פרסום ושיווק

חיים בבועה: 'שמעוני' זכה בתקציב שירות הנסיעה Bubble

השירות מציע לנוסעים שילוב בין נסיעה במונית שירות למונית פרטית, עם הזמנה דרך אפליקציה ואיסוף מתחנת האוטובוס הקרובה. התקציב צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים 
משה בנימין |  1
Bubble (צילום יחסי ציבור)
בתום מכרז שהתנהל מתחת לרדאר בתקופה האחרונה, משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר זכה בתקציב הפרסום של Bubble - שירות הנסיעה החכמה החדש של חברת דן ו-Via שהחל לפעול לאחרונה בגוש דן. 
שירות התחבורה החדש פועל תחת חברת Via שנוסדה בשנת 2012 על ידי היזמים הישראלים דניאל רמות ואורן שוב. השירות מציע לנוסעים שילוב בין נסיעה במונית שירות למונית פרטית, עם הזמנה דרך אפליקציה ואיסוף מתחנת האוטובוס הקרובה עד לתחנת האוטובוס הכי קרובה ליעד. החברה החלה לפעול לראשונה במנהטן בשנת 2014 ומאז התפתחה לערים נוספות בארה"ב, אירופה ועוד. 
בנובמבר 2018 החלה החברה בשיתוף פעולה עם חברת דן בישראל, תחת השם Bubble. החברה תפעיל צי מיניבוסים בטכנולוגיה שפיתחה Via. השירות יושק בתחילה, כפיילוט, בתל אביב, רמת גן וגבעתיים בלבד. כמו כן, חתמה Via על שיתוף פעולה עם אגד שבמסגרתו תפעיל גם היא צי מיניבוסים שישתמש בטכנולוגיה שפיתחה Via. השירות יחל לפעול במחצית השנייה של 2019 בירושלים ובחיפה.
המכרז על תקציב הפרסום של שירות הנסיעות נערך בחודש וחצי האחרונים על ידי חברת דן. שמעוני פינקלשטיין פרלמוטר גבר בשלב הגמר על משרד פרסום נוסף. התקציב לפעילות הפרסום שככל הנראה לא תכלול מדיה בטלוויזיה בשנה הראשונה, צפוי לעמוד על כ-3 מיליון שקלים. פעילות הפרסום צפויה להתחיל בשבוע הקרוב לצד השקת הפעילות של החברה בגוש דן. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תיקון לעורכים
    ברק 15/04/2019 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנא תקנו : אורן שובל ולא אורן שוב
    סגור