פרסום ושיווק

חצי שעה של השראה: ערן גפן עם מיכל קיסוס הרצוג מ'פפר'

השבוע בפודקאסט הפרסום של ערן גפן, מיכל קיסוס הרצוג מנכ"לית פפר. "יש משהו בהתנהלות פיננסית שגורמת כאב, ואנחנו בתור פפר צריכים להוריד את סף הכאב"
כתבי אייס | 
ערן גפן מארח את מיכל קיסוס הרצוג; (צילום יחסי ציבור)
מיכל קיסוס הרצוג כבר הייתה במסלול הבטוח לעריכת דין עד שהבינה שהיא רוצה בכלל להיות בצד שמקבל החלטות, ושלא משנה אם את שופטת או מנכ"לית - מה שמשנה זה ההשלכות של העשייה שלך. עם ההבנה הזו היא החלה לחפש עבודה ב-alljobs, ויצאה למסע מטורף שהוביל אותה למנכ"לות פפר.
בפודקאסט, קיסוס הרצוג מספרת לגפן על המסע שלה: איך התכוננה למנכ"לות, על הסיבה שהיא מהמרת על אנשים בלי ניסיון, על איך משלבים חיי משפחה ועבודה ולמה היא מסתכלת על העבודה דווקא בתור תחביב. בנוסף, מדברים השניים על על האופן שבו דאטה עוזרת לצרכן ולאו דווקא לחברה, האם פפר היא סטארטאפ, איך מייצרים אמון (לאור העובדה שפפר הוא חלק מבנק לאומי), מתי עושים חדשנות מבפנים ומתי חדשנות מבחוץ, ולמה לפעמים עדיף לעשות קניבליזציה לעצמך מאשר שאחרים יעשו לך.

 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה