שיווק ופרסום

חברת 'נתיבי איילון' יוצאת למכרז על תקציב רכש ותכנון המדיה

בתנאי הסף דורשת החברה רקורד של הענקת שירותי מדיה בהיקף של 3 מיליון שקל ל-3 גופים לפחות, לכל אחד
משה בנימין |  1
נתיבי איילון (צילום מתוך אתר החברה)
החברה הממשלתית, חברת נתיבי איילון, מוציאה למכרז את תקציב תכנון ורכש המדיה שלה - כך נודע לאייס. החברה הפכה לממשלתית בבעלות מלאה של המדינה ב-2016 ומאז הורחבו תחומי פעילותה בהתאם. 
במסמכי המכרז, מצוין כי "בימים אלה, החברה מצויה, במקביל לניהול פעילותה השוטפת, בעיצומו של הליך שינוי מבני רחב היקף, ובכלל זה מיתוג החברה מחדש, הרחבת והתאמת המבנה הארגוני בה, התאמת תהליכי העבודה, בידול ומיצוב החברה בהתאם לייעודה ולמטרותיה, גיבוש תכניות אסטרטגיות, לרבות אסטרטגיות שיווקיות ותקשורתיות וכיו"ב".
הזוכה במכרז יעניק לנתיבי איילון שירותי תכנון ורכש מדיה וירכוש עבורה שטחי פרסום ו/או זמני שידור באמצעים תקשורתיים ודיגיטליים. ההתקשרות עם הזוכה תהא לשנה עם אופציה להארכה השמורה לנתיבי איילון עד ל-5 שנים מקסימום. 
בתנאי הסף הנדרשים להתמודדות במכרז דורשת חברת נתיבי איילון ניסיון של 5 שנים בתחום המדיה, ומאז ינואר 2017, רקורד של הענקת שירותי מדיה בהיקף של 3 מיליון שקל ל-3 גופים לפחות, לכל אחד. בנוסף נדר בתנאי הסף הענקת שירותי תכנון ורכש מדיה בדיגיטל בהיקף של לפחות חצי מיליון שקל ל-3 גופים לפחות, לכל אחד. 
עוד בתנאים: שירותי רכש המדיה כללו רכש מדיה בלפחות 2 ערוצי מדיה מבין ערוצי המדיה הבאים: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, שילוט; מעסיק בעצמו ביחסי עובד-מעביד או לחילופין קשור בהסכם התקשרות, עם מנהל לקוח בזמינות מלאה, בעל ניסיון של 3 שנים לפחות, החל מינואר 2009 ועד למועד האחרון להגשת הצעות, במתן שירותי רכישת מדיה בהיקף כספי של 10 מיליון שקל. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גשר הירקון??? (ל"ת)
    ooferdesade 06/2019/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור