פרסום ושיווק

סגירה בירידות קלות: נטפליקס השילה 2.2%, גולדמן זאקס ירד 0.8%

שיחות הסחר בין ארה"ב לסין והפרישה החלקית של איראן מהסכם הגרעין במוקד. טראמפ טוען היום כי "הסינים מגיעים הערב לחתום על הסכם". תשואות האג"חים של ארה"ב קפצו לאחר הנפקה לא מוצלחת ל-10 שנים
עמית נעם טל |  23
וול סטריט (צילום iStock)
יום המסחר בוול סטריט נסגר בנטייה לירידות שערים קלות, כאשר התנודתיות הערב הייתה גבוהה ברקע לאינספור דיווחים בנוגע לשיחות הסחר בין ארה"ב לסין. במקביל, המתיחות בין ארה"ב לאיראן הגיעה היום לשיא, כאשר איראן מכריזה על עזיבה חלקית של הסכם הגרעין.
מדדים בוול סטריט
{S&P 500}
{דאו ג'ונס}
{נאסד"ק}       
לאחר שבמשך חודשים ארוכים דאג הממשל האמריקני לפזר אופטימיות על בסיס יומי בנוגע לאפשרות להגיע להסכם סחר עם סין, ההתפתחויות בימים האחרונים מצביעות על כך שהסיכויים להגעה להסכם נמוכים במיוחד. רשת החדשות רויטרס מדווחת היום כי הסיבה לציוצים האחרונים של הנשיא בנוגע להטלת המכסים על סחורות סיניות היא שהממשל הסיני נסוג כמעט מכל הבנות שהושגו בחודשים האחרונים, ובפרט סוגיית הקניין הרוחני והסודות המסחריים של ארה"ב.
הנשיא טראמפ צייץ היום בחשבון הטוויטר שלו, וגרם שוב לתנודות חדות. "הסיבה שהסינים חזרו בהם מההבנות הקודמות היא שהם מאמינים כי הם יוכלו להשיג יותר במשא ומתן עם גו' ביידן או מתמודד דמוקרט אחר, ובינתיים ימשיכו לנצל את ארה"ב. תנחשו מה, זה לא הולך להתרחש. סין הודיעה לנו עכשיו כי הם בדרך לכאן לבצע הסכם. אנחנו נראה, אבל אני מאוד שמח על 100 מיליארד הדולר בתעריפים בשנה האחרונה"
הציוצים של הנשיא היום
במקביל לסוגיית הסחר עם סין, המתיחות בין ארה"ב לאיראן מגיעה בימים האחרונים לשיא ומשפיעה על היחסים הכלכליים עם מדינות נוספות. הריאל האיראני נופל כעת בשוק השחור לרמה של 154 אלף ריאל לדולר ברקע לסנקציות האמריקניות על המדינה, שפל של 7 חודשים (לכתבה המלאה). במקביל, איראן הודיעה הבוקר על פרישת חלקית מהסכם הגרעין. איראן הציבה כעת אולטימטום של 60 יום למעצמות שנותרו בהסכם לטפל בסוגיית הסנקציות האמריקניות על ייצוא הנפט.
ברקע להתפתחויות האחרונות, התשואות בשוק האג"ח הממשלתי עברו לעליות חדות לאחר הירידות החדות אמש.  התשואה לתקופה של 10 שנים עומדת כעת על רמה של 2.48%, והתשואה לתקופה של שנתיים עומדת על רמה של 2.29% בלבד. הפער בין התשואות לתקופה של 3 חודשים ל-10 שנים עומד כעת על 5 נק' בסיס בלבד. ברקע לעליות הערב בתשואות, ביקושים נמוכים במיוחד להנפקה שביצע ארה"ב לאג"ח לתקופה של 10 שנים.
עקומת האג"ח האמריקנית הערב: שוקי האג"ח ממשיכים לתמחר הורדת ריבית לקראת סוף 2019

 
בתוך כך, שוק האג"ח הקונצרני ריכז הערב עניין ברקע ללחץ המכירות שהורגש בימים האחרונים. נציין כי הסיבה העיקרית לראלי בשווקים בימים האחרונים הייתה ירידה חדה בריביות על החוב של החברות. מוקדם יותר השבוע פרסם הפד' אזהרה בנושא (לכתבה המלאה).
במרכז
מניית טריפ אדוויזר (סימול:TRIP) נפלה ב-11.4% לשווי שוק של 6.6 מיליארד דולר. ברקע לירידות הערב החברה פרסמה אמש על הכנסות של 367 מיליון דולר, נמוך מהצפי המוקדם שעמד על הכנסות של 387.8 מיליון דולר. ברבעון המקביל אשתקד דיווחה החברה על הכנסות של 378 מיליון דולר.
מניית אופיס דיפו (סימול: ODP) פרסמה דו"חות חיוביים לרבעון האחרון. הכנסות החברה הסתכמו ב-2.77 מיליארד דולר. במקביל, החברה מעלה את התחזיות להמשך 2019.
בגזרת הישראליות, טבע (סימול:TEVA) מחקה ירידות של יותר מ-2% ונסגרה ביציבות. טאואר (סימול:TSEM) ירדה 0.2%, וצ'ק פוינט (סימול:CHKP) הוסיפה 0.5%.
תגובות לכתבה(23):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מוכר זבל (ל"ת)
    קוזו 09/05/2019 12:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 15.
    תחי מדינת ישראל. עם ישראל חי. (ל"ת)
    איציק 100 08/05/2019 22:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 14.
    כרגע ארה"ב מנסה למשוך...בקושי.
    איציק 100 08/05/2019 22:54
    הגב לתגובה זו
    4 0
    היום יהיה כנראה יום שלישי רצוף של ירידות ומחר רביעי..וכך ניכנס(נמשיך) לתוך לופ שימשוך את NASDAQ מטה מטה..אבל....אני מבטיח שלא תרד משער 1000 על ציר הזמן בשש שנים לשבעה חודשים הקרובים. חג מבורך.
    סגור
  • 13.
    מחר יכופפו ליאנקים ת'צורה..חבורת נוכלים ומנהיג דביל. (ל"ת)
    מומחה בעל שם 08/05/2019 22:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    מכפילים נמוכים ושוק גבוה.
    הנביא 08/05/2019 21:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבלבל. אתמול היה תיקון. להערכתי, לא הגיע לסיומו. חייבים תיקון נוסף, כדי להמשיך בראלי בסביבות יולי (דוחות הבנקים, שמסתמנץ שם עליה בטוחה. מכפילים נמוכים וצפי לדוחות טובים. השוק פשוט טוב. לא בועתי...) מניות סיניות בועתיות.... גם השוק הסיני בצמיחה. קשה להאמין שירד. השוק מושך למעלה כמו תמיד. בחמש שנים באות תהיה עליה וובה, ואולי גם פחות מתונה מחמש שנים קודמות.
    סגור
  • 11.
    לא ביבי ולא זובי
    הימלר 08/05/2019 19:14
    הגב לתגובה זו
    0 4
    יירד קצת קצת ומשם נגזז שוב
    סגור
  • 10.
    ממש ברגעים אלו 11:31AM שעון ניו יורק..פועל במרחב.......
    מדען בוחן לב וכליות 08/05/2019 18:30
    הגב לתגובה זו
    10 3
    האמריקאי מטורף חולה נפש שנחשב למנהיג ומנסה בלי ידיעתו ולא מכוונה רעה להרוס את העולם!!!!!!!!!!!
    סגור
  • ל 100 הנכבד תחליט אם אתה פרופסור או מדען או חכם או
    שימון 08/05/2019 22:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליארדר..ותגיד לי...טיפת שכל צריך בשביל כל זה או אפשר למשל להיות פרופסור אלוף משנה בלי טיפת שכל כמוך?
    סגור
  • מדען
    אייל 08/05/2019 22:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדען מטומטם - תמשיך במדע שלך ותתרחק ככל האפשר מהמציאות כי היא לא בשבילך .
    סגור
  • שימשיך ככה מצוין.ואתה תמשיך לכתוב במחשב (ל"ת)
    רק למעלה 08/05/2019 19:39
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    האם לא ראיתם שאחת מכל 10 חברות היא חדלת פרעון..........
    לעגלים 08/05/2019 17:46
    הגב לתגובה זו
    7 1
    ואני אומר לכם שזה אחת משלוש הם לפני פשיטת רגל ועוד אחת משלוש מתנדנדות עם כל רוח קלילה
    סגור
  • 8.
    מתי תבינו כי רק למעלה כי יש מחשבים ואינטרטט שמכוונים (ל"ת)
    לכל הבהמות 08/05/2019 17:42
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 7.
    טראמפ אידיוט חסר בינה ופחדן ואנו וצפון קורע קורעים.....
    רוחאני 08/05/2019 17:36
    הגב לתגובה זו
    1 5
    ומרחיבים לו את התחת הלבנבן שלו. אני רוחאני הפרסי וקים ג'ונג און הקוראני יושבים בסתאלבראט שלנו ודופקים טקילות ועראק חופשי וצוחקים על האמריקאי השמן עם פרצוף עכבר עם חתול מת על הראש. נזיין לו צורתו מכל כיוון שירצה. היחידים שאנו פוחדים מהם הם רוסיה וישראל. לאמריקה אנחנו משתינים להם בצלחת
    סגור
  • כבר לא תהיה (ל"ת)
    מטומטם 08/05/2019 21:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    היום חוזרים לשגרה מעלה
    רק אבל רק למעלה 08/05/2019 17:15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    חזרנו לעליות זה הכותרת הנכונה
    סגור
  • 5.
    זה עולם המחשבים השוק לא יכול לרדת
    רק רק רק למעלה 08/05/2019 17:06
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מספיק כבר לשגע את כולם עם הידיעות והכתבות.הכל שטויות השוק רק יעלה.
    סגור
  • לך בטענות לאמא'שך שילדה אותך גולם. אנו לא אשמים (ל"ת)
    לרק 08/05/2019 19:51
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 4.
    שימעו : >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    פרופ' 100 08/05/2019 16:23
    הגב לתגובה זו
    20 2
    יעלה היום או יפול?? ידשדש בלי כיוון מוגדר?? לנו כפי שהיסברנו פעמים רבות ממש לא משנה למרות שאנו יודעים את הכיוונים המדוייקים בכל עת וזמן ב99.99% מהמקרים..לא משנה לנו בעקבות דפוסי עבודה ומכשירים יחודיים ומייטב המוחות שמאתרים כל בעיה ותקלה וכל דבר טוב המתקרב...רך את הציבור אני ממשיך להזהיר..העולם וכמובן ישראל ברגרסיה חמורה..ארה"ב בשקר ובסחי והזיות ושקרים משכה עד לפני כשבוע לערך..אנו בטוחים שארצות הברית עם "כבוד" הטראמפ שבראשה תיקרוס עקב כל הרע וההבלים ששפכו בעולם. דינם נחרץ והם מנסים ולא מצליחים להאחז באוויר מזוהם כדי לשרוד ולהמשיך לעשות רע. שינם הוא אחד בלבד..חג מבורך.
    סגור
  • כן ב2040 זה יהיה .איך אתה יודע?
    רק רק רק למעלה 08/05/2019 19:41
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בנתיים אך ורק למעלה
    סגור
  • 3.
    לא מתאים לכם!
    באמת? 08/05/2019 16:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה פתיחה מעורבת בדיוק? אין ממד אחד שלא יורד!
    סגור
  • 2.
    ניראה אותך מפרסם המלצה-למדדי השווקים-1-3 מדדים
    עצמאות שמח 08/05/2019 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כך ניתן יהיה להבין את דיוק הכתבות עם בכלל רק בארהב יש בעלי ביצים שמפרסמים - למשל - גונדלך
    סגור
  • 1.
    זה שהעליות היו חזקות
    הבעיה זה לא מכסים 08/05/2019 15:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רווחי הון טריליונים והשוק אמור להתממש
    סגור
  • מימוש קל ותו לאו.
    הנביא 08/05/2019 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יהיה מימוש. אז מה. השוק ימשיך לעלות כמו תמיד.
    סגור