פרסום ושיווק

"ה-S&P פרץ רמת התנגדות כאילו היא לא קיימת"

המנתח הטכני של Bizportal מסמן את כיוון המדדים בעולם, ומה הכיוון של שיכון ובינוי ומניות הקנאביס? 

עדי ברזילי |  48
אייל גורביץ' (צילום Bizportal, Istock)

אחרי העליות בעקבות ההכרזות של הבנקים המרכזיים באירופה וארה"ב, אייל גורביץ' מנתח את כיוון ה-S&P, הדאקס, שנחאי ות"א 35. לסיום שתי מניות מעניינות - שיכון ובינוי שמאבדת גובה בימים האחרונים וקנביט, שיחד עם שאר מניות הקנאביס, עלו ביום רביעי. צפו בניתוח המלא - 

צולם ביום חמישי 20.6.2019 
  
(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומות)


הירשמו לקורס של גורביץ' ומצאו את העסקה הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(48):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 35.
    תורה של וויטסמוק..תוך חודש מקסימום סוגרים עם בטר
    עודד 23/06/2019 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לדעתי יש שם לפחות 100%
    סגור
  • 34.
    חחח
    אייל 22/06/2019 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא קיימת רק בדמיון שלך ואתה מוכר לוקשים לכולם
    סגור
  • 33.
    גורביץ אני כבר יודע שעליות זה מילה גסה אצלך
    דונלד דאק 22/06/2019 11:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם במידה ויהיו שיאים חדשים .אתה תמשיך להגיד שאי אפשר להתעלם מסימני החולשה ומהמוכרים שמגיעים ברמות האלה.תמשיך ככה כי כול זמן שאתה בשורט אני בלונג והחשש שלי הוא שבאיזה שלב תשנה את דעתך.אז אתחיל לדאוג.כי כמו שאתה יודע אני תמיד אבל תמיד עושה הפוך ממה שאתה אומר וברוך השם זה עובד נפלא.תמשיך בעבודה הברוכה.
    סגור
  • 32.
    גורביץ אתה חייב לעשות קורס ניתוח שווי חברות............
    אלין 22/06/2019 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי אתה חושב ורוצה להבין שוק ההון אבל אין לך מושג ואתה מלמד שטויות עם הגרפים שלך.
    סגור
  • 31.
    פשוט בדיחה אתה
    יוסי 22/06/2019 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באופן קבוע אתה אומר דברים מעלה גרפים מפעיל תוכנות ואינדיקטורים ואתה טועה ובגדול . פשוט עצוב שאתה ממשיך לנתח להרוויח כסף מבולשיט !!
    סגור
  • 30.
    כל מי שלמד שוק ההון למד שלמגמות יש מחזוריות
    בעל ניסיון 22/06/2019 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שנים לימדו שלמגמות יש מחזוריות. 7-8 שנים עליות ואז מפולת ומגמת של ירידה כשנה ירידות. מאחר שמאז המפולת האחרונה ב-2008 עברו 11 שנים ברור שכל החוקיות בגרפים התרסקה ולכן הגרפים לא משקפים דבר. אפילו גורביץ שבהתחלה נצמד לגרפים וציפה ירידות חטף בומבה לפנים כשחווה עליות חדות ושיאים חדשים. היום הוא זהיר ומבין שהגרפים כבר לא משקפים שום מגמה. בטווח הקרוב נמשיך בעליות וכנראה נשבור עוד שיאים כי ככה רוצים המוסדיים בארהב. פעם מתיחות כזאן בין אירן לארהב היו מרסקות את השוק. היום יש התעלמות ופילו עליות לא קטנות
    סגור
  • 29.
    גם ביום ראשון יהיו עליות אבל קטנות
    ברוך 22/06/2019 07:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שבחו״ל היו ירידות קטנות ביותר אבל הבנקים והאוביטרזים יעלו את השוק גם במניות מדד 35 וגם בקרנות וגורביץ ימשיך לאכול את הכובע אני כבר מזמן לו מיתייחס מה שהוא משדר כי אחרת הייתי מפסיד את התחתונים
    סגור
  • 28.
    לעולם אל תאמינו לגבר שיש לו יותר טבעות מלאישה שלידו ! (ל"ת)
    הטבעת נפלה? 22/06/2019 07:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    הטורים האלה הם כמו מדור אסטרולוגיה בעיתון
    שושו 22/06/2019 07:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד לא מתייחס לזה ברצינות, אבל זה מושך קליקים וטוקבקים. מבחינת בעלי האתר הם משיגים בדיוק את מה שהם רוצים. ולעזאזל המקצועיות, אחוזי הדיוק והתרומה האמיתית למשקיעים.
    סגור
  • 26.
    שיכון ובינוי עולה ביום ראשון
    אברהם 21/06/2019 16:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נכבדי מיום ראשון שיכון ובינוי תעלה חזק
    סגור
  • טען עוד
  • 25.
    אתה טועה ומטה - לא יודע לקרוא נכון את הגרף
    מסתכל מלמעלה 21/06/2019 16:16
    הגב לתגובה זו
    4 1
    הכל כדי למכור קורסים לניתוח טכני שלך - כדי לממן את ההפסדים שלך.
    סגור
  • 24.
    אמרתי עליות? אמרתי גם צדקתי!!! היכונו עשור של עליות!
    הושע 21/06/2019 15:51
    הגב לתגובה זו
    3 3
    צריך ניסיון? לא בהכרח. השוק בטרוף של עליות. היפטרו מהגנות מטופשות ויקרות! מה קונים? מניות מכל מדד. עליות ורק עליות לפנינו!!!
    סגור
  • לך לישון... אתה לא מבין כלום בשוק ההון (ל"ת)
    משקיע 22/06/2019 12:16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    קיבל קצת צניעות
    עודד 21/06/2019 14:59
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סוף סוף היהירות והביטחון המופרז נעלמו להם והוא יותר זהיר...
    סגור
  • 22.
    אייל, למה אין לך את האומץ להודות שטעית בניתוחים שלך?!!! (ל"ת)
    משקיע 21/06/2019 14:30
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • זה באמת כל כך בוער בעצמותיך לדעת זאת? או תסתדר בלי זה? (ל"ת)
    למשקיע 21/06/2019 15:57
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • אני גם אסתדר בלי זה (ל"ת)
    משקיע 22/06/2019 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 21.
    רק עכשיו הגעת למסקנה חחחח (ל"ת)
    מייק 21/06/2019 13:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 20.
    אם אינך סוחר ברצועת דישדוש, אתה קונה או מוכר בלי קשר
    אלי 21/06/2019 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לקוים דימיוניים.
    סגור
  • 19.
    אם אייל אומר שיהיו עליות זה זמן לשורטים (ל"ת)
    למטה 21/06/2019 13:53
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 18.
    מבצע ליום השישי בלבד
    קילו חמוצים ב3 שח 21/06/2019 13:35
    הגב לתגובה זו
    8 0
    לכל הקוראים הנאמנים גורביץ פתח עסק לחמוצים. מי שנרשם לקורס שלו זכאי ל20 קר חינם!!! מהרו מהרו
    סגור
  • 17.
    תקשיב שנים אני עוקב אחרי השטויות שלך לא נמאס
    נבון 21/06/2019 13:13
    הגב לתגובה זו
    13 8
    תקרא את מה שאתה כותב
    סגור
  • אם לא נמאס לך לעקוב אחריו שנים אז למה הוא ימאס?
    משקיע 22/06/2019 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט אל תעקוב אחריו
    סגור
  • 16.
    חחחחחחחח שמע אתה אפס
    יעקב 21/06/2019 12:42
    הגב לתגובה זו
    12 1
    תפרוש כבר די כמה צחוק אתה עושה מעצמך
    סגור
  • 15.
    מהמר (ל"ת)
    דודו 21/06/2019 12:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 14.
    אינטרקיור מאוד מעניינת הסבירו בבקשה
    אזרח 21/06/2019 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    מחזורי מסחר גדולים עליות של 28% ביומיים מה קורה ?
    סגור
  • 13.
    עסקי אויר
    דור 21/06/2019 11:35
    הגב לתגובה זו
    2 1
    היא לא קיימת מפני שכל התחום הזה הוא קישקוש אחד גדול. אני כבר למדתי - תמיד לעשות הפוך ממה שאתה ממליץ
    סגור
  • 12.
    Life is what happens
    John 21/06/2019 11:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    while you're busy making other plans
    סגור
  • 11.
    הsp ימשיך לעלות אם הנסדק והדאו
    ברוך 21/06/2019 11:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זאת היא שנה של עליות בעולם ולכן רצוי לשים את הכסף בחו״ל גם אני סמתי הכל בחו״ל בקרנות
    סגור
  • 10.
    ה שאלה מי משלם מחיר כל גבוה על מניות ?
    חי בשיראל 21/06/2019 11:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    האם זה אותו אחד שמכר את מניות בנק לאומי ב700 לדוגמא וקונה היום ב2400 ? נכון שהנורווגיים הצעירים מוכרים את העתיד של המדינה שלהם בזריקת הכסף לבורסה ? אבל עדיין ..
    סגור
  • 9.
    מאיפה התעוזה להמליץ משהו אחרי כל כך הרבה כישלונות (ל"ת)
    גורו 21/06/2019 10:55
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 8.
    אייל גורביץ היקר
    בראל 21/06/2019 10:41
    הגב לתגובה זו
    4 2
    בגלל הויכוחים הקשים בינך לבין הציבור עברתי לקרן נאמנות סולידית בחו״ל שם אני יכול לעלות 15-20אחוז לשנה בלי כאבי ראש וללכת בטוח בלי כל הניתוחים והגרפים ובולינגר ושמוקנגר הכיוון הוא אחת למעלה וכך אני מיתפטר ממך ומכל הבלגן הישראלי
    סגור
  • אחי, שם אתה אך ורק "יכול" לעלות, אבל לא בהכרח, תודה (ל"ת)
    Sassi6 23/06/2019 03:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עמך הסליחה, אבל איפה יש קרן שיכולה רק להרוויח 15%-20%
    משקיע 22/06/2019 12:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איפה יש קרן שיכולה רק להרוויח 15%-20% ולא יכולה להפסיד...? אין חייה כזאת בשוק ההון אלא אם אתה שוליח לי את השם של הקרן והמספר שלה
    סגור
  • 7.
    נו גורביץ איך הניתוח טכני עובד טוב אהההההההה חחחחח.....
    אלין 21/06/2019 10:16
    הגב לתגובה זו
    14 2
    הניתוח של טבע היה מעולה. גם הניתוח של המדדים קלעת בול. גם פגעת בטוואר וסלקום. גורביץ אין בעיה לא להיות צודק לפעמים אבל אי אפשר לטעות 9 פעמים מתוך 10 כי זה כבר אומר שהשיטה שלך לא טובה. אם היית טועה 2 3 מתוך 10 אז יאאלה בסדר זורם. אבל מה שאתה עושה לא קשור לשוק ההון ולא מנתחים גרפים מנתחים כלכלה. גם במניות מנתחים את מצב החברה ולא גרפים. יאאלה גורביץ תפסיק ללמד את השטויות האלה ותהיה בן אדם טוב.
    סגור
  • הלוואי והיה לומד ממך ניתוח חברות. (ל"ת)
    אבי 21/06/2019 16:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • היית הולך ללמוד לנתח לב אצל סנדלר? מה לה ולניתוח קטנצ'י (ל"ת)
    לאבי בעניין אלין 21/06/2019 17:50
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • היכנסת חצי עולםלפוקס ב11340 נדמה לי שיא ואכלנו קשות ...
    לזקנה 21/06/2019 16:05
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אמרת או לא אמרת
    סגור
  • שכחת עד עובדה...
    משקיע 22/06/2019 12:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הוא בכלל אמר שהמניה לא מעניינת כאשר הייתה מחיר קנייה. ורק אחרי שעלתה לא פחות מ 20 אחוז הסיק מסקנה שזה הזמן עכשיו אחרי העליות שלה היא מתקנת למטה ומחריפות ומי שנכנס אחרי ההמלצה שלו הפסיד
    סגור
  • אמרתי בשער 70 וצדקתי. אז צדקתי או לא צדקתי? (ל"ת)
    אלין 21/06/2019 22:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    קשקושים
    בן 21/06/2019 10:13
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לפני שבועיים כשהמדד היה בירידה ושבר רמת תמיכה זעקת לכולם למכור.. שבועיים אחרי והוא עכשיו בשיא כל הזמנים.. מה שאומר שכל הניתוצ הטכני הזה הוא בדיוק כמו קריאה בקפה או פתיחת קלפים כלומר קשקוש
    סגור
  • הבעיה לא בניתוח הטכני... והבעיה נמצאת במנתיח הטכני...
    משקיע 22/06/2019 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ניתוח טכני עובד אם משלבים אותו עם עוד כלים אחרים כמו ניתוח כלכלי וניתוח דוחות כספיים... הבעיה טמונה במנתיח אדון גורוביץ שלמרות שהגראפים על פי הניתוח הטכני מראים ההפך ממה שהוא מנסה להסביר... הוא מנתיח אותם לא נכון ומסיק מסקנות שגויות אז אל תאשים את השיטה תאשים את המנתיח שלא יודיע לנתיח
    סגור
  • 5.
    ביזפורטל צריכה להוריד את הטור
    טראמפ 21/06/2019 10:02
    הגב לתגובה זו
    9 1
    לא פגעת בנושא אחד השנה מי שעקב אחריך הפסיד כסף אם ביזפורטל מכבד את עצמו כדאי שהטור הזה יירד
    סגור
  • 4.
    אין דבר כזה רמת התנגדות ורמת תמיכה (ל"ת)
    אלין 21/06/2019 09:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 3.
    אין מגמת עליה בנאסדק ואין המשכיות בשוק המניות האמריקאי
    בולינגר מת 21/06/2019 09:54
    הגב לתגובה זו
    9 0
    והמדדים פרצו כאילו אין התנגדות וכולם מרווחים בלונג כבר חודשים אבל אצל אייל גורביץ המגמה יורדת..... ולכן מה????????????????????????????????????????????????????????????????????
    סגור
  • 2.
    אין בושה!
    נחמה 21/06/2019 09:52
    הגב לתגובה זו
    11 1
    ממשיך לצאת ולהצטלם רגיל. ממשיך לקרוא בקפה. והקטע הוא שאפילו לקרוא בקפה הוא לא יודע.
    סגור
  • 1.
    היא לא היתה קיימת
    רועי 21/06/2019 09:14
    הגב לתגובה זו
    17 1
    עם כל הכבוד לאלוהי הגרף יש כלכלהתקרא באתר את הכתבות על שבירת הפד
    סגור
  • אתה מתווכח עם גורביץ?
    קטןנת 21/06/2019 14:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    גם אם לא היתה וגורביץ אמר שהיתה אז היית.קאפיש?
    סגור