שיווק ופרסום

למה לא לקנות מדרסים בזול? המומחים של עקב אכילס עונים!

אנחנו חיים בעידן של צרכנות נבונה יותר מבעבר, ובפרט יש לנו אפשרות לבצע השוואות מחירים בקלות רבה. בהתאם ישנם לא מעט מקרים שבהם עלות המוצר היא הפקטור העיקרי, ואולי אפילו הבלעדי, בהחלטה איזה מוצר לרכוש. מצד שני יש שלל מוצרים שכדאי לבחון גם על סמך התועלת מהם - ומדרסים הם דוגמה מצוינת לכך.

גיא עיני | 
מדרסים (צילום עקב אכילס)
אנחנו חיים בעידן של צרכנות נבונה יותר מבעבר, ובפרט יש לנו אפשרות לבצע השוואות מחירים בקלות רבה. בהתאם ישנם לא מעט מקרים שבהם עלות המוצר היא הפקטור העיקרי, ואולי אפילו הבלעדי, בהחלטה איזה מוצר לרכוש. מצד שני יש שלל מוצרים שכדאי לבחון גם על סמך התועלת מהם - ומדרסים הם דוגמה מצוינת לכך.
מהו החיסרון העיקרי של מדרסים זולים?
ההבדל העיקרי בין מדרסים זולים לבין אלה שמחירם גבוה יותר (אך לאו דווקא יקרים אבסולוטית) הוא שהפריטים מהסוג הראשון הם מוצר מדף, ולעומת זאת כשאתם משלמים יותר אתם מקבלים מדרס בהתאמה אישית.
חשוב להדגיש שגם מוצרי המדף עשויים להיות מועילים, ובוודאי שהם מיוצרים מחומרים איכותיים (בתנאי כמובן שקונים אותם במקום רציני ואמין). הבעיה היא שלכל אדם מבנה כף רגל אחר, צורת תנועה שונה, הרגלי פעילות גופנית אחרים ומצב בריאותי כללי ספציפי - ולכן מוצר מדף, שמן הסתם לא מותאם באופן אופטימלי לכל הפרמטרים הנ"ל, אף פעם לא יוכל לספק את מלוא התועלת האפשרית.
איך יוצרים מדרס בהתאמה מלאה לצרכים ספציפיים?
השלב הראשון הוא תשאול הלקוח - כדי להבין למה בעצם הוא מחפש מדרסים, האם הוא סובל מכאבים בכף הרגל, האם הוא עוסק בספורט ואם כן באילו ענפים ובאיזו אינטנסיביות ובאופן כללי לקבל ממנו מידע חשוב. התשובות שמספק האדם, כמובן על בסיס שאלות מקצועיות של מומחים בתחום שיודעים לכוון אותו אל האינפורמציה הנחוצה, היא הבסיס לאבחון מדויק ולהבנה מהו המדרס האופטימלי.
השלב האחרון הוא ייצור המדרסים בהתאם להבנה הנ"ל.
 
באילו מקרים יש חשיבות להתאמה האישית?
ישנם מצבים שבהם מוצר מדף מספק מענה אפקטיבי לצורך הקיים ולכן הוא בהחלט אופציה שאפשר לבחור בה.
אם לעומת זאת אתם סובלים ממבנה כף רגל שעלול לייצר יציבה לא נכונה וכאבים (למשל פלטפוס), או מתופעה כמו קלקנאוס ולגוס, חשוב להתאים את המדרסים למאפיינים הספציפיים שלכם.
ההמלצה הנ"ל רלוונטית גם למי שעוסק בפעילות ספורטיבית מאומצת ורוצה לצמצם את הסיכון לפציעה עקב העומס הרב על השרירים, הגידים והרצועות, ולחיילים שמבקשים להימנע משברי מאמץ.
בכל מקרה כדאי להגיע לאנשי מקצוע מנוסים כדי לקבל תשובה ספציפית עבורכם, כמו למשל עובדי וטכנאי עקב אכילס מכון אורטופדי שמקפיד על יושרה מלאה, כך שתוכלו לסמוך על ההמלצות שתקבלו בו.
מאילו חומרים מיוצרים סוגי המדרסים השונים?
ישנם שלל חומרים שמהם ניתן לייצר מדרס כזה או אחר. האופציות הנפוצות ביותר הן פלסטיק נוקשה, סיבי פחמן, פוליפרופילן, EVA, פלסטיזות, ואם ישנה רגישות לחומרים הנ"ל ואין ברירה ייעשה שימוש בעור.
החומר שממנו ייבנה המדרס נקבע לאחר אבחון הרגל של כל מטופל. ישנם עוד שיקולים חשובים ולמשל אצל חולי סוכרת בחלק מהמקרים החומר המתאים הוא EVA, פלסטיזות.

האם נעליים איכותיות הן תחליף מספק?
נעליים נוחות, איכותיות ומותאמות לאופי הפעילות שלכם (למשל שחקני כדורסל זקוקים לנעליים ייעודיות, אצנים לסוג אחר של נעליים, וכו') הן הבסיס ההכרחי לשמירה על בריאות כף הרגל ואיברים אחרים שמושפעים מהיכולת של הנעל לבלום זעזועים ולחלק נכון את העומסים.
יחד עם זאת גם הנעל הטובה ביותר לא יכולה לתקן ליקויים מבניים, וליתר דיוק לא יכולה להבטיח איזון נכון של העומסים בין הנקודות השונות בכף הרגל - מדרסים אורטופדיים כן מצליחים לעשות זאת.
מה מדיניות קופת החולים בנושא מימון?
בחלק גדול מהמקרים קופת החולים מממנת רכישת מדרסים לבעלי תוכנית שב"ן (שירותי בריאות נוספים - למשל מכבי זהב, כללית פלטינום, מאוחדת שיא וכו'). מומלץ לבחון מהי מדיניות הקופה שבה אתם חברים ולהבין איך אפשר לנצל את ההטבה, כשבדרך כלל ישנה רשימה של מקומות מקצועיים שאפשר לסמוך עליהם - כמו למשל מדרסים של עקב אכילס.
המאמר באדיבות עקב אכילס מכון אורטופדי: https://www.achilles.co.il
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה