פרסום ושיווק

סגירה אדומה בוול סטריט: סיטי בנק נפלה ב-3.2%, אפל איבדה 2.6%

למרות תיקון חד בדקות האחרונות של המסחר, וול סטריט סגרה את אחד הימים האדומים השנה. האיחוד האירופאי חתך את תחזיות הצמיחה, גרמניה במוקד. לחץ מכירות הורגש בשוק האג"ח הקונצרני. מיילן צנחה ב-23.2%
עמית נעם טל |  33
מגמת מסחר (צילום Istock)
יום המסחר בוול סטריט נסגר בירידות שערים חדות של עד 2%, כאשר תיקון חד בדקות האחרונות של המסחר מנע מהמדדים להשלים את היום הגרוע ביותר מתחילת 2019. ברקע למסחר, הדיווחים סביב מלחמת הסחר בין ארה"ב לסין ממשיכים להעיב על השווקים. נציין כי ההתפתחויות האחרונות בין ארה"ב לאיראן מוסיפות לסנטימנט (לכתבה המלאה).
מדדים בוול סטריט
{S&P 500}
{דאו ג'ונס}
{נאסד"ק}       
הדיווחים סביב שיחות הסחר בין ארה"ב לסין צפויים לעמוד גם הערב במרכז. אם היה נדמה בעקבות הסגירה אמש בוול סטריט כי הסיכויים להתקדמות בשיחות הסחר בין סין לארה"ב גבוהים, ההתבטאויות האחרונות של נציגים בממשל האמריקני מאותתות כי הפערים בין הצדדים עדיין גדולים. נציב הסחר האמריקני, רוברט ליתיזר, טען אמש מיד לאחר הסגירה כי "הנשיא טראמפ יטיל את המכסים על סין ביום שישי הקרוב בשעה 00:01". בנוסף, שר האוצר האמריקני, סטיבן מנוצ'ין טען לפנות בוקר כי "התנודתיות בשווקים לא מהווה שיקול לקביעת המדיניות של הממשל בנוגע לסין". בתוך כך, סגן נשיא סין, ליו הי, שעומד בראש צוות המשא ומתן עם ארה"ב הודיע כי ישתתף בפגישות הצפויות להיערך מחר בין הצדדים.
בתוך כך, הסיטואציה הכלכלית באירופה ממשיכה להידרדר. האיחוד האירופאי חותך היום את תחזית הצמיחה לאיחוד האירופאי לשנה הנוכחית מרמה של 1.3% לרמה של 1.2% בלבד. בנוסף, הבנק חותך את תחזית הצמיחה לגרמניה מרמה של 1.1% לרמה של 0.5% בלבד. באיחוד האירופאי טוענים היום כי "הסיכונים עבור הכלכלה נותרו בולטים". נזכיר כי זו הפעם ה-2 מתחילת 2019 שהאיחוד חותך את תחזית הצמיחה. בתחילת פברואר האחרון המוקד היה על הצמיחה האפסית הצפויה באיטליה (לכתבה המלאה).
שוקי האג"ח מגיבים להתפתחויות האחרונות. התשואות על אגרות החוב של גרמניה לתקופה של 10 שנים חוזרות להיסחר בטריטוריה השלילית. התשואה על אגרות החוב של ארה"ב לתקופה דומה ירדה לרמה של 2.45%, כאשר התשואה לתקופה של 3 שנים ירדה לרמה של 2.24% בלבד. עקומת האג"ח 3 חודשים-10 שנים קרובה הערב להתהפך שוב, כאשר הפער בין התשואות יורד לרמה של 2 נק' בסיס בלבד.
לחץ מכירות מורגש כעת בשוק האג"ח הקונצרני, דבר שמעיב על השוק. נציין כי אמש פרסם הפד' אזהרה בנוגע לרמת המינוף של החברות הממונפות (לכתבה המלאה).
בגזרת המט"ח, הדולר אינדקס (סימול: DXY) עלה הערב קלות ונסחר סביב רמה של 97.4 נק'. היואן הסיני נחלש ב-0.4% מול המטבע האמריקני לרמה של 6.78 יואן לדולר. הלירה הטורקית נפלה בעוד 1.4% לרמה של 6.15 לירות לדולר. ברקע לירידה בלירה, ועדת הבחירות העליונה של טורקיה הודיעה אמש על ביטול התוצאות הקודמות של הבחירות לרשויות המקומיות, ועריכה של בחירות חדשות (לכתבה המלאה).
בגזרת הסחורות, הנפט איבד הערב 1.6% לרמה של 61.2 דולרים לחבית. הזהב נסגר בעליות קלות סביב רמה של 1,285 דולרים לאונקיה.
במרכז
סקטור הבנקאות מרכז הערב עניין ברקע להורדת תחזיות הצמיחה באירופה. מניית דויטשה בנק (סימול: DB) ירדה ב-3.5% וחזרה לרמות השפל. מניית גולדמן זאקס (סימול: GS) השילה 1.8%, ומניית בנק אוף אמריקה (סימול: BAC) איבדה 1.9%.
מיילן (סימול: MYL) צנחה 23.3% ברקע לדו"חות מאכזבים. החברה דיווחה על הכנסות של 2.5 מיליארד דולר, ירידה של 7% ביחס רבעון המקביל אשתקד. בשורה התחתונה, החברה מדווחת על הפסדת של 25 מיליון דולר.
מניית תאגיד הביטוח AIG (סימול: AIG) זינקה ב-6.8% לאחר שהחברה כתבה אמש את התחזיות. החברה דיווחה על הכנסות של 12.64 מיליארד דולר, גבוה מהתחזיות המוקדמות שעמדו על הכנסות של 12.28 מיליארד דולר. בשורה התחתונה, החברה מדווחת על רווח של 1.58 דולרים למניה.
תגובות לכתבה(33):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    דלוק על המוסלמית
    איציק 100 חראטטה 08/05/2019 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הפרימטיבית מהדמוקטים זאת אמריקה זאת אפריקה מוסלמית פרמיטיבא
    סגור
  • 14.
    צודק ירידות (ל"ת)
    איציק 100 חראטטה 08/05/2019 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    חאלאס להבהיל
    הבורר 08/05/2019 07:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ירידות בשבועות הבאים
    סגור
  • 12.
    קחו תרווחים וברחו
    זהו נגמרגפריי גונדלך 08/05/2019 06:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    עם הכסף בורסהזה חארטטה הרוויחו טריליונים רוצים "להתגלח " עלינו על כספנו. יקחו לכם תכסף יקחו וואלה יקחו נוסו חוסו
    סגור
  • 11.
    סוגרים תבאסטות
    זהו נגמר 08/05/2019 06:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל העליות בלוף אחד גדול חארטטה של ווארן באפט וחבורתו הספקולנטית נוסו נוסו על נפשותיכם
    סגור
  • 10.
    מה יש כסף על הריצפה
    הרוויחו טריליונים 08/05/2019 06:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וקוטפים מהעץ? טמבלים תרדו מהעץ מהגגות כולה חארטה הניירות הללו עובדים עליכם כולה ניירות פעם 100 פעם 50 פעם 0
    סגור
  • 9.
    הקרן הנורבגית
    הרוויחו טריליונים 08/05/2019 06:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ווארן באפט ועוד מעליות הטיסו השוק חשבו מצאו פריירים למכור לנו חהחהחה אנחנו לא פריירים מוכרים לא קונים מממשים זורקים סחורה אין כמו כ סף זוזים ולא ניירות שהופכים לחסרי ערך בזמן קריסות יום עסל יום באסל אין כמו מזומנים לא יורדים
    סגור
  • 8.
    אי אפשר לעלות כל חודש ב3 אחוזים
    מיק 08/05/2019 01:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכן מטלטלים את השווקים וגוזרים עמלות על תנודות המסתכמות ב30 אחוזים בחודש כאשר המדדים יעלו בחצי אחוז. מי שלא מבין כיצד פועלת המאפיה הפיננסית מתרגש מירידות
    סגור
  • 7.
    כותרת מצוינת זמן לעלות (ל"ת)
    רק רק למעלה 07/05/2019 23:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    מחר בבוקר כבר יעלו.רוצים כותרות להפחיד
    רק רק רק למעלה 07/05/2019 22:30
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כרגיל כל הזמן אותו דבר.מלכודת לשורטיסטים
    סגור
  • טען עוד
  • חחחחחחחחחחחח טפשון (ל"ת)
    חחחחח 07/05/2019 23:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ירידות לצורך עליות
    אמיר 07/05/2019 21:19
    הגב לתגובה זו
    5 10
    נושמים ומטפסים שוב
    סגור
  • חחחחחח לתמימון
    חחחחחחח לטפשון 07/05/2019 22:40
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חחחחחחחח
    סגור
  • ברור. (ל"ת)
    רק למעלה 07/05/2019 22:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 4.
    כלכלה חזקה
    טראמפ 07/05/2019 19:36
    הגב לתגובה זו
    5 11
    צמיחה חזקה אינפלציה 0 כנל אבטלה .
    סגור
  • הכל זה בגלל הדפסת כסף ומכונת ההדפסה מתקלקלת (ל"ת)
    שלמה 07/05/2019 22:06
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • קשקשן קטן. (ל"ת)
    ל 4 07/05/2019 21:21
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 3.
    אבל סגרת עם התקשורת שהילרי נבחרה (ל"ת)
    סטודנט עניו 07/05/2019 18:36
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 2.
    מה הסיבה ש KRNT צוללת ללא הודעה ??? במחזור עצום ביותר
    הצלף 07/05/2019 17:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחזור הכי גדול אי פעם בתולדות הנייר יש הסבר ???
    סגור
  • מימושים אחרי גל עליות
    עמי 08/05/2019 00:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה מניות טכנולוגיה וחברות קטנות חטפו היום מימודים חדים
    סגור
  • 1.
    משפט ישן שלנו שמתחדד מיום ליום: >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    פרופ' איצ100 07/05/2019 16:11
    הגב לתגובה זו
    28 13
    כאשר לא יגורנו ממשיך לבוא אלינו ועלינו בגדול!! הטראמפ ממשיך לזהם את עצמו ואת ארצות הברית ואת העולם וגורם לנזקים בלתי הפיכים..זה לא רק אני(אנחנו) אומרים..אלא גם אלפי פסיכיאטרים ופסיכולוגים מצפון אמריקה כולל קנדה שחתמו על עצומות שהטראמפ לא ראוי ולא מסוגל לשמש כנשיא...בקרוב אנו מעריכים שיושלך לפח הזבל של ההיסטוריה!!!
    סגור
  • על הפסיכאטרים שלך
    מחרבנים 08/05/2019 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועל הפסיכולוגים קלינטון מדרובה אחלה מדרובה הפסיכים היא השחורה מהדמוקרטים גזענית פסיכית מאפריקה המפגרת איך נתנו לה להכנס לקונגרס מוסלמית פרימיטיבית .
    סגור
  • טראמפ
    אייל 07/05/2019 21:36
    הגב לתגובה זו
    3 5
    הוא אולי יושלך אבל אתה נמצא כל הזמן בפח הזבל בלי ערך ובלי עתיד
    סגור
  • שמע :
    לאייל 07/05/2019 22:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אני בכלל לא קיים. בעצם אני מגלקסיה רחוקה 100 קוואדריליון(עשה G)ומידי פעם קופץ לפה להרביץ כמה ג'ובות וחוזר..
    סגור
  • די עם השנאה שלכם לאדם אוהב ישראל (ל"ת)
    די 07/05/2019 20:24
    הגב לתגובה זו
    8 11
    סגור
  • תבין מה זה אירוניה. (ל"ת)
    פסיכיאטר 07/05/2019 22:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה וקלינטון
    איציק 100 חראטטה 07/05/2019 19:35
    הגב לתגובה זו
    5 8
    טראמפ זמבר שורטיסטים חזק והביא כלכלה אמריקאית לשיא צמיחה אבטלה נמוכה. אתה פשוט היית בשורטים תאשים עצמך לא אחרים הבנת?
    סגור
  • שמע איש יקר: .................................
    איציק 07/05/2019 22:06
    הגב לתגובה זו
    9 2
    איני יודע בכלל מה זה שורט ולא עושה בו שימוש....אבל...הרבה שנים אנו מרבים להשתמש בכמויות ענק ממונפות של Short Selling בארץ ובעיקר בעולם ובטח בארצות הברית. וזה אותה תופעת S&S שלנו שתופסת נדבח ומקום נרחב בפעילותו מביאה הצלחות ענק בכל זמן של שוק עולה או יורד או מדשדש... התופעה קטלנית ורומסת כל מה שנבחר על ידינו ומביאה כאמור ריווחי ענק. צר לי שאיכזבתי אותך אבל אני רוחש לך חיבה.
    סגור
  • צודק
    יניב 07/05/2019 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נשחטתי בארבעה חודשים האחרוניםמעל 300k על שורטים.מרוב לחץ כתבתי לטראמפ בטוויטר שיוריד תלחץ מההסכם סחר הזה כבר ושיפסיק לצייץ.
    סגור
  • אכן עדיף
    לרון 07/05/2019 18:45
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אובמה הפרו איראני!
    סגור
  • ומה עם נצ'ניהו ? הוא כשיר להנהגה ? (ל"ת)
    123 07/05/2019 16:39
    הגב לתגובה זו
    0 8
    סגור
  • 123 ועוד 456 ועוד 789
    דב 07/05/2019 22:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוויל משריש. הבט מסביב: ישראל מעצמה עולמית. אהבל שונא: ישראל פורחת ומשגשגת. ורק אתה וחבריך חולי השמאל נותרתם בצד הדרך.
    סגור
  • לא (ל"ת)
    לא 07/05/2019 19:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור