שיווק ופרסום

השראה: עבודות הפרסום המדהימות שזכו בגראנד פרי בניו יורק

קחו רגע להציץ בעבודות פרסום מבריקות ומלאות השראה, מפרויקטים מרגשים עד דמעות, עד לכאלו שעזרו לשנות חוקים באירופה ומהלכים שמייצרים הפרעה באמצעות מעשה קטן עם אפקט עצום
משה בנימין | 
Aldi (צילום צילום מסך)
בשבוע האחרון הגיעה לסיומה תחרות הפרסום בניו יורק, תחת קבוצת New York Festivals שכוללת בתוכה בין השאר את תחרות הקריאייטיב הבינלאומית. כמו כל תחרות, גם זו מאפשרת הצצה לעבודות פרסום בינלאומיות מבריקות ומלאות השראה מהשנה (ויותר) האחרונה, מפרויקטים מרגשים עד דמעות, עד לכאלו שעזרו לשנות חוקים באירופה ומהלכים שמייצרים הפרעה באמצעות מעשה קטן עם אפקט עצום.
הפיזור הגאוגרפי של העבודות שזכו בפרסי הגראנד פרי, נע ועובר בין אוסטרליה, צרפת, ארה"ב, ספרד ואפילו הרפובליקה הדומיניקנית. בין המפרסמים נמנים רשת הסופרים האירופאית Carrefour, איגוד ה-ALS העולמי, Dollar Shave Club, רשת ALDI מספרד ובית הכלבו LA SIRENA.

LA SIRENA// Pages BBDO
במהלך להגברת המודעות לבדיקת סרטן השד בקרב נשים. בית הכלבו הגדול ביותר ברפובליקה הדומיניקנית, יצא בשיתוף פעולה עם ערוצי הטלוויזיה שבו ברגע אחד כל מנחות הטלוויזיה קמו ועזבו את האולפן בזמן שידור חי. העזיבה המפתיעה הפכה לשיחה ערה ברשת, נתמכה במהלך פייסבוק LIVE בו הסבירו המגישות על החשיבות בבדיקה סרטן השד.
 
ALS// BMW Dentsu
זוכרים את אתגר דלי המים של איגוד ה-ALS? מייסד האתגר, פט קווין, שהפך לאבטיפוס לעשרות אתגרי רשת בינלאומיים, למטרות צדקה או סתם להנאה ובידור, התמודד בעצמו עם מחלת ה-ALS חשוכת המרפא ובשנת 2017 איבד את קולו בעקבות המחלה. ב-Project revoice המרגש עד דמעות, קווין שאיבד את קולו ונאלץ להיעזר בטכנולוגיה שמאפשרת לו לדבר בקול ממוחשב זכה לקבל בחזרה את קולו, בדרך שמאפשרת לו לדבר עם העיניים אך בצליל האמיתי ובטונציה של קולו כפי שהשתמש בו כל חייו, באמצעות הקלטות של קולו.
 
Carrefour// Marcel
על פי החוק באירופה, חקלאים יכולים לגדל רק פירות וירקות המותרים להם על פי רשימה של האיחוד האירופי. ה-Black supermarket הוא מהלך של רשת המזון הצרפתית Carrefour שאיגדה חקלאים למעשה פלילי ש"עובר על החוק" ועודדו אותם עם הסכם חתום ל-5 שנים לגדל את אותה תוצרת חקלאית שתימכר בסניפי הרשת. לצד חשיפה תקשורתית בכל כלי מדיה ועצומה עם 80 אלף חתימות, החוק הגיע להצבעה ובוטל.
 
Dollar Shave Club
את מותג סכיני הגילוח האמריקאי שבנה את עצמו באמצעות מיתוג פרוע והפך לשחקן מרכזי עד שנרכש על ידי יוניליוור אין צורך להציג. סרטון הפרסומת של החברה באורך של 3:40 אפילו לא נעזר בקייס סטאדי. פשוט לצפות ולהוריד את הכובע, או את הזקן. 
  
Aldi// Mccann spain
רשת הסופרמרקטים הספרדית מצאה דרך מבריקה להמחיש את הטריות של מוצריה. באמצעות שיתוף פעולה עם אמצעי המדיה הגוסס - עיתונות הפרינט - החברה יצאה בקמפיין ששילב בדרך מקורית בין הירקות והפרות שהיא מוכרת לצרכן לטריות של החדשות מדי יום. 
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה