שיווק ופרסום

קמפיין 'מטרופולין' עם 2 מועמדויות ב-Webby Awards

התחרות נחשבת לאחת הבולטות בעולם בגזרת האונליין. מדי שנה מוגשות אליה עשרות אלפי עבודות. מטרופולין תתחרה בשלב הגמר בקטגוריות "בחירת הקהל" ו"ניסוי חברתי"
משה בנימין | 
קמפיין סושיאל של מטרופולין (צילום מסך)
קמפיין "זורקים מילה טובה" של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין העפיל לשב הגמר של תחרות ה-Webby Awards שנחשבת לאחת הבולטות בעולם בגזרת האונליין. מדי שנה מוגשות לתחרות עשרות אלפי עבודות וזו של מטרופולין תתחרה בשלב הגמר ב-2 קטגוריות: "בחירת הקהל" ו"ניסוי חברתי". 
את הקמפיין של מטרופולין, באמצעות חברת התוכן KOG, הניעה התובנה לפיה נוסעי התחבורה הציבורית מבלים זמן רב בדרכים ופוגשים מדי יום נהגים ונהגות, מבלי שיכירו אותם ומבלי שתתפתח ביניהם אינטראקציה אמיתית.
מהלך התוכן יצר מעין ניסוי חברתי במהלך נסיעה שגרתית באוטובוס. במסגרת הנסיעה השגרתית, הותקנו מסכי טלוויזיה לצד מצלמות נסתרות במספר קווי אוטובוס הנוסעים באזור השרון. במהלך הנסיעה הוקרנו סרטונים המציגים את סיפור חייהם של הנהגים, ובהם רואיינו גם בני משפחותיהם. ההקרנה הייתה הפתעה גמורה, גם עבור הנוסעים וגם עבור הנהגים.
 
תוך כדי הקרנת הסרטונים, תיעדו המצלמות הנסתרות את תגובות הנוסעים: "כולם היו בהלם. העלו חיוך. היו כאלה שקמו במיוחד לנהג ובאמת "זרקו" מילה טובה. בסיום הסרטון הנוסעים ממש מחאו כפיים לנהגים וזה ללא ספק היה רגע שיא, מרגש במיוחד" אומר יוגב עזריאל מ-KOG.
בסרטונים שהוקרנו, נחשפו הנוסעים לסיפור חייהם של ארמנדו שגב וגבי בן משה, נהגי חברת מטרופולין. ארמנדו שגב, בן 85 , היה בעברו שומר הראש של בן גוריון ועדין לא מוכן לצאת לגמלאות. גבי בן משה מתנדב במד"א ובמשטרה ומקדיש את חייב להתנדבות חברתית במקביל לעבודתו כנהג.
ליבנת כהן דן, סמנכ"לית השיווק של מטרופולין: "כשחשבנו על הקמפיין לא תיארנו עד לאן נגיע. הרעיון נולד מתוך הצורך לייצר שיח חיובי ונעים באוטובוסים.  היה לנו ברור שמספיק להכיר ולו במעט את הנהג, ואת תמצית סיפור חייו, כדי לקרב לבבות ולהפוך את שגרת הנסיעה לחמה ונעימה. אנו פוגשים במהלך חיינו רבים מנותני השירותים במסגרות השונות, ולא אחת נוטים שלא להתייחס. מטרתו של הקמפיין נועדה להביא אותנו לידי הכרה כי מילה טובה, יחס או אפילו חיוך הם הפידבק החשוב והיקר שנותן השירות ישמח לקבל, והם שיהפכו את חוויית השירות בכללותה לחיובית יותר, עבור כולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה