/04/2019 23:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 78.
    מוכר בטונות (ל"ת)
    סיבוני 05/04/2019 22:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 77.
    גורביץ', אתה אמיתי?
    אורי 05/04/2019 20:47
    הגב לתגובה זו
    30 3
    אמרת בסרטון שהשוק עלה יותר ממה שחשבת שהוא יעלה??? אתה אמרת שהשוק ירדדדדד, לא היה דיבור על עליות! איך פתאום אתה מנסה לשנות את מה שאמרת. בושה, גם לא פגעת בכיוון השוק וגם אתה משקר.
    סגור
  • 76.
    בין ה19 ל22 החודש
    אורי 05/04/2019 20:39
    הגב לתגובה זו
    9 4
    יהיה תיקון אלים מאוד. התיקון הזה יתרחש אחרי שנהיה בגבוה חדש.
    סגור
  • איך יפול בשבת וראשון אין מסחר (ל"ת)
    אייך 07/04/2019 12:21
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • קטנוני
    אורי 07/04/2019 14:46
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם אתה מתעקש, אז התאריך כולל גם את יום שישי ושני
    סגור
  • 75.
    תהמרו תמיד הפוך מההמלצות שלו
    דודו 05/04/2019 20:35
    הגב לתגובה זו
    20 1
    הוא מבין רק בנרות חנוכה ובניסים...נק תמיכה , נק התנגדות...חרטה. מה הוא אומר לעשות הפוך
    סגור
  • 74.
    העליות ייפסקו ברגע שגורביץ יכריז על לונג
    אילן 05/04/2019 18:26
    הגב לתגובה זו
    34 7
    ועד אז הסיכון גבוה והמדדים יגבהו. וכשיכריז על סיכון נמוך - ייפלו
    סגור
  • 73.
    כל עוד טראמפ נשיא , שוק המניות העולמי ימשיך לעלות
    דניאל 05/04/2019 18:11
    הגב לתגובה זו
    16 12
    הוא מתכוון להורות לנגיד שלו להוריד את הריבית. הוא יעשה הסכם סחר טוב עם הסינים ועוד פעולות שישפרו את המצב הכלכלי של ארה"ב שמשפיעה על כלל השווקים בעולם!!! הירידות שמתקיימות הן מימושים קלים לצורך עליה נוספת! כמובן שזה נכון לכלל השוק ולא לחברה כזו או אחרת שנמצאת בקשיים כלכליים.
    סגור
  • גבר תלא בעניינים
    אורי 07/04/2019 07:37
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הפדרל רזרב גוף פרטי, לא כפוף לממשלה בשום צורה. לפד יש השפעה הכי חזקה על הכלכלה, טראמפ הוא ילדה עם קוקיות לידם.
    סגור
  • 72.
    מי מקשוב להם
    י 05/04/2019 18:10
    הגב לתגובה זו
    16 4
    כל מי שמקשיב לאנשים כאלה מסכן את כספו
    סגור
  • 71.
    לא הערכתי.. הוא מתחיל להתעורר
    רמי 05/04/2019 17:56
    הגב לתגובה זו
    17 1
    כשהוא יגיד שהמגמה עליה תתחילו למכור כי אז גם האלמנות והיתומים יתחילו להיכנס חהחה
    סגור
  • 70.
    גרמת לנזקים אדירים. לא פוחד מתביעה יצוגית? (ל"ת)
    מיכאל 05/04/2019 17:51
    הגב לתגובה זו
    19 9
    סגור
  • 69.
    גורביץ. גרמת נזקים במיליונים. לא פוחד מתביעה יצוגית? (ל"ת)
    מיכאל 05/04/2019 17:44
    הגב לתגובה זו
    28 7
    סגור
  • 68.
    תתקדם
    מדובר ב מטומטם 05/04/2019 17:40
    הגב לתגובה זו
    24 3
    חברים מדובר במטומטם. איך נותנים לו במה , עוד אתר אפס
    סגור
  • אחד ממקימי האתר
    כי הוא 06/04/2019 09:53
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואחד השותפים
    סגור
  • אחד השרלטנים הגדולים ביותר בשוק ההון (ל"ת)
    כי הוא 07/04/2019 18:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 67.
    אני יודע מתי תשנה דיסקט
    גרשון 05/04/2019 17:38
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כשהדאו יגיע ל30000 הנסדק יהיה 8000 הסנופי יהיה 3000 והדולר שקל יהיה 3.5 אתה תכתוב שהגיע הזמן לרכוש ניירות כי הנרות התאפכו
    סגור
  • 66.
    בסוף יגיד המגמה עכשיו עליה (ל"ת)
    מה יהיה 05/04/2019 17:31
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 65.
    בולללל
    לא גורביץ ח"ו 05/04/2019 17:18
    הגב לתגובה זו
    15 0
    איך תמיד גורביץ מדייק פששש...חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    סגור
  • 64.
    כל הניתוח הטכני כמו קריאה בקפה (ל"ת)
    נו באמת.. 05/04/2019 17:11
    הגב לתגובה זו
    20 0
    סגור
  • 63.
    קורס ניתוח טכני
    פו הדוב 05/04/2019 17:05
    הגב לתגובה זו
    1 19
    האם אתם ממליצים על קורס ניתוח טכני של גורביץ.אני יחסית חדש בתחום
    סגור
  • ניתוח טכני מתאים בעיקר למסחר תוך יומי
    אורי 07/04/2019 07:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לטווחים ארוכים יותר זה רחוק מלהספיק. גורביץ, על אף שכולם משמיצים אותו, הוא מנתח טכני טוב, הבעיה שהוא רק מנתח טכנית את השוק. וזה לא עובד. אבל בגדול, כל אחד צריך שיהיה לו את הכלי הזה בארגז הכלים שלו.
    סגור
  • רק גורביץ..חחחחח
    לא גורביץ 06/04/2019 23:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאיפה הבאת את השאלה הזאת לאור אהדה לגורו מבלבל ביצים גורביץ
    סגור
  • מבט קצר על התגובות פה
    אורי 05/04/2019 20:34
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ותבין את דעת הרוב
    סגור
  • 62.
    הערכת שהמדדים ירדו בצורה ברורה
    מסתכל מלמעלה 05/04/2019 17:05
    הגב לתגובה זו
    13 2
    אבל מה לעשות שהמדדים לא שמעו עליך/ובקולך והמשיכו לעלות. ומי שהאמין לתחזיות שלך הפסיד המון כסף אמיתי - אתה גורם לאנשים להפסיד מיליונים - ואתה בטוח שאתה מבין/ועוזר להם להיפטר מהכסף שלהם מהר. (בהצלחה במלכודת הבאה)
    סגור
  • שטויות בלהפסיד מליונים. מרוויחים מיליארדים. (ל"ת)
    ל 55 05/04/2019 20:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • 61.
    לא הערכתי- חשבתי שאתה מנתח טכני ולא לפי הרגש (ל"ת)
    משה 05/04/2019 17:02
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • 60.
    הניתוח טכני שווה לתחת (ל"ת)
    רן 05/04/2019 16:57
    הגב לתגובה זו
    22 1
    סגור
  • 59.
    אני עושה הפוך מגורביץ
    השקולה 05/04/2019 16:56
    הגב לתגובה זו
    14 2
    כשהוא כותב שיהיו עליות אני בטוחה שיהיו ירידות, ולהפך.
    סגור
  • 58.
    הרי גורביץ התהפך וחושש מעליות אז למה אתה מתריע נפילות? (ל"ת)
    לפרופ' איציק100היקר 05/04/2019 16:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • הולכים לקריסה (ל"ת)
    כי 05/04/2019 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    גרימת נזק וחזרה בו
    נימרוד 05/04/2019 16:42
    הגב לתגובה זו
    14 1
    אחרי שגרם נזק לאלפי משקיעים שפעלו לפי המלצתו, החכם פתאום ''תופס' את הראש. אני הייתי מעיף אותו מהאתר. הוא היה כל כך נחרץ...
    סגור
  • 56.
    בוילנגר שנתי - שים לב מ 1995 עד 1999 ומ 2013 עד 2019
    rubi 05/04/2019 16:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנרות חרגו מבוילנגר, הראיה הזו לא מעניינת לדעתי, פספסת בגדול, אני מצתער.
    סגור
  • 55.
    מוכר הכל
    h 05/04/2019 16:36
    הגב לתגובה זו
    15 1
    אם גורביץ משנה את דעתו זה זמן טוב למכור
    סגור
  • 54.
    החכמתי מהניתוח. תודה. (ל"ת)
    דוד 05/04/2019 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • 53.
    מצחיק שהוא אומר לא להמר...
    אלין 05/04/2019 16:01
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כאשר השיטה שלא היא האמאמא שלה ההימורים.
    סגור
  • מילא לא מבינה בורסה אבל עברית לקוייה עוד ועוד.. (ל"ת)
    לילינה 05/04/2019 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 52.
    אם גורביץ אוצר לקנות אז יאללה למכור הכל ומהר :) (ל"ת)
    דוד הגנן 05/04/2019 15:50
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 51.
    יום א 2% עליות במעוף
    אלעד 05/04/2019 15:43
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ב"ה
    סגור
  • אלעד, .......אסור באיסור חמור להשתמש בשם השם לכסף, אמן. (ל"ת)
    Sassi6 07/04/2019 03:59
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 50.
    כל מה שכתבת בשבועות האחרונים
    רוני 05/04/2019 15:43
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הכל היה הפוך
    סגור
  • 49.
    טעית לכל האורך הדרך
    דובי 05/04/2019 15:35
    הגב לתגובה זו
    13 2
    למה שנשמע לך הפעם גם אם אתה מתוסכל
    סגור
  • 48.
    שוב בולינגר בולינגר
    נעם 05/04/2019 15:34
    הגב לתגובה זו
    8 0
    תכניס לראש בולינגר מת
    סגור
  • 47.
    פשוט בושה שאתם ממשיכים להציג אותו (ל"ת)
    גילי 05/04/2019 15:23
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • 46.
    כסף בריצפה עשראחוז למעלה השבוע לפחות (ל"ת)
    דוקון 05/04/2019 15:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    ת'שמע, אתה פתט. הפכת את עצמך לבדיחה לא מצחיקה
    דודי 05/04/2019 15:01
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ואתה עוד מפרסם כדי שאנשים יבואו אליך לקורסים? היית צריך להתחבא במערה בהרים שנה שנתיים.
    סגור
  • למה אתה מלכלך יש פה כמה גלמים שמאמינים בו
    לדודי 07/04/2019 19:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ושישלמו כסף על החרטא שהוא מוכר להם
    סגור
  • 44.
    בדיחה
    ..... 05/04/2019 14:27
    הגב לתגובה זו
    17 0
    כבר שלושה חודשים שהשוק עולה מעל 22 אחוז ושלושה חודשים הבנאדם אומר שהמגמה היא שלילית
    סגור
  • 43.
    חחח כמה שטויות
    סוסו 05/04/2019 14:21
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אין דבר כזה ניתוח טכני. המרוויחים היחידים הם המרצים...
    סגור
  • 42.
    תתפטר (ל"ת)
    סאמס 05/04/2019 14:14
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 41.
    מתי בולינגר יבין כי השוק בעליה
    יצחק 05/04/2019 14:00
    הגב לתגובה זו
    8 0
    המדד עלה ב 22 אחוז ובולינגר עדיין לא ההחליט אם זה שינוי כיוון
    סגור
  • 40.
    גורביץ כל דבר אצלו זה רצועות בולדינגר..
    יוסי 05/04/2019 13:59
    הגב לתגובה זו
    7 0
    זה המנתח היחיד שאומר הכל בדיעבד... באמא שלך.. כמו שאני מכיר את הניתוחים שלו כל מה שהוא אומר צריך לעשות הפוך. עכשיו הוא איבד מעט מהביטחון שלו (הוא מצפה לשוק יורד אבל מקבל שוק עולה), זה אומר שעכשיו השוק ימשיך לעלות. בסביבות אוגוסט השוק ימשיך לעלות אז הוא ישנה את הניתוח ויגיד - שוק עולה... אז חברה, רק אז שהוא ישנה את הדעה שלו ויגיד בלי להתסייג שהשוק עולה, כולכם תהיו צריכים לפתוח שורט על השוק. כי ככה זה גורביץ, כל מה שהוא אמור הפוך. גורביץ זה מדע מדויק לכל מה שצריך לעשות אבל הפוך.
    סגור
  • 39.
    חחח ליצן מטופש
    עינב 05/04/2019 13:55
    הגב לתגובה זו
    9 2
    תמשיך ללכת נגד הזרם ולשבור חוקים בסיסיים במסחר שאתה בעצמך מלמד פראיירים שעדיין מאמינים למילה שלך.. להזכירכם הוא צעק לקנות את טבע בשבעים דולרים ואז צעק שוב לקנות כשהיא בשלושים ומשהו..
    סגור
  • 38.
    עשה מעצמו צחוק
    למד שיעור 05/04/2019 13:53
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אייל לא מבין בכלל את הדינמיקה בשווקים כל התיאורים שלו על ״קונים״ ומוכרים מעוררים גיכוך במקרה הטוב.הוא צריך לנתח את מזג האוויר לא שוק ההון.
    סגור
  • 37.
    למכור למכור
    חכם 05/04/2019 13:50
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אייל שינה את דעתו זמן לימכור
    סגור
  • 36.
    תתפטר
    אחד שיודע 05/04/2019 13:47
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זה זמן של כלכלה חדשה אין יותר מפולות ומשברים שימו כל שקל בוול סטריט
    סגור
  • 35.
    מחקת עשרות אנשים בדרך.מודה ועוזב....................... (ל"ת)
    מני 05/04/2019 13:47
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 34.
    גורביץ אתה כישלון (ל"ת)
    אין מילים 05/04/2019 13:39
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 33.
    0 (ל"ת)
    רמי 05/04/2019 13:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 32.
    המשך למר גורביץ' יקיר האתר.. ואנו ממשיכים.
    א100 05/04/2019 13:21
    הגב לתגובה זו
    11 2
    "לא הערכתי את עוצמת.."ואשאל פעם נוספת: האם הגרפים דיברו לפחות לאחרונה על עליות והאם שידרו עוצמה רבה והאם יכולים היו לשדר עוצמה או בעיקר כיוון? אנו ממש לא משתמשים בגרפים ורובנו כולל אותי(מתוך100)ממש לא מבינים בזה דבר..אך היום יש לי הרגשה שנישברו הכלים והאם עלי לקבל את עצת המלעיזים(הייתי רוצה לכתוב רק מתנגדים)שממש לא מאמינים בעניין בכלל ומסבירים לעולם על תורת הגרפים שלדעתם ממש לא עושה תפקידה בניתוח הכללי של השווקים או המניות..שבת מבורכת.
    סגור
  • 31.
    ממתין שגורביץ יגיד s
    אני 05/04/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אולי אז סוף סוף השורטים שקניתי בהמלצתו יתחילו לפצות אותי קצת על ההפסדים העצומים שנגמרו לי בהמלצתו. הרי מסתבר שאצלו הכל תמיד הפוך.
    סגור
  • 30.
    אל תשנה. אם תשנה השוק ירד וחבל (ל"ת)
    דני 05/04/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 29.
    המשך לשלנו
    ד"ר ניר( איצ100) 05/04/2019 12:14
    הגב לתגובה זו
    17 1
    לידיעתך..במלוא הקיטור בגלל שיחות הסחר? ואם תהיינה תוצאות ל"שיחות" האם זאת הסיבה לאופטימיות ועליות. ולאייל נא הרגיע את המצב והתחבר להיותך מן הסתם כלכלן בכיר או רואה חשבון וחשוב על המצב הכלכלי האמיתי של ארצות הברית ולמעשה של כל העולם כולל ישראל..האם דווקא היום אתה עומד לשנות כיוון?
    סגור
  • 28.
    אז הניתוח לא שווה...
    חרד... 05/04/2019 12:13
    הגב לתגובה זו
    6 0
    עליות חדות אני אומר, בלי נתוח טכני.....
    סגור
  • 27.
    מודה ועוזב ירוחם (ל"ת)
    אהרון 05/04/2019 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    לא דיבר על עליות רק על ביצוע שורט
    שימי 05/04/2019 11:52
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גניבת דעת
    סגור
  • 25.
    למכור מהר והכל אם גורביץ משנה פוזיציה !!!! (ל"ת)
    דוד הגנן 05/04/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 24.
    מר גורביץ, זה בדיוק מה שקרה ב-2018
    אחת שמבינה א 05/04/2019 11:43
    הגב לתגובה זו
    14 1
    גם אז לא הערכת את עוצמת העליות, ב כל עלייה אמרת שהיא זמנית ושלא יהיו שיאים חדשים, בקיצור נכשלת בגדול והמסקנה היא שניתוח טכני פשוט לא עובד. שבת שלום ומבורכת לכולם!
    סגור
  • ניתוח טכני
    יוסי 05/04/2019 18:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הייניתוח טכני עובד לדעתי , אני יכול להראות לך תוצאות.ניבוי העתיד על סמך שנים קודמות לא !ולא זוהי לא סתירה .יש שחקן חדש בשוק ההון שנקרא נשיא ארה״ב ולכן במשמרת שלו לא תהיה מפולת ובמשמרת שלו ההיפוך בריבית האגחים לא תגרום למיתון .ואגב הניתוח הטכני כל הזמן מאותת בחודשים האחרונים רק על כיוון לונג !אז מדוע מדברים כל הזמן על היפוך המגמה ? לדעתי כלנאחד רוצה להכתיר את עצמו כנביא החדש שחזה את המפולת .אני אגב עדיין ממתין למפולת 2016 (-:חג שמח לכולם
    סגור
  • 23.
    גורביץ האם יש אפשרות לנתח את סאני (ל"ת)
    אריאל 05/04/2019 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 22.
    חחחחחחחח..זו כבר בדיחה...נו באמת. (ל"ת)
    yarkov 05/04/2019 11:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 21.
    למר גורביץ 'שאלה ותובנה.
    פרופ' איצ100 05/04/2019 11:11
    הגב לתגובה זו
    14 0
    1)האם לא הערכת נכון את מה שכלי עבודתך שאתה אמון עליהם ומומחה בם הראו לך בבירור ובעוצמה? 2)כתוב בדברים ל"ב : "כי מנגד תראה את הארץ ושמה לא תבוא אל הארץ אשר אני נותן לבני ישראל.."!!
    סגור
  • "פרופ" איצ 0 כך כך
    לאיצ 0 07/04/2019 19:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דביל שהוא עושה ליקים לטמטום שלו
    סגור
  • 20.
    כמו תמיד ...בלה בלה בלה
    יצחק 05/04/2019 11:00
    הגב לתגובה זו
    10 2
    כל פעם מחדש הוא מקשקש במוח
    סגור
  • 19.
    תלמד ממני ניתוח חברות, המלצתי פוקס בשער 70.............
    אלין 05/04/2019 11:00
    הגב לתגובה זו
    0 9
    וכולם יודעים היום מה השער גם אחרי המימוש רווחים יצאתי תותחית.
    סגור
  • 18.
    גורביץ' אתה בכלל לא בכיוון..
    אלון 05/04/2019 10:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    משנה את דעתו כל שני וחמישי.. פעם אחת תפסת את המדד בירידה.. אני שומכ כבר חודשמם שהדקס והsp בדרך למטה .. אז מה עכשיו? התחרטת ?
    סגור
  • 17.
    0 0 0 0 0 0- 5 אפסים נגד עין הרע (ל"ת)
    יוסי 05/04/2019 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 16.
    מודה ועוזב ירוחם.
    סיסו 05/04/2019 10:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תודה לך.
    סגור
  • 15.
    ניתוח טכני שטויות
    אבי 05/04/2019 10:22
    הגב לתגובה זו
    8 0
    הכל תלוי בציפיות באירועים .בדוחות . ובעיסקאות . טכני זה שטויות .אני במקום אייל הייתי מתבייש ויורד מהבמה
    סגור
  • 14.
    לא ראיתי אף מניה עולה חוץ
    עליות חח 05/04/2019 10:00
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מהקנאביס. הרשןת לניירות ערך עסוקה בפירסום מגןחך. בטח יעלימו עין ממוכרי פלוריסטם המניה ירדה 10% יום לפני ההנפקה. אז חלק ידעו. הרכש של כחלון גןוטה לא תחקור. וכלום לא עלה הכל מרוסק
    סגור
  • 13.
    קזינו ??
    עני מאוד 05/04/2019 09:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הי אייל אחרי "הצלחותיך" האחרונות בניבוי שער הדולר - 3.80 ש"ח ויותר וכן שלושת החודשים שאתה מדבר על ירידות צפויות בשווקי העולם סכמת את הדיון כך. מי שקונה בירידות (דוגמת מניית בזק) זה סתם הימור, ומי שרוצה הימורים - קזינו עדיף !! אתה מסיק מסקנות מהמלצותיך ???
    סגור
  • 12.
    הגיעו
    איציק 100 חראטטה 05/04/2019 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העליות היו עליות לאחר נפילות חזקות אף פניקה העליות היו צריכות להיות מתונות אבל קיבלנו עליות חזקות יותר אבל זה לא שינוי מגמה העליות ארוכות הטווח הסתיימו גם המצב הכלכלי השתנהה אטה גם מיתון לכן השוק יצטרך להתאים עצמו למצב הקיים חדש .
    סגור
  • 11.
    הפסיד 28ֵ בדאקס הממונף בגללך
    אילן 05/04/2019 09:07
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני במקומך הייתי מודה ומבקש רחמים
    סגור
  • 10.
    גורביץ אתה מאוהב בפוזיציה
    לבלבל 05/04/2019 08:57
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אין בעיה להגיד שאתה מאמין בירידות על סמך שנתונים הכלכליים שליילים, ושנראה שהקשר בין הכלכלה למדדים מנותק. אבל לטעון שעל בסיס טכני השוק הוא לא שוק עולה...זה בדיחה שאתה מושך אותה מעל חודש כאשר כל המדדים נראים חזקים ונמצאים במגמת עלייה מטורפת. אם אתה מנתח טכני מיקצועי, הייתי מצפה שהיום היית סוגר את הדעה שהשוק חלש, וממתין למשהו חדש. במקום זה אתה מתחפר בדעה שעל בסיס טכני כאמור מנותקת לחלוטין ממה שקורה בפועל. כ מי שנמצא בשורט בחודשיים האחרונים נמחק לחלוטין. תבדוק שוב את התוכנה, כי הממוצעים הנעים, ורצועת בולוינגר נראה כמו בדיחה עלובה....כל שבוע אתה משנה את קו ההתנגדות וכל שבוע מעלה אותו מחדש למעלה. לפני שלושה שבועות טענת ש SP 2850 זה קו התנגדות מבחן שאם נפרץ יש לבחון את השורט......גורביץ לפעמים להודות שטעית יעשה לך מיקצועית טוב יותר מאשר לחכות שהירידות יגיעו ובנתיים לחרטט כל שבוע למה השוק לא שוק עולה
    סגור
  • 9.
    בוקר טוב
    שלמה 05/04/2019 08:53
    הגב לתגובה זו
    6 0
    מזכיר לי סיפור יפה.חקלאי מגיע לרב ומבקש עצה שכן כול יום מתים לו אפרוחים בלול.הרב אומר לו שים מלח מסביב ללול. חוזר החקלאי לרב לאחר מס ימים ואומר לו שזה לא עוזר.לא אלאה אתכם בקיצור כול פעם עצה אחרת והאפרוחים ממשיכים למות.אחרי מס נסיונות פונה החקלאי לר ושואל יש לך עוד עצות-הרב עונה יש לי הרבה השאלה אם לך יש מספיק אפרוחים.מהכתבה הבנתי וראיתי שיש לך חולצה יפה
    סגור
  • החולצה של עדי הרבה יותר יפה... עדי יצאת פגז... (ל"ת)
    משקיע 06/04/2019 00:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מפה הכיוון למטה
    דני 05/04/2019 08:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ברגע שהחלפת כיוון גם השוק יירד
    סגור
  • 7.
    על זה נאמר זה סופו של כל בלון
    משקיע רציני 05/04/2019 08:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כשאתה ממליץ זה בקול תרועה רמה כולל המלצה על שורט. כשאתה מתקפל זה בקול ענות חלושה. מזל שלא המרת על כסף ממשי היית פחות זחוח
    סגור
  • 6.
    תשמור את זה לבית משפט (ל"ת)
    יעקב 05/04/2019 08:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    תתאדה מהתקשורת הכלכלית ביחד עם הניתוחים שלך
    גרשון 05/04/2019 08:39
    הגב לתגובה זו
    6 0
    הנרות שלך הם בדיוק כמו קיראה בקפה או הורוסקופ. הוזה בכוכבים ושרלטנות
    סגור
  • 4.
    מדד S&P 500 יעבור את 2940 זו תהיה נקודה קריטית במדיה
    אריק 05/04/2019 08:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והמדד ימשיך את הכיוון מעבר ל 2940 ויחזיק מעמד יש סיכוי להגיע ל 3000 נקודות . והשאלה היא , אם העליות מגלמות את הסכם הסחר וריבית ללא שינוי . לקחת בחשבון שהריבית עוד יכולה לרדת בעקבות תחזית חיובית של השווקים .
    סגור
  • 3.
    אתה מנתח את העבר.קרי,מה שהיה
    Max 05/04/2019 08:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    וזה לא אומר כלום לגבי העתיד. לטווח הרחוק אפשר להניח שהכל עולה על סמך ההסטוריה. בטווחים הקצרים הכל קורה ויש לזכור שמניות זה המשחק היחיד בעיר.
    סגור
  • 2.
    גורביץ אתה פשוט משעמם אותנו (ל"ת)
    משועמם 05/04/2019 08:10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 1.
    אני דווקא שמח שגורביץ לא משנה את דעתו
    דונלד דאק 05/04/2019 08:06
    הגב לתגובה זו
    5 0
    כול זמן שהוא לא משנה את דעתו אני בלונג בכול העוצמה.ואני כברכ27 אחוז על התיק מתחילת השנה .שלא יגמר .ברגע שהוא ישנה את דעתי ללונג אחשוב לעבור לשורט .וזאת סיבה לדאגה.כבוד גורביץ הפכתי את התחזיות שלך למקור הראשי שלי להשקעה.
    סגור