פרסום ושיווק

יאיר לפיד: "נמרר את חיי הליכוד מהאופוזיציה"

עמית נעם טל |  56
מתאחדים. חוסן לישראל ויש עתיד (צילום יש עתיד)
יום לאחר ההפסד בבחירות, חברי מפלגת כחול לבן התכנסו הערב לישיבה ראשונה. יו"ר המפלגה, בני גנץ, ניסה להציג את התוצאות האחרונות כהישג: "הגענו לתוצאה יוצאת דופן. למעלה ממיליון אנשים שמו פתק שלא ידעו שהוא קיים לפני 9-10 שבועות"
"התוצאה שלנו חסרת תקדים ומבשרת לנו על גודל הציפיה בחוץ.הם מחפשים דרך אחרת, שפה אחרת, חיבור אחר, איחוד אחר ואת זה למעלה ממיליון אנשים ראו. הצלחנו להשוות את הכוח שלנו למפלגה שקיימת משנות ה-70 ב-70 יום. בהינתן מצב הגושים - זו המציאות, המערכה לא תמה. הדיאלוגים מתקדמים, הנשיא צריך לקבל המלצות והחלטות אנחנו נעמוד בקשר עם מי שצריך. מכבדים ומקבלים את החלטת העם והחלטת הנשיא. יש לי הכרת תודה עמוקה לכל מי שהצביע לנו", הוסיף גנץ.
מספר 2 ברשימה, יאיר לפיד, היה תקיף בהרבה וטען "לא ניצחנו את הסיבוב הזה. אני מכבד את רצון הבוחרים וההכרעה שלהם, אבל אני רואה את הכלי האולטימטיבי לפעם הבאה. ינסו לפרק אותנו ולא יצליחו. אי אפשר לגמד את ההישג שלנו. חלק מה-DNA של מפלגת שלטון זה לא לוותר לעולם. אנחנו לא הולכים רק לאופוזיציה אלא להתחיל משם את הסיבוב הבא. אני מודיע לנתניהו ולליכוד - אנחנו הולכים למרר את חייכם. נהפוך את הכנסת לזירת קרב. לא באנו הנה כדי לסכם אל קמפיין 2019 אלא כדי לפתוח את קמפיין 2020"
תגובות לכתבה(56):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    כולם לממד
    מרי 12/04/2019 19:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מפקד קומנדו במחנה הופך את הכנסת לזירת קרב אימל'ה איזה פחד
    סגור
  • 48.
    יאיר תפיד
    שול 12/04/2019 18:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יאיר רד מהעץ ותאכל את המרור בקערת הסדר.
    סגור
  • 47.
    הלזה פיללנו
    נ.ברוך 12/04/2019 15:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר לפיד,כמפסידים בבחירות סימן שלא רצו בך ואתה צריך לכבד את החחלטת העם. מכאן ועד לאיים במירור החיים לממשלה נבחרת במקום אופוזיציה נלחמת לבנית הארץ ולא להרס המדינה. האם זה רציונליזם של מפלגה.
    סגור
  • 46.
    מילה בטעות
    אילן 12/04/2019 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחרתי בלפיד כמה פעמים אבל למרר זו מילה שיצאה ממנו בטעות ועליו להתנצל.
    סגור
  • 45.
    לפיד
    יוחנן 12/04/2019 13:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה תמרר ללכוד את החיים הליכוד הוא מפלגה עם 36מנדטים זה מעבר למליון איך בדיוק לפיד אתה הולך למרר ליותר ממחצית העם את החיים אתה בריון או פוליטיקאי שלא משלים עם הפסד תרבות דיבור לפיד וזה אחד הדברים שאתה לא מתאים לראשות ממשלה ההשתלחותשלך
    סגור
  • 44.
    בחירות
    לפיד 12/04/2019 13:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני במקום גנץ זורק והפרדה נמל בגלל אמירה זו שלך בפעם הבאה 50 מנדטים ואתה תעלםתעלם
    סגור
  • 43.
    לפיד
    אזרח תמים 12/04/2019 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה חוץ מלהכין קפה לגנרלים אתה כלום .כי היתה צריך לוותר על רטוציה להערכתי דרכך סלולה החוצה אז על תאיים
    סגור
  • 42.
    כלומניק
    אזרח ותיק 12/04/2019 12:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אדם ריק מתוכן שתאותו לשילטון לא יודעת גבולות. למרר חיי נבחרי עם של למעלה ממיליון אזרחים?!! במקום להשקיע אנרגיות איך להטיב את החיים פה גם במסגרות הקיימות בכנסת. אדם אפס וכלומניק
    סגור
  • 41.
    אל תבכה
    בני 12/04/2019 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להתחיל לריב זה לא יפה
    סגור
  • 40.
    יאיר דון קיחוטה
    יוסי דיין 12/04/2019 09:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בכל שנותיו בכנסת לא תרם מעבר לשנאת חינם נלחם עם עצמו בעיקר לדעתי הוא רוצה להיות ראש ממשלה כי זה נראה לו מגניב בדיחה ובושה
    סגור
  • טען עוד
  • 39.
    חבורת שוטים
    ימני בדם 12/04/2019 08:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "צרת רבים נחמת שוטים" הפסוק הזה בא בול על החבורה המסכנה הזו שאם באמת הי אכפת לה מהעם היו מורידים תראש ולא מנסים להרוס יותר ויותר ולהפריע לנתניהו בעוד קדנציה שבעז"ה תהיה מוצלחת
    סגור
  • 38.
    איום של לוזר (ל"ת)
    מחל 12/04/2019 08:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    חשבתי שבכנסת דואגים לציבור ובמיוחד עוזרים לשפר את חיי ה
    רוני 12/04/2019 08:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לשפר את חיי האזרחים שהמדינה מקפחת אותם. למה להעביר מסר של שנאה. טובה לא תצמח מזה
    סגור
  • 36.
    יאיר??????
    נימים 12/04/2019 07:52
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה עם קצת אצילות ??????
    סגור
  • 35.
    אנרגיה שלילית.
    ציונית 12/04/2019 07:14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    במקום שנאה, תגיד מה תעשו למען ישראל מהאפוזיציה.
    סגור
  • 34.
    דמוקרטיה במיטבה
    לימור 12/04/2019 06:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד ליאיר לפיד, זאת הדמוקרטיה במיטבה, זכו לאמונם של למעלה ממליון איש. משמעותי ביותר. יישר כח לכם.
    סגור
  • 33.
    טרוריסט
    אלעד 12/04/2019 06:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רק אלימות זה הדרך ?
    סגור
  • 32.
    זה היה אמור להיות רה"מ ?מזעזע ! (ל"ת)
    דוד 12/04/2019 06:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 31.
    יהיר
    י 12/04/2019 05:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יהיר תרגיע ותן שקט לנהל את המדינה גרמת רק להמון מתחים אנחנו לא בזירת איגרוף......
    סגור
  • 30.
    לבנדיט
    מאיר 12/04/2019 04:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה בסדר הרי זה מה שאתה יודע לעשות שום דבר טוב לא יצא ממך מאז שאתה בכנסת .יש דילים טובים לחו"ל
    סגור
  • 29.
    שיקולים אישיים ולא טובת המדינה
    מאיר שרבני 12/04/2019 02:35
    הגב לתגובה זו
    4 0
    האמירה של לפיד שימררו את החיים של הליכוד, דומה לאמירה של האשה במשפט שלמה שהסכימה להרוג את התינוק.
    סגור
  • 28.
    תגובה
    צבי 12/04/2019 02:05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ילד מגודל טיפש בלי שכל בכלל הלפיד הזה
    סגור
  • 27.
    בושה וחרפה
    אב 12/04/2019 02:00
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפיד..תגובה של ילד קטן שעדיין לא בר דעת ...וה.תימרת להיות ראש ממשלה מזל שניצלנו ממך
    סגור
  • 26.
    במקום זה, תשבו עם הליכוד! הרי בשביל זה הצבענו לכם
    הלית 12/04/2019 01:40
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כדי שתשבו באופוזיצייה היינו נשארים עם מפלגת עבטדה, הצבענו לכם כדי שתשבו עם ביבי גם אם זה עושה בחילה, כי כשבחרידים ואנשי הימין הקיצוני יושבים שם הבחילה יותר קשה. אם גבאי לא היה אומר שלא ישב עם הליכוד, היינו מצביעים עבודה שיש לה רשימה מוכחת ובעלת ניסיון.
    סגור
  • 25.
    לפיד
    יעל 12/04/2019 00:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תתבייש במקום לחבור ולעזור אתה מתלהם ? אין אמון בך.תגיד מה עם הפגישות שלך עם נוני??? אה? עכשיו בוחש ורץ אחרי ליברמן .נ
    סגור
  • 24.
    אוהבים את המדינה
    יפה נווה 12/04/2019 00:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יכולים לקבל את הכישלון! אחרים קיבלו את השלטון, תעזרו לקיים כאן חיים נורמליים אם אתם אוהבים את המדינה. למה למרר את החיים????
    סגור
  • 23.
    לפיד וגנץ
    הפרקליט 11/04/2019 23:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה נמרר את החיים. שלושה חודשים ואתם מתפרקים לרסיסים. בבחירות הבאות תתפללו לעשרה מנדטים
    סגור
  • 22.
    יאיר לא מאיים באלימות פיזית כמו שהליכוד עשה לפרס ולרבין
    להרגע ליכודניקים 11/04/2019 19:32
    הגב לתגובה זו
    1 4
    יאיר לא מציע להשתולל ולהתפרע ולקלל, כמו שעושים הליכודניקים כשהם מפסידים. הוא אמר ש"כחול לבן" תהיה אופוזיציה לוחמנית, אבל רק בדרכים דמוקראטיות (=שלא כמו BB שמסית נגד רשויות החוק)
    סגור
  • לפיד
    ניסן 12/04/2019 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תשאל כול אדם ויגיד לך שאלימות מילולית יותר גרוע.הבן אדם אפס אחד גדול.בריון וגם שקרן
    סגור
  • לפיד
    יוחנן 12/04/2019 13:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בריון שכונתי זה לפיד רק מאיים במציאות פופאי
    סגור
  • פילוג?
    יעל 12/04/2019 00:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת קשה לכם תכניסו לראש שזו התיקשורת שמפלגת תחשבו.תקשיבו לשפטל ותקראו מה כתב אלי ציפורי אולי תבינו משהו נוסף.
    סגור
  • 21.
    איזה כלומניק מטונף .זו הצורה שלכם בדיוק (ל"ת)
    חושחש 11/04/2019 14:41
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 20.
    אך אומרים אידיוט ב צרפתית
    YL 11/04/2019 13:59
    הגב לתגובה זו
    9 0
    חברים לפיד לא אשם .מ התקופה ש קיבל מכות בראש משהו בלתי מוגדר השתבש.
    סגור
  • ממשוזז
    מישל 12/04/2019 04:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממשוזז
    סגור
  • אומרים TOC TOC (ל"ת)
    לביאה 12/04/2019 01:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    האיש לא רציני
    לפיד 11/04/2019 13:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    גרם נזק לגנץ.וזה מה שיש לו לומר?<
    סגור
  • 18.
    זה הזמן לתת למי שנבחר לנהל לבד את המדינה.
    תומכת 11/04/2019 13:25
    הגב לתגובה זו
    10 1
    הכישלון של כחול לבן נבע מהאופטימיות שלהם שההגיון מנחה בדמוקרטיה. ישראל כבר מזמן לא דמוקרטיה ובוודאי במציאות שלא משנה מה יעשה המנהיג הוא לא יוחלף. שכל אחד יסיק את המסקנות שלו מהמצב
    סגור
  • 17.
    מפלגה ממלכתית, אלק
    אבנר 11/04/2019 11:31
    הגב לתגובה זו
    8 0
    בושה של אישיות ללפיד. לגנץ כבר אין אישיות.
    סגור
  • 16.
    תחושת גועל נפש מהדברים שאמר, אבל מה חדש? זה מה שהשמאל
    אלי 11/04/2019 10:49
    הגב לתגובה זו
    17 1
    והתקשורת המגויסת לשמאל עשו ועושים.
    סגור
  • 15.
    בושה
    דוריס 11/04/2019 10:32
    הגב לתגובה זו
    14 0
    חבר כנסת יאיר לפיד, אני מתפלאת עליך, במקום להיות דוגמה אתה מלכלך,תתבייש דיירת בדיור מוגן
    סגור
  • 14.
    מטורף
    תומר 11/04/2019 09:03
    הגב לתגובה זו
    18 1
    טיפש רודף מלחמות, כאילו שתלך לחלק כסף לעניים ותהפוך את כל עובדי הקבלן לעובדים קבועים. כולם אותו חרא אבל אתה חרא בהגזמה
    סגור
  • 13.
    איפה הוא היה בכנסת היוצאת ? רוב הזמן בחו"ל (ל"ת)
    עמי 11/04/2019 08:46
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • לפיד
    מירי 12/04/2019 00:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    באמת לפיד היית יותר בחו"ל מאשר בכנסת על חשבון מי?
    סגור
  • 12.
    המתאגרף חושב שהוא בזירת איגרוף (ל"ת)
    מיקי 11/04/2019 08:44
    הגב לתגובה זו
    19 0
    סגור
  • 11.
    למרר
    מיכאל 11/04/2019 08:06
    הגב לתגובה זו
    16 1
    שום דבר חיובי ! אפס ! רק : "נמרר את החיים" זו תכלית היותך בפוליטיקה, להיות רע, לעשות רע.
    סגור
  • 10.
    לפיד הליצן
    איציק 100 חראטטה 11/04/2019 07:56
    הגב לתגובה זו
    14 0
    חוץ מקשקושים מה עשה בכנסת? הוא אורן חזן של המפלגה דביל
    סגור
  • 9.
    ההה
    חנניה 11/04/2019 02:40
    הגב לתגובה זו
    9 0
    אל תתרגשו מהגמג גווד הזה ...לנבוח זה מה שנשאר לו לעשות ...כי כלבים נובחים אבל השיירה עברה כבר ....תנבח מותק תנבח
    סגור
  • 8.
    אתה מבין למה לא נבחרת מר לפיד?
    יעקב 11/04/2019 01:25
    הגב לתגובה זו
    17 0
    המטרה שלך זה לא למרר את חיי השילטון אלה לשתף איתו פעולה בנושאים שאתה מאמין בהם, ולנסות לשכנע אותו בדרך דמוקרטית (גם מסחר בסוסים זו דרך דמוקרטית) לקיים את המשנה שלך.
    סגור
  • 7.
    מה באמת, לא ניצחתם? פשוט ראיתי אתמול שגנץ אמר ההפך (ל"ת)
    איזה חובבנים 11/04/2019 00:35
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • 6.
    לפיד תצטרף למפלגות הערביות, היהודים לא רוצים אותך. (ל"ת)
    חי 11/04/2019 00:00
    הגב לתגובה זו
    18 1
    סגור
  • 5.
    יאיר לפיד גועל נפש
    אזרח מודאג 10/04/2019 23:06
    הגב לתגובה זו
    15 0
    שמנו לב שאתה רק מנסה למרר את החיים. לא רק לנתניהו, גם לדתיים, גם לציבור, גם לכל מי שלא חושב כמוך, אתה נמאסת ! תן קצת שקט, אתה זה שעושה את כל האש וההסתה, שב תנוח קצת
    סגור
  • איש קטן... (ל"ת)
    אילן 12/04/2019 13:04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 4.
    שהבנאדם יטרח ויגיע לכנסת בכלל,הנהנתן הזה אוהב לבלות בחו (ל"ת)
    מצחיק 10/04/2019 23:06
    הגב לתגובה זו
    11 0
    סגור
  • 3.
    חוסר אחריות! הפרצוף האמתי של המפלגה. אגואיזם בלבד. חבל
    מ. 10/04/2019 22:14
    הגב לתגובה זו
    19 0
    שבחרנו בכם. קחו אחריות וסייעו לקידום העניינים שלשמם נבחרתם. אם אתם חכמים- תצליחו. אם אתם פוליטיקאים בלבד- תסריחו ותרדו בהמשך.
    סגור
  • 2.
    זה מה שהשמאל יודע לעשות בכל העולם
    אברברבר 10/04/2019 22:06
    הגב לתגובה זו
    20 0
    להפריע
    סגור
  • 1.
    רוצה להמשיך ולגרום שסע בעם ישראל ולהרבות שינאה.
    שלמה 10/04/2019 21:18
    הגב לתגובה זו
    27 0
    לא פלא שהחרדים לא רוצים להיות איתו בקואליציה.הוא גם ימרר את חיי גנץ
    סגור