פרסום ושיווק

על שגיב קורן ופלטפורמת פינדרלה שמעת?

עלויות הפרסום גומרות אותך? מחפש עוד לקוחות אבל לא יודע איך? רוצה להגדיל את מחזור המכירות אבל מפחד לקחת סיכונים? יצאנו לבדוק האם עסקים בישראל יכולים להפחית את הוצאות הפרסום שלהם ועדיין להגדיל את מחזור המכירות וניתקלנו בפלטפורמת פינדרלה החדשה והחינמית, לבעלי עסקים, שמשנה את פני הצריכה והפרסום בישראל ובעולם
כתיבת מומחים |  92
שגיב כהן (צילום רמי כהן)
אז מה היא פינדרלה ? מדובר על פלטפורמה המכילה בתוכה מערכת חדשנית אשר באה לקדם ולפרסם כל עסק קיים. אין חשיבות לגודל העסק, המטרה היא ליצור מערכת יחסים ישירה בין בעל העסק ללקוח.
פינדרלה ישראל הופכת את מערכת היחסים בין בעל עסק ללקוח לטובה והנוחה ביותר. באמצעות אפליקציית פינדרלה לבעלי העסקים,  תוכלו ליצור קשר אישי עם לקוחותיכם בזמן אמת ,לשמר לקוחות קיימים ואף להגדיל את מחזור המכירות שלכם. נשמע מעניין ? בעלי עסקים, הכתבה הזו היא בשבילכם.
כל בעל עסק יודע שבכדי להביא לגידול ברווחי העסק, העיקרון החשוב ביותר הוא שימור הלקוחות הקיימים והגדלת מספר הלקוחות החדשים בבית העסק. על מנת לעשות זאת נכון, בעלי עסקים נתקלים פעמים רבות במחסומים.
מבדיקה שערכנו, עלויות הפרסום והאפקטיביות שלהן, אינן ידועות לבעל העסק באופן בהיר, ולעיתים השקעה כספית גדולה בפרסום יכולה להביא לתוצאות שליליות. להיות בעל עסק נבון זה להיות נכון לשינויים, להבין את הצורך של הלקוח ולנסות להיות מותאם אליו  - עד כמה שאפשר.
בשנים האחרונות אנו רואים כי תעשיית הפרסום הולכת ומשתנה. עסקים קמעונאים עושים מעבר לעולם האינטרנט, ומי שלא שם, פחות או יותר לא קיים. מאתר אינטרנט ועד דף פייסבוק, מלינקדין ועד טריפ אדוויזר , הדרך העיקרית של בעל העסק להגדיל את מאגר הלקוחות היא ליצור מערכת פרסום אינטרנטית בערוץ תקשורת ישיר אל מול הלקוח, זאת, ללא הימצאותם של מתווכים רבים בדרך – ועכשיו הגיעה פלטפורמת פינדרלה.
 
בעלי החברות הגדולות כבר יודעים - האינטרנט הפך להיות כלי המסחר הגדול בעולם. אנשים מסתפקים בלחיצת כפתור, ומעדיפים זאת על פני ההליכה המייגעת אל בית העסק בחיפוש אחר המוצר אשר הם חפצים בו. מה עושים במצב כזה? האם ניתן להישאר מאחור?
אם אתם משתמשים בוויז כדי להגיע מנקודה א' לנקודה ב', בוואטסאפ על מנת להעביר מסרים לחברים ובגט טקסי להזמנת מונית – פינדרלה היא הפלטפורמה הנוכחית, בה תשתמשו, במידה ואתם חפצים בלקוחות חדשים ובד בבד בשימור הלקוחות הקיימים.
המערכת של פינדרלה  מאפשרת לכל בעל עסק "לדרוש בעלות" על העסק ועל דף הנחיתה העסקי הרלוונטי שלו – זאת על ידי רישום חינמי ופשוט והורדת אפליקציית פינדרלה לנייד.
לאחר ההורדה והרישום, תהייה באפשרותו של בעל העסק, לצפות בזמן אמת בסטטיסטיקה המפרטת עבורו מהי מידת האינטרקציה אל מול הלקוחות שנעשתה דרך אפליקצית פינדרלה.
מה היא כמות הלקוחות אשר אהבו אותו, עקבו אחריו, ניווטו אליו, התקשרו ואף לראות את כמות הלקוחות אשר צפו בדף הנחיתה שלו.
אך הפיתוח המעניין ביותר בו ניתקלנו הוא פיתוח טכנולוגי המאפשר לבעל העסק לקבל לידים (לקוחות מתעניינים) , אשר חיפשו עסק / נותן שירות על פי קריטריונים התואמים לסוג העסק שלו  - ישירות לנייד. פיתוח זה הופך את הפלטפורמה למערכת להגדלת מחזורים אינטראקטיבית.
מן הצד השני לכל לקוח, עומדת האפשרות להוריד אפליקצייה חינמית – פינדרלה דרכה יוכל למצוא כל בעל עסק או נותן שירות על ידי מילוי שאלון המאגד את הצורך שלו לידי בקשה אחת ספציפית ואשר נשלח ישירות לנייד של בעל העסק. 
דרך מערכת חיפוש מתוחכמת , הממשק דרכו עובדת אפליקציית פינדרלה , תהייה באפשרותו להפעיל סננים ספציפיים שיקלו על מציאת המוצר או נותן השירות. אפליקציית פינדרלה  מובילה שתי בשורות מהפכניות.
הראשונה , היא היכולת לבקש במקום לחפש, זאת אומרת במקום לבזבז שעות על חיפוש יוכל הלקוח להעלות את הצורך שיש לו והמערכת תבצע התאמות אל מול הספק / נותן השירות המתאים – מה שהופך את אפליקציית פינדרלה, לראשונה מסוגה בעולם ההופכת את תהליך מציאת הצורך עבור הלקוחת.
והשנייה, היא האפשרות של לקוח לפתוח תיבת צאט אינטרקטיבית ולצ'טט בזמן אמת עם בעל העסק או נותן השירות - טכנולוגיה יחודית אשר הופכת את התקשורת בין הלקוחות לעסקים, מאנלוגית לדיגיטלית.
יש לציין כי מערכת ואפליקציית הבסיס אותה מעניקה חברת פינדרלה הינן חינמיות לחלוטין הן ללקוח והן לבית העסק אשר ישלם רק עבור לקוח מתעניין (ליד) לבחירתו , נתון שמפחית את הוצאות העסק באופן משמעותי. 
אז מהו החידוש הטכנולוגי אותו אתם מציעים?
"פינדרלה היא מערכת השיווק האולטימטיבית לכל עסק" אומר היועץ העסקי של  החברה,  שגיב קורן , מי שכיהן בעברו כמנכ"ל  חברת מייסמארטי ישראל, והיה ממייסדי מספר מיזמים מובילים במשק הישראלי . "עסקים מקבלים פתרון מלא לניהול העסק שלהם, להגדלת המכירות ולהגדלת מספר הלקוחות המבקרים בבית העסק, גורס קורן. "באמצעות המערכת שלנו הם יוכלו להיות בקשר רציף עם לקוחותיהם, לשלוח להם פרסום ישיר, להיחשף ללקוחות פוטנציאליים וכל זה תמורת תשלום אותו יבחר בית העסק לשלם כנגד קבלת ליד (לקוח מתעניין) – הכוונה שבית העסק יחליט מה התקציב עבור לקוחות, אותו הוא מעוניין להוציא ולא יהיה תשלום קבוע מראש כמו בשאר הפלטפורמות".
"כדי לגרום לכך שהלקוחות יפנו אליך, אתה צריך להכיר אותם, לדעת כיצד הם פועלים, ולהיות איתם בקשר,  הבעיה היא שבעל העסק נתקל בקושי לזהות זאת בשטח ולבצע". 
"עולם האוף-ליין, זה שקיים מחוץ לאינטרנט כמעט ולא מאפשר זאת, לכן, בשנים האחרונות עם כניסתו הדרמטית של עולם האונליין לשטח העסקים, חברות הקמעונאות עברו מהפכה כשהבינו שהן צריכות להיות קשורות לצרכן במגוון דרכים. אפליקציית פינדרלה באה כדי לגשר על הפער ומציעה לכל עסק את האפשרות להטמעת חבילה טכנולוגית, התקרב אותו אל עולם האון ליין. אם אתה כבעל עסק רוצה להיות פופולרי יותר ושיראו אותך, אתה צריך להיות נגיש ללקוחות שלך, האפליקציה מאפשרת לך להיות זמין ללקוחות שלך בלי צורך במאמץ רב יותר ובהוצאה כלכלית". 
מה הקשר בין האפליקצייה לבין חוק ההנגשה אשר יכנס לתוקף בקרוב ? 
באוקטובר האחרון נכנס לתוקפו חוק ההנגשה, אשר מחייב כל בית עסק, להנגיש את האתר האישי שלו וכן, לספק חלופה לתקשורת טלפונית בבית העסק. בעל העסק יהיה חשוף לתביעה של 50,000 ₪ ללא הוכחת נזק. אפליקציית פינדרלה מספקת לבעל העסק דף נחיתה מונגש ותקשורת דרך מערכת צ'אט . "חיפשנו לספק שירות ומוצר, אותם יצטרך כל בית עסק בישראל, במחיר ללא תחרות", אומר שגיב , "היכולת שלנו לספק מערכת חינמית אשר בד בבד תגן על בית העסק מתביעות ופיצויים עתידיים, היא הערובה הגדולה ביותר להצלחת הפרוייקט".
"אפליקציית פינדרלה תתן מענה לאוכלוסיית כבדי השמיעה בישראל הלא הם אלו אשר זקוקים לשירות הצ'אט באפליקציה יותר מהכל וכאשר הם צריכים לתקשר עם בעל העסק, מערכת הצ'אט היא זו שתענה להם על הצורך הזה בצורה המירבית והטובה ביותר – אנו קוראים לזה מאבק ההנגשה".
אז ממה אתם הולכים להתפרנס אם המערכת היא חינמית? איפה כאן הקאטץ'?
"לבעל העסק תהייה האפשרות לשלם ולרכוש חבילות לידים רחבות יותר אל מול הלקוחות, גם כאן בעלות מינימלית ותשלום אך ורק כנגד ליד שהתקבל " המטרה שלנו, טוען קורן  "היא לספק חבילת שירותים מושלמת במחיר המתאים לכל כיס".
יצאנו לחפש בעלי עסקים המשתמשים באפליקציית פינדרלה ומצאנו את דוד (השם המלא שמור במערכת) , משווק דיגיטלי בירושלים - "מאז ומתמיד היה לי קשה להבין את הלך הרוחות של עולם הפרסום, אני משקיע ומשקיע ולא בהכרח מרגיש שאני מקבל משהו בתמורה. פתאום הבנתי שיש כאן הזדמנות לקבל מערכת פרסום חינמית שלא דורשת ממני לתת מספר כרטיס האשראי או לחתום על הוראת קבע. אני שואף כל הזמן להיות העסק הכי טוב ללקוחות ויש לי מטרה תמידית להגדיל את כמות הלקוחות כמובן שזה לא הדבר הכי קל לביצוע. בסופו של דבר הבנתי שדרך אפליקציית פינדרלה  יש לי דרך מעולה בה אני יכול לשמור על הקשר הנכון עם הלקוחות שלי. באופן אישי אני מאוד מרוצה מהרעיון והשירות של אפליקציית פינדרלה"
אפליקציית פינדרלה תושק בקרוב ללא עלות וכרגע פועלת במתכונת בדיקה מצומצמת. 
לאחר בדיקה מעמיקה, אין ספק שהרעיון , השיטה ואף המחיר הפכו את המערכת ואת אפליקציות פינדרלה לאחד הרעיונות המעניינים של השנים האחרונות במדינת ישראל, נאחל הרבה בהצלחה.
תגובות לכתבה(92):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 91.
    אליפווות (ל"ת)
    דניס 27/06/2019 23:12
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 90.
    קרנבללל
    שימי דורי 27/06/2019 22:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מטורף המיזם הזה!! רעיון עוצמתי ביותר.. מאוד אהבתי!!
    סגור
  • 89.
    שאפו
    חןע 27/06/2019 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נראה טוב מחכה שיעלה לאוויר :)
    סגור
  • 88.
    שגיב יזין
    ג'יזס 27/06/2019 15:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    חזרת לדרכך יאפסון? אדם נאלח, צפה פגיעה חתיכת כלומניק. בקרוב נתראה בבית המשפט יאפס קטן ומושתן
    סגור
  • 87.
    אהבתי ממש
    עבודי 21/06/2019 12:12
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אני חושב שזה יעזור במיוחד לעסקים בתחילת דרכם בתקציב שמותאם להם, יאללה שיצא כבר!
    סגור
  • 86.
    טירוף (ל"ת)
    אוראל 21/06/2019 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 85.
    פינדרלה
    שילת כהן 21/06/2019 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מטורףףףףף בפני עצמו!!!! גאונייי
    סגור
  • 84.
    אהבתי מאוד
    חיים גולדין 21/06/2019 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אהבתי מאוד, פלטפורמה מאוד מעניינת, מאמין שהיא תצליח בענק
    סגור
  • 83.
    מטורף!!! (ל"ת)
    יוסי 21/06/2019 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 82.
    מדהים
    לילה 21/06/2019 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נתקלת בשם שלכם כבר לא מעט, מאמינה שאתם בדרך להצלחה
    סגור
  • טען עוד
  • 81.
    הרעיון נשמע ממש מעניין.
    נטלי רוטמן 21/06/2019 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יש צפי מתי האפליקציה אמורה להשתחרר?
    סגור
  • 80.
    טרוווף אלווף שגיב (ל"ת)
    מחאמיד 21/06/2019 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 79.
    המהפכה של העתיד
    דניס 21/06/2019 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 2
    פשוט מדהים ????
    סגור
  • 78.
    פינדרלה עוד תוכיח לכולם מה זה טוב
    גיל כהן 21/06/2019 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 2
    צורך אדיר ומאמין שהיא תהיה שימושית בטירוף
    סגור
  • 77.
    הגאוניות במיטבה
    שלמה בש 21/06/2019 06:54
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מת כבר שזה יצא לאוויר, ממש טירוף הרעיון הזה!!
    סגור
  • 76.
    שמעתי עליכם נראה לי. ...
    שאולי 21/06/2019 01:06
    הגב לתגובה זו
    0 3
    מערכת עוצמתית במיוחד כל הכבוד לעוסקים במלאכה
    סגור
  • 75.
    אין על הבן אדם הזה שגיבוס יא תותח
    בני גוטמן 20/06/2019 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 3
    שגיב היקר אתה הבן אדם הכי חכם ואמין שפגשתי בחיי בן אדם עם לב זהב, מחפש תמיד לעזור ומתנהג לפנים משורת הדין, אין על הפלטפורמה האדירה שלך, זכיתי להיות שותף לחלק בזה ה'יעזור ונצליח כולנו לעזור לאנשים עם האפליקציה הגאונית וגם נתקדם אנחנו הלאה בחיים
    סגור
  • 74.
    היידה פינדרלהההה
    מיכאל 20/06/2019 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 3
    פשוט טירוףףף???? מערכת תיווך העסקים הטובה בעולם ????
    סגור
  • 73.
    אלוף
    בנה 20/06/2019 22:43
    הגב לתגובה זו
    0 3
    יזם חכם שיודע מה המורה ונלחם בשביל להגיע אליה
    סגור
  • 72.
    פצצה של אפליקצייה
    רונן 20/06/2019 22:42
    הגב לתגובה זו
    0 3
    וואו זה הולך להיות קטלני
    סגור
  • 71.
    רעיון מדהים
    מתעניין 20/06/2019 22:41
    הגב לתגובה זו
    0 3
    נשמע שלבעלי העסקים הולך להיות פיתרון מדהים בקרוב
    סגור
  • 70.
    האפליקציה נשמעת גאונית
    שרי וו'אי 18/06/2019 21:49
    הגב לתגובה זו
    5 3
    אגב שמעתי שכבר ישנם כמה מדינות שרכשו את האפליקציה - וזה עוד לפני הוכחת מוצר.. כך שאני בטוחה שזה משהו שהולך לכבוש את האפליקציות האחרות הקיימות בשוק!
    סגור
  • 69.
    מדהים!!! (ל"ת)
    מזל 18/06/2019 21:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 68.
    שמעתי עליכם הרבה
    תומר 18/06/2019 20:10
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בתקופה האחרונה השם שלכם מככב, בהחלט נשמע מאוד מבטיח, תמשיכו בעשייה! כל הכבוד
    סגור
  • 67.
    טירוף!
    ירון 18/06/2019 19:59
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מערכת עוצמתית במיוחד ??
    סגור
  • 66.
    ללא
    דוד ז'ורנו 18/06/2019 19:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    מטורף ביותר
    סגור
  • 65.
    פצצה
    פנחס 18/06/2019 13:23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    איזה אליפות להוציא כזה פלטפורמה איזה אומץ יא תותח תצליח ובגדול
    סגור
  • 64.
    טרוווף אלווף שגיב
    מחאמיד 18/06/2019 11:24
    הגב לתגובה זו
    4 2
    פלטפורמה מטורפת
    סגור
  • 63.
    גאוני
    חן 18/06/2019 10:51
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לא להאמין כמה פעמים ביום אני שואל את עצמי איך אין דבר כזה עדיין, יאללה שיצא כבר!!
    סגור
  • 62.
    מטורף!
    דניאל 18/06/2019 10:41
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אפליקצייה משוגעת זה הולך להפוך את המדינה!!
    סגור
  • 61.
    נשמע מנצח (ל"ת)
    אוראל 18/06/2019 10:39
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 60.
    אחלה אפליקצייה
    רונן 18/06/2019 10:38
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מצויין רעיון מטורף ??
    סגור
  • 59.
    מגניב (ל"ת)
    עינבל 18/06/2019 09:38
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 58.
    נשמע מצויין , רעיון מטורף
    ריזק 18/06/2019 02:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    נשמע מצויין , רעיון מטורף
    סגור
  • 57.
    וואו אדירר
    אבי רובין 18/06/2019 01:43
    הגב לתגובה זו
    6 2
    כל הכבוד שגיב קורן
    סגור
  • 56.
    גאוני
    Hamudi 18/06/2019 01:34
    הגב לתגובה זו
    6 2
    יפה מאד , כל הכבוד שגיב רעיון גאוני הולך להצליח בגדול כי יש צורך אדיר לאפלקציה ..שאפו
    סגור
  • 55.
    מטורף!
    G 18/06/2019 01:00
    הגב לתגובה זו
    4 2
    רעיון פצצה, יפתור הרבה כאב ראש ??
    סגור
  • 54.
    המהפכה של המאה ה21!!
    דניס 18/06/2019 00:50
    הגב לתגובה זו
    4 2
    רעיון מהפכני, נשמע פשוט מטורף אני מאמין שזה משהו,שיכול לשנות את חיינו
    סגור
  • 53.
    האפליקציה הולכת לשנות את העולם (ל"ת)
    אוראל 18/06/2019 00:42
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 52.
    פצצה של רעיון
    בני 18/06/2019 00:35
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מתי זה כבר יוצא לאור ר מחכה לזה כל כך שימושי
    סגור
  • 51.
    נשמע חזק מאוד
    דוד ז'ורנו 18/06/2019 00:25
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חזק ביותר
    סגור
  • 50.
    מעניין (ל"ת)
    סוזנה 18/06/2019 00:20
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 49.
    פינדרלה
    טליה סול 18/06/2019 00:14
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ואוו דבר נדיר....
    סגור
  • 48.
    שגיב קורן
    סיון עמר 17/06/2019 17:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מטורףףף!!! שגיב בן אדם אגדי
    סגור
  • 47.
    נשמע טוב
    רוני 17/06/2019 17:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    האמת נשמע טוב כמו גט טקסי רק לכל סוג של עסק
    סגור
  • 46.
    רעיון גאוני
    בלאס 17/06/2019 17:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פיינדרלה הדבר החם הבא בעולם
    סגור
  • 45.
    אחלה כתבה!!! (ל"ת)
    איגור 17/06/2019 16:57
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 44.
    רעיון מעולה שאף אחד לא חשב עליו וזה ציבור כבדי השמיעה!!
    שחר 17/06/2019 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אני מאמינה שציבור כבדי השמיעה יהיו אלו שישתמשו בזה הראשונים כי זה יענה להם על צורך של להפסיק להיות תלותיים באנשים אחרים.. ומעבר לזה שהרעיון של האפליקציה נשמע גאוני!! אני אישית מחכה כבר שהאפליקציה תשוחרר :)
    סגור
  • 43.
    רעיון אדיר!!
    שמעון הוכברגר 17/06/2019 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ממש ככה, בקרוב זה עומד לצאת לאוויר ולהרעידדדד את מדינת ישראל, שמח מאוד שאני חלק מזה!!
    סגור
  • 42.
    רעיון מבורך ביותר (ל"ת)
    אוראל 17/06/2019 16:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 41.
    פרוייקט מדהים, עושה כסף כל יום. (ל"ת)
    איציק 17/06/2019 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 40.
    תוכן מעניין, שיהיה בהצלחה
    סיגל 17/06/2019 16:45
    הגב לתגובה זו
    1 4
    תוכן מעניין, שיהיה בהצלחה
    סגור
  • 39.
    וואו נשמע טוב
    רונן נקטלוב 17/06/2019 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני לא בעל עסק אבל כשאני חושב על זה זה יכול ממש להקל עליי אם אצטרך משהו אהבתי את המשפט למה לחפש כשאפשר לבקש בהצלחה עם זה ??????
    סגור
  • 38.
    נשמע אחלה רעיון
    מתעניין 17/06/2019 16:41
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שאפו גדול שיהיה הרבה בהצלחה... אני עוקב אחריכם
    סגור
  • 37.
    עוד נוכלות של שגיב קורן
    רון 05/06/2019 12:54
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הוא יחרטט אתכם לשלם לו 18,000 ש"ח ויבטיח רווחים רבים.. אבל חוץ מלברבר ולטרטר אתכם לא תראו אגורה.. שומר נפשו ירחק!
    סגור
  • למה
    עופר חדד 07/06/2019 01:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    למה האם נכבת משגיב קורן , יש הוכחות למה שאתה אומר ?
    סגור
  • 36.
    המעפילים
    אור 04/06/2019 17:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    חרטה בפיתה
    סגור
  • 35.
    פלטפורמה דיגטלית
    אריאל יוסף 04/06/2019 14:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    וואו מדהים, רעיון יוצא דופן, בתור בעל עסק זה בהחלט נשמע פנטסטי, הייתי רוצה לראות מה המערכת הזו יכולה לעשות עבורי ועבור העסק שלי
    סגור
  • 34.
    פרויקט מדהים!
    עדן 03/06/2019 20:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פלטפורמה מדהימה ופרויקט גאוני! מנסיון
    סגור
  • 33.
    פלטפורמה נהדר, פורצת גבולות!!
    רוסלן 03/06/2019 20:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שיהיה המון בהצלחה!!
    סגור
  • 32.
    ..
    אלי שלה 03/06/2019 19:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה ממש מטורףף !!! פלטפורמה גאונית
    סגור
  • 31.
    פינדרלה
    אביחי האלוף 03/06/2019 19:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שתי מילים "פשוט מטורף"
    סגור
  • 30.
    פינדרלה
    שנאן.נ 03/06/2019 18:59
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פינדרלה זה הדבר שיפתור הרבה בעיות ...היידההה
    סגור
  • 29.
    רעיון מקסים גם לעסק וגם ללקוח (ל"ת)
    אמל 03/06/2019 17:58
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 28.
    חדרה
    פיחא 03/06/2019 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    פינדרלה זאת הפתרון היחיד והמיוחד ללקוחותודה שמחפשים בעלי עסק כל שהוא
    סגור
  • 27.
    פינדרלה
    בני 03/06/2019 16:48
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ווואו מדהים, פשוט אפליקציה מטורפת גאון.
    סגור
  • 26.
    מיזם השנה!!
    דוד בר 03/06/2019 16:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מערכת מדהימה צורך אדיר וברור מאוד!! ללא ספק היא תחולל מהפכה דיגיטלית בעולם חיפוש נותני השירות, והעסקים!
    סגור
  • 25.
    וואו
    ג 03/06/2019 15:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מערכת מטורפת, לא מבין איך לא חשבו על זה לפני זה
    סגור
  • 24.
    פינדרלה הדבר הבא!
    טימור 03/06/2019 15:05
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מיזם ענק. איו ספק שפינדרלה תצליח גם נגישה וגם חינמית.
    סגור
  • 23.
    פינדרלה
    פלג 03/06/2019 15:03
    הגב לתגובה זו
    2 2
    נשמע מעניין במיוחד
    סגור
  • 22.
    פלטפורמה מעולה
    משה גגולה 03/06/2019 14:57
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פלטפורמה מעולה . רעיון ערק עומד מאחורה היוזמה הזו
    סגור
  • 21.
    סוף סוף הסוף לחיפוש!
    מרים 03/06/2019 14:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מאחת שבאמת צריכה פלטפורמה שכזאת. שאפו גדול לפיתוח על סמך צרכים ולא עוד פיתוח סתמי כמו אינסטגרם
    סגור
  • 20.
    פשוט ואוו
    ירין 03/06/2019 14:46
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין דברים כאלה סוף סוף מערכת שתנגיש בין הלקוח לבין העסק בצורה הטובה ביותר פשוט מטורף שאפו על ההתמדה והנחישות
    סגור
  • 19.
    מנטור להצלחה
    נעראני 03/06/2019 14:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אפליקציית פינדרלה מובילה שתי בשורות מהפכניות
    סגור
  • 18.
    נשמע מעניין (ל"ת)
    סיגל 03/06/2019 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 17.
    כתבה מעולה
    מקס 03/06/2019 14:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כתבה אינפורמטיבית ומעניינת . אהבתי איך שחזון ורעיון מקודם בעזרת טכנולוגיה ועזרה לכלל הציבור
    סגור
  • 16.
    מדהים!
    אמילי 03/06/2019 14:28
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פשוט מרתק איך העולם מתקדם לטכנולוגיה. יש לי עסק ואשמח להכניס אותו למערכת שלכם, סוף סוף אפשרי לראות תוצאות משפיכת הכספים על שיווק שפה אפשרי לראות הוכחות ולקבל בתמורה. רעיון מדהים!
    סגור
  • 15.
    פינדרלה
    עופר 03/06/2019 14:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    תוכנה מדהימה חבל על הזמן
    סגור
  • 14.
    ואו! נשמע מאוד מבטיח
    ליגון 03/06/2019 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אם זה באמת ככה, זה פלטפורמה מטורפת שהולכת לעשות מהפכה בשוק הצרכנות בישראל!
    סגור
  • 13.
    ראמה
    חמודי אסמאעיל 03/06/2019 14:11
    הגב לתגובה זו
    1 2
    שגיב אתה השראה גדולה .. לא ראיתי בחיים מניטור להצלחה כמוך
    סגור
  • 12.
    שגיב מנטור להצלחה
    מיכאל 03/06/2019 14:09
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אין דברים כאלו!! אפליקציה מטורפת שתשבור את השוק הדיגיטלי!! אין עחיך שגיב מנטור אמיתי להצלחה
    סגור
  • 11.
    שגיב קורן-הצלחה נדירה
    אימאן 03/06/2019 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פרוייקט גאוני בענק .. כל מה שצריכים חסכוני , זמין מהיר , נגיש ... הכל בכף היד שלנו .. שגיב , מורידים לך קובע ..
    סגור
  • 10.
    וואו זה ממש מטורף! זה העידן החדש!
    מוטי כץ 03/06/2019 13:45
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זה אפליקציה שתספק צורך ללקוחות ולבעלי היסקים ברמה ממש גבוהה כך שזה ממש צו השעה
    סגור
  • 9.
    מושלם
    בנה 03/06/2019 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שגיב קורן הסביר כזה ברור את כל הפלטפורמה והיא בטח תשפר ותקדם את החיים של כולנו ויותר מזה של הנכים תודה להשם שיש אנשים טובים כמוך שגיב
    סגור
  • 8.
    מדהים ביותר!! (ל"ת)
    מוטי 03/06/2019 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 7.
    רעיון גאוני !!
    עוז 03/06/2019 13:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הרעיון עונה על הצורך שלנו בתור בעלי עסקים... פלטפורמה שנותנת וודאות על הפרסום שלנו... פשוט מדהים!!!
    סגור
  • 6.
    פינדרלה
    יוני 03/06/2019 13:39
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הדבר הבא רעיון גאוני
    סגור
  • 5.
    אחלה אפליקציה
    pini 03/06/2019 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 2
    זו נראית אפליקציה שתשנה את עולם החיפוש עבור הלקוחות.
    סגור
  • 4.
    נראה טוב!
    חן 03/06/2019 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    הדבר שהכי אהבתי זאת גם ה'פייריות' מצד אחד מול בעלי העסקים כאשר התשלום הוא נטו פר ליד, וגם מצד שני אפשר למצוא עסקים כלקוח בצורה הרבה יותר מהירה ופשוטה. נראה טוב!
    סגור
  • 3.
    מדהים ..... (ל"ת)
    אורן 03/06/2019 13:37
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 2.
    פיינדרלה
    עדן בלקר 03/06/2019 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ואוו זה פשוט מטורף!!!!
    סגור
  • 1.
    שגיב קורן
    הדסה 03/06/2019 13:36
    הגב לתגובה זו
    2 3
    תוכנה מטורפת לבעלי עסקים, פשוט וקל ככה לתקשר עם לקוחות.
    סגור