פרסום ושיווק

אחרי הירידות: גורביץ' עם הכיוון קדימה. ולמה עזריאלי נראית טוב?

אייל גורביץ' המנתח הטכני של Bizportal, מנתח את המדדים בארה"ב, סין וישראל, את כיוון הנפט ושתי מניות שריכזו עניין לאחרונה בת"א

עדי ברזילי |  32
אייל גורביץ' (צילום Bizportal, Istock)

אחרי הירידות, אייל גורביץ' מנתח את הכיוון של ה-S&P500, האם הבורסה הסינית משנה כיוון? והאם הבורסה המקומית תצא מהדישדוש? גורביץ' מתייחס גם לנפט שנחלש השבוע אחרי העליות החדות ולסיום 2 מניות בתל אביב - כלל ביטוח שמזנקת מיום חמישי שעבר וקבוצת עזריאלי שצונחת כבר 3 שבועות. צפו בניתוח המלא - 

צולם ביום רביעי 8.5.2019 
  
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומות)


הירשמו לקורס של גורביץ' ומצאו את העסקה הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(32):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 20.
    מאוד מעניין מה יהיה ההמשך (ל"ת)
    אנונימי 16/05/2019 15:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    נבואה לשוטים?
    מארי 15/05/2019 21:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אייל אתה בחור טוב - אבל אתה ממש לא נביא אז למה ????????????????
    סגור
  • 18.
    כמה טעויןת ???? מי מאמין לך ???? (ל"ת)
    אלי 13/05/2019 09:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 17.
    והדולר שקל מה?
    בן 11/05/2019 19:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    חודשים שחפרת לנו הכיוון למעלה 3.8 התחלה ומשם צפונה ל 4. אתה רציני, תגיד?
    סגור
  • 16.
    נו איך הניתוח טכני שיטה טובה אההה חחח (ל"ת)
    אלין 11/05/2019 17:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 15.
    הנסדק בדרך ל 10000 לא יעזור כלום
    אריאל 11/05/2019 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העימות עם סין יגרום להגדלת מכסים ולהגדלת ההכנסות ממיסים של ארהב.הגדלת המכסים על סין ימריצו את הסחר הפנימי של ארהב ושימוש בסחורות מקומיות .לא יעזור, אולי בשבוע הקרוב עוד נראה מימושים אבל הכיוון למעלה
    סגור
  • אחי, טעית בהפוך על הפוך, למה ומדוע? כי הממשל האמריקנ...
    Sassi6 12/05/2019 06:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אחי, טעית בהפוך על הפוך, למה ומדוע? כי הממשל האמריקני מוכן לשלם ליפן כדי שיחתמו איתו על הסכם סחר, זאת כי טראמפ חושש ומפחד שמא יקדימו אותו הסינים בכינון קואליציית סחר גלובלית לבידודה של אמריקה בשווקי הסחר בעולם, אממה ולמה לא ממהרים הסינים לא להיכנע לא לטראמפ? כי הם מחכים וממתינים שטראמפ יטיל מכס על תעשיית הרכב האירופית, ואם כן, אז זה יאלץ את האירופים להצטרף לסינים, ואם כן, אז גם יפאן תצטרף לאירופה בקואליציית הסחר נגד טראמפ, ואם כן, אז זה יהיה הטריגר לתיקון עמוק בוול סטריט, תודה
    סגור
  • 14.
    ידעתי שכשיכתוב עליות יגיע גשם של ירידות
    גרשון 10/05/2019 21:23
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אחרי שהפסדתי את התחתונים על ההמלצות שלו בדולר אני עושה כל הזמן ההיפך ממה שהוא כותב ורק מרוויח. לא להאמין להיכן צריך לתקוע את הנרות שלו
    סגור
  • 13.
    נו גורביץ הניתוח טכני עובד או לא עובד? (ל"ת)
    אלין 10/05/2019 20:52
    הגב לתגובה זו
    8 0
    סגור
  • כן הניתוח הטכני עובד עליך בעניים (ל"ת)
    לאלין 11/05/2019 10:21
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • טען עוד
  • לא משתמשת בשיטה המפגרת הזאת (ל"ת)
    אלין 11/05/2019 19:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 12.
    טבע
    חכם 10/05/2019 18:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זמן אחרון להיכנס לטווח של שנה
    סגור
  • 11.
    עשית את הפאשלה שלך
    לך לישון 10/05/2019 18:03
    הגב לתגובה זו
    10 1
    גרועביץ
    סגור
  • 10.
    לא רוצה לדעת מה יהיה יום ראשון.
    עצוב 10/05/2019 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקווה שהבורסה פה לא תתרסק כמו הבורסות בעולם.
    סגור
  • 9.
    תודה לגורביץ וחג עצמאות שמח איש יקר!!
    ישראל 10/05/2019 12:47
    הגב לתגובה זו
    0 7
    מה קונים? היום נקנה מניות.נהנה מהרווחים.נהנה מהניתוח הטכני.אני קונה.גם כלל.גם עזריאלי.גם דקס.התשתית לעליות מוכנהההה!!!
    סגור
  • 8.
    הפחד הלא מוצדק מ אמזון
    YL 10/05/2019 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נפתח ב שאלה מי לא מוכן להמתין עוד 10 ימים ולקבל הנחה של לפחות 20/25 אחוז ???? ברור שכולנו לכן אני לא צופה הצלחה ל אמזון בארץ .בנוסף הטבע הישראלי אוהב לצאת מ הבית לכן הקניונים ימשיכו להיות מלאים אבל.....הנהלת הקניונים חייבים לעשות חושבים להפסיק את המחיר החזירי שהם גובים מ בעלי החנויות זה בסוף .....יעלה ביוקר כולם יעברו לקניות ב אתרים סינים
    סגור
  • 7.
    לא שכחנו את הדאקס
    אילן 10/05/2019 08:59
    הגב לתגובה זו
    7 2
    ב 10000 נקודות היית בטוח שורטלכיוון 8000 קבלנו יותר 20 % למעלה אז גם אם יהיו ירידות אז מה ואתה ברחתה ממעקב אחריו
    סגור
  • 6.
    אפשר לעשות שורט על עזריאלי?
    עזרי אלי 09/05/2019 18:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מחכה ל"איתות הקנייה" של הטמבל - ובום, אני עושה שורט!!
    סגור
  • 5.
    בגלל זה אתה טועה הרבה בניתוח הטכני שלך...
    משקיע 09/05/2019 18:30
    הגב לתגובה זו
    16 3
    בגלל שאתה לא מתעסק בסיבות!!!! פשוט אי אפשר לקרוא לעצמך משקיע או סוחר בבורסה ולא תתעסק בסיבות!!! כי הסיבות הם אלה שקובעים את ההתנהגות הטכנית של המניות ולא ההפך!!! לכן הבעיה היא לא בניתוח הטכני אלא הבעיה שאם מקבלי החלטות רק על פי ניתוח טכני!!! קבל החלטות רק על פי ניתוח טכני היא טובה אם הסטטוס קוו נשמר ברמת המארקו כלכלי!! אבל אם נכנס מידע כלכלי מיקומי וגלובאלי חדש במיוחד על ידי קובעי החלטות אז צריכים לשכלל את הצעדים ושההחלטות יהיו כתוצאה מכלול כל הניתונים ביחד! לכן אתה אייל טועה הרבה בניתוח הטכני שלך ומפספס הרבה ללא שום הבדל ממהמר באחד בתי הקזינו!!
    סגור
  • אחי, אתה זה שטועה, כי סיבות מאקרו כלכליות לא שייכות....
    Sassi6 12/05/2019 06:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחי, אתה זה שטועה, כי סיבות מאקרו כלכליות לא שייכות לניתוח טכני בגלל שהכל כלול בגרף, כולל הסיבות שלך, תודה
    סגור
  • 4.
    תלמד ממני לנתח חברות, נו לקנות טבע חחח? (ל"ת)
    אלין 09/05/2019 18:10
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • טבע
    חכם 10/05/2019 18:16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עכשיו הזמן שאייל אמר ליקנות מכרתי אבל ביום ראשון קונה
    סגור
  • ובנוסף אומרים למד..והנוסף אני מעריך ש"ניתוח חברות".....
    לסתומה הרשעית 10/05/2019 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לא שאת לא מבינה בזה. את פשוט מבלבלת בין לנתח חברה מבחינה כלכלית לבין מבחינה רפואית. אני תורם ביצה אם את לא אחת שלא מבינה!!!!!
    סגור
  • אומרים תלמד (ל"ת)
    אלין 10/05/2019 20:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אין לך ביצים מה תתרום (ל"ת)
    1 10/05/2019 20:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אמרתי שלא אמרתי שאמרתי ומה שקניתי בהמלצתץ אני אכול אכול (ל"ת)
    לסתומה הרשעית 10/05/2019 17:22
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • אני המלצתי רק על פוקס ב70...
    אלין 11/05/2019 12:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צירון וכל השאר זה מתחזה שרשם שם אלין, ואחרי שראיתי פה צירון בדקתי מה זה וקיבלתי סחרחורת, שאני אמליץ על מניה כזאת, בחיים לא!!!!!!
    סגור
  • 3.
    גורביץ:"אנחנו לא בשוק עולה" - בן אדם פקק
    יוסי 09/05/2019 17:52
    הגב לתגובה זו
    11 4
    לפני חצי שנה אמר שהשוק עומד להתרסק. מאז רק עליות ועליות. עכשיו, הוא אומר שאנחנו לא בשוק עולה. וואלה נגמרו לי המילים. בן אדם פקק. ודרך אגב, אם הוא אומר שאנחנו לא בשוק עולה, חכו כמה ימים תראו את השוק טס למעלה. טראמפ יסיים את המלחמה עם סין. יהיה הסכם והשוק יחזור למסלול עלייה. ואז מעניין מה הפעם הוא יגיד - זה לא שוק עולה...
    סגור
  • 2.
    לך מפה
    לך 09/05/2019 17:29
    הגב לתגובה זו
    19 3
    לא מעניין
    סגור
  • 1.
    להיפטר מסחורה?
    גרשון 09/05/2019 17:12
    הגב לתגובה זו
    18 3
    עד היום לא קנינו כלום לפי ההמלצות שלך אז מה אתה מקשקש להיפטר מסחורה
    סגור
  • להפטר ממך? אתה פקק!! (ל"ת)
    ישראל 10/05/2019 12:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • תפטר מי מה שלא קנית! (ל"ת)
    אחד מהעם 10/05/2019 10:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור