שיווק ופרסום

"לכם זה לא יקרה?": קמפיין מבריק עם טוויסט מצמרר של 'בטרם'

לקראת הקיץ והחופש הגדול שיוציא מאות אלפי ילדים לחופש, ארגון בטרם שעוסק בבטיחות ילדים יוצא בקמפיין הגברת מודעות שמעביר את המסר בדרך הכי אמיתית ואותנטית
משה בנימין | 
קמפיין בטרם (צילום צילום מסך)
מדי שנה מתים בישראל בממוצע 116 ילדים בתאונות שניתן היה למנוע. בכל 3 דקות נכנס לחדר המיון ילד שנפגע בתאונה בבית, בדרכים, במרחב הציבורי או במוסדות החינוך - זוהי הסטטיסטיקה הכואבת שמחייבת את הגברת המודעות של הציבור, לקראת הקיץ והיציאה לחופש הגדול, וכעת מגיע הקמפיין המצמרר של ארגון בטרם. 
הארגון שעוסק בבטיחות ילדים העלה קמפיין חדש שנעשה בהתנדבות על ידי משרד הפרסום OPEN, חברת ההפקה OG, הבימאית יעל אלרוד ומשרד יחסי הציבור בן חורין אלכסנדרוביץ'. הקמפיין מבוסס על המשפט המוכר, והידוע לשמצה "לי זה לא יקרה" ומופיעים בו 4 דמויות שמסבירות שלהם זה לא יכול לקרות, כי הם "תמיד משגיחים על הילדים" או שומרים עליהם "ב-7 עיניים" או שהם "יודעים בכל שנייה איפה הילדים שלהם" או שאצלם "אין מצב כי הילדים הם הדבר הכי יקר". 

 

הטוויסט שפוגע בול ומותיר את הצופה עם זעזוע אותנטי וצמרמורת שמעבירה את המסר מגיע בסוף, בחשיפת זהותם של האנשים המופיעים בקמפיין - 4 הדמויות שהן למעשה הורים אמיתיים שאיבדו את ילדיהם בנסיבות כאלה ואחרות ומוכיחים שאין דבר כזה להיות חסין מפני פגיעה. 
ההורים הם בקי מעוז, אימו של רוי ז"ל, בן 12, שנפל אל מותו כאשר שיחק עם חבריו במשחקי אומץ בשנת 2018; הרב אריאל נזרית,  אביה של אביטל ז"ל, בת 5, שטבעה למוות בצימר בצפון בשנת 2018; נג'אח ג'בארין, אימו של עוביידה ג'בארין, בן 16, שנהרג בתאונת דרכים בזמן שחברו נהג ומריה שאוס, אימו של עידו שאוס, בן 3, שטבע במהלך שיט משפחתי בפולין.
את הקמפיין מלווה מיניסייט, ובו סרטוני עדויות של ההורים ומסרי בטיחות אשר יכולים למנוע מקרים דומים. במקביל, ברשתות החברתיות מובילים את הקמפיין סלבס ומובילי דעת קהל,  כמו מיה דגן, ג'ובאני רוסו וענבל שלוי, שקוראים להורים לא לעצום עיניים אל מול הסכנות, ולאמץ את המלצות ארגון 'בטרם' להתנהגות בטוחה.
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "המחשבה כי 'לי זה לא יקרה' היא מאוד טבעית להורים אשר לא רוצים להאמין כי הנורא מכל יכול לקרות גם להם. גם 4 ההורים חשבו ככה - ולמרבה הכאב, איבדו את ילדיהם. אנו רואים שתאונות ילדים מתרחשות בכל מקום, גם להורים האוהבים והדואגים ביותר. הדרך הטובה ביותר למנוע תאונות היא להבין שזה יכול לקרות גם לך ולפעול בנושא. שינויים קטנים בהרגלים ואימוץ התנהגות בטוחה יכולים למנוע את המקרה הבא ולסייע בהצלת חיי הילדים".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה