שיווק ופרסום
תקציב הפרסום של Nature Valley עובר לראובני פרידן
לאחר 13 שנים, אחד התקציבים הוותיקים ב'אברהם' עובר לראובני פרידן, לאחר תקופת ביניים ב-PIGMENT. מתחילת השנה עומד התקציב על כ-7.5 מיליון שקל במחירי מחירון
לאחר 2 פרידות מתוקשרות מקסטרו וקרולינה למקה, ופיצוי מיידי עם קבלת התקציב של גולף, במשרד הפרסום ראובני פרידן היו זקוקים ל"חטיף מנחם" נוסף שמגיע בדמותו של תקציב הפרסום של חטיפי הגרנולה Nature Valley מקבוצת ג'נרל מילס - כך נודע לאייס.
תקציב הפרסום של Nature Valley הוא מהוותיקים שטופלו על ידי משרד הפרסום אברהם ונוהל בו במשך 13 השנים האחרונות. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנת 2018 עמד התקציב על כ-6.5 מיליון שקל במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקל, שרובו כ-75% הופנה לטלוויזיה. שנת 2017 הייתה שנת השיא של המותג עם פרסום בהיקף של כ-13.5 מיליון שקלים (מחירון). מתחילת השנה ועד לחודש זה עומד התקציב על כ-7.5 מיליון שקלים במחירי מחירון, גבוה יותר מכל 2018. בשנה זו טופל התקציב על ידי משרד הפרסום PIGMENT.
ראובני פרידן יקבל לידיו את כל תקציב 'ג'נרל מילס ישראל' שכולל מותגים נוספים כגון פילסברי והאגן דאז. לאייס נודע, כי בקבוצה גיששו בין מספר משרדים בטרם בחרו בו. המשרד יטפל הן בקריאייטיב והן ברכש המדיה עבור החברה.
בג'נרל מילס אישרו את הפרטים. מראובני פרידן לא נמסרה תגובה עד לפרסום הידיעה.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.רק אל תשאירו פירורי גרנולה לצביה (ל"ת)מצולק 05/2019/12הגב לתגובה זו0 0סגור