שיווק ופרסום

חברת התעופה ישראייר תתחיל לעבוד עם משרד זרמון גרופ

החברה שצפויה לצאת להנפקה בבורסה תחל לעבוד עם המשרד אותו מנהלת אליקה מרחבי, שבעברה בגיתם טיפלה בחברה
משה בנימין |  1
ישראייר (צילום iStock)
חברת התעופה והתיירות ישראייר מצרפת את זרמון גרופ - משרד הפרסום בבעלותו של אילון זרמון ובניהולה של המנכ"לית אליקה מרחבי למערך הפרסום. 
החיבור בין ישראייר למשרד הפרסום מקורו בהיסטוריה המשותפת של  מנכ"ל החברה אורי סירקיס ומרחבי, מנכ"לית זרמון גרופ, שהייתה בעברה סמנכ"לית לקוחות בכירה בגיתם BBDO, משרד הפרסום שטיפל בעבר בתקציב ישראייר. העבודה עם זרמון גרופ מתנהלת מתחת לרדאר מזה כחודש, לצד משרדי הפרסום הנוספים שעבדו עם החברה בשנה האחרונה כגון EXPERT או UP HOFFER ופרסום עצמאי. 
ישראייר ידועה כמי שמנהלת את הפרסום באופן מחושב ומדוקדק ובוחנת כל תמהיל מדיה לגופו של עניין. החברה נוהגת לרכוש את המדיה שלה באופן עצמאי, לפי התמחרות מול חברות המדיה ובהתאם לכל פעילות פרסומית כזו או אחרת. גם בהתקשרות עם זרמון גרופ, ניהול המדיה יישאר בידי ישראייר שתעבוד עם משרד הפרסום לפי רייטיינר חודשי. זרמון גרופ יספק את שירותי הסטודיו וחלק מהקריאטיב באופליין ובדיגיטל.
לאחר ניסיונות מכירה (שלא צלחו) של החברה על ידי אי.די.בי המחזיקה בה, נראה כי ישראייר תונפק בקרוב בבורסה הישראלית. את הרבעון הראשון של 2019 סיימה חברת התעופה בהפסד של 4.2 מיליון דולר, לעומת הפסד של 4.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. על כך אמר סירקיס, כי "חרף התחרות העזה, המעבר לשדה התעופה רמון בפאתיה הצפונים של אילת, ועיתוי חג הפסח, תוצאות הרבעון מעידות כי החברה נמצאת במתווה התכנוני לשנת 2019 לפיו תרשום הקבוצה רווח נקי העולה על 10 מיליון דולר". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ישראייר לא משלמת על פרסום - רק ברטרים
    שרון 06/2019/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור למה היא צריכה משרד פרסום
    סגור