פרסום ושיווק

חצי שעה של השראה: ערן גפן עם סופי מלניק ושירי גרוסברד

מלניק וגרוסברד הן חלק מארבעת המייסדות של G-CMO, קהילת מנהלי השיווק הגלובליים אותה הקימו לפני שנה וחצי. על האתגרים בשיווק בינ"ל, חשיבות הסטוריטלינג ועוד
כתבי אייס |  2
חצי שעה של השראה (צילום יחסי ציבור)
השבוע בפודקאסט של ערן גפן - שיחה עם סופי מלניק, לשעבר מנהלת שיווק בינ"ל באאוטבריין, ושירי גרוסברד, מייסדת JOIN וכיום Director of Innovation and People Experience בחברת AppsFlyer, חלק מארבעת המייסדות של G-CMO, קהילת מנהלי השיווק הגלובליים אותה הקימו לפני שנה וחצי. 
פורום הקהילה מורכב מכמה עשרות חברים שכולם מועסקים בחברות ישראליות מצליחות אשר קהל היעד שלהן הוא מחוץ לישראל. מלניק וגרוסברד שיתפו על מה נדרש ממנהל שיווק שרוצה לעבור מהמגרש המקומי למגרש העולמי ומהם האתגרים איתם מתמודדים מהרגע שנכנסים לתפקיד שיווק בינ"ל.  
עוד בפודקאסט: מה הופך CMO למצוין, ההבדל בין שיווק מבוסס פרפורמנס לשיווק של בניית מותג, על החשיבות של סטוריטלינג, ולמה תפקיד מנהל השיווק מרגיש לעיתים בודד וקר.  

 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    my new startup (ל"ת)
    bullshit builder 11/06/2019 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בואו נדבר על שקר האקזיט #פייקניוז (ל"ת)
    אבי 11/06/2019 11:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור