שיווק ופרסום

מנכ"ל בלקסטון תרם 150 מיליון ליש"ט לאוניברסיטת אוקספורד

התרומה היא הגדולה ביותר בהיסטוריה של האוניברסיטה בת ה-800 שנים, וצפויה לסייע לשלם עבור בניין מדעי הרוח החדש ולהקמת מכון חדש לחקר האתיקה של בינה מלאכותית
Bloomberg |  1
Stephen Schwarzman (צילום בלומברג)
סטפן שוורצמן, ראש קרן ההשקעות הענקית בלקסטון, העניק 150 מיליון ליש"ט לאוניברסיטת אוקספורד, בצעד נוסף של תרומה ללימודים גבוהים.
על פי הדיווח, התרומה היא הגדולה ביותר בהיסטוריה של האוניברסיטה בת ​ה-​800 שנים, וצפויה לסייע לשלם עבור בניין מדעי הרוח החדש ולהקמת מכון חדש לחקר האתיקה של בינה מלאכותית.
זו התרומה האחרונה בשרשת התרומות של שוורצמן, אשר עלה לכותרות כפילנתרופ ב-2008 כאשר תרם  100 מיליון דולר לספרייה הציבורית של ניו יורק. באוקטובר האחרון, שוורצמן תרם 350 מיליון דולר כדי לסייע להקים מכללת מחשוב במכון הטכנולוגי של מסצ'וסטס. שמו מופיע גם במרכז הקמפוס באוניברסיטת ייל והוא הקים בנוסף את תוכנית החוקרים של שוורצמן באוניברסיטת צינג-הואה בבייג'ינג כדי לחנך מנהיגים עולמיים עתידיים על סין.
התרומה הנוכחית היא יוצאת דופן עבור אוניברסיטאות בבריטניה, אשר מאמצי גיוס הכספים שלהן בדרך כלל משתרכים אחר עמיתיהן בארה"ב. כאשר מנהל קרנות הגידור דיוויד הארדינג תרם 100 מיליון ליש"ט לאוניברסיטת קיימברידג בחודש פברואר, זו הייתה התרומה הפרטית הגדולה ביותר למכללה באנגליה מפילנתרופ בריטי.
הלימודים באוקספורד קיימים משנת 1096 לפחות, כך על פי אתר האוניברסיטה. המוסד האקדמאי הוותיק הוכר רשמית בתחילת המאה ה-13 ולמדו בו 27 ראשי ממשלה בריטיים כולל תרזה מיי, והיורש הפוטנציאלי שלה, בוריס ג'ונסון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא תורם לנו (ל"ת)
    יהודי 06/2019/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור