שיווק ופרסום

תקציב הפרסום של בר אילן יוצא למכרז: יעמוד על כ-4 מיליון שקל

המכרז כולל את רכש המדיה של האוניברסיטה ומכוון למשרדים בינוניים-גדולים בעלי "ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית"
משה בנימין |  3
אוניברסיטת בר אילן (צילום יחסי ציבור)
שנה בלבד לאחר שיצאה למכרז על תקציב הפרסום שלה, אוניברסיטת בר אילן "מנקה את השולחן" ומתחילה מחדש. לאחר שבמכרז הקודם זכה משרד הפרסום UP HOFFER נראה שהפעם האוניברסיטה מכוונת למשרדי הפרסום הבינוניים-גדולים בישראל, כפי שעולה מהדגש על "ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית".
תקציב הפרסום הצפוי של האוניברסיטה (לא כולל פרסום פרפורמנס) יעמוד על כ-4 מיליון שקלים. במוסד האקדמי מציינים, כי "אוניברסיטת בר-אילן עומדת בפני תהליך ריענון שיווקי ומחפשת משרד פרסום שיהיה שותף לשינוי ובעל ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית". הניסיון שאליו מכוונת האוניברסיטה נוגע לאופי הלקוחות שבהם מטפלים משרדי הפרסום שיתמודדו במכרז, ובהקשר זה, עבודה עם לקוחות מעולם הסטארט-אפים, הייטק וכו', ובנוסף למחלקות ייעודיות בתוך משרד הפרסום שבמהותן עוסקות בחדשנות. 
המכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה מגיע על רקע שינויים פרסונליים בחטיבת השיווק והדוברות של האוניברסיטה שמהווים זרז מרכזי להליך. ביוני 2018, לאחר המכרז הקודם, מונתה נעמה גת, לשעבר סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות לתפקיד סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של האוניברסיטה. גת הייתה חתומה בין השאר על המהפכה השיווקית שהבנק הניע בעשור האחרון ובמסגרת זו גם זכתה בתואר "אשת השיווק" לצד פרס "אפי פלטינום" שבו זכה הבנק. 
בנובמבר 2018 מונתה לאוניברסיטה ענת לב קונפורטס, לשעבר בשטראוס, לדוברת החדשה של האוניברסיטה. כמו כן יצוין, כי בימים אלה האוניברסיטה נמצאת בסופו של מכרז לבחירת משרד יחסי ציבור, כאשר ההחלטה תתקבל בחודש הקרוב.


מכרז בר אילן. דגש על ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית
המכרז כולל את רכש המדיה של האוניברסיטה, אם באמצעות חברת מדיה הקשורה במשרד הפרסום ואם באמצעות חברת מדיה נפרדת שעמה עובד המשרד. מעבר לכך המשרד שייבחר יספק על פי תנאי הסף לא יוכלו להתמודד במכרז משרדי פרסום שעובדים עם אוניברסיטאות אחרות בישראל או מכללות ציבוריות ופרטיות הפועלות באזור המרכז והשרון. 
בין תנאי הסף הנוספים, נדרש לפחות לקוח אחד בעל 5 תתי מותגים/תחומי פעילות ו-2 לקוחות בעלי מגוון תתי מותג של יותר מאחד לפחות, ובתוך כך, שלפחות לקוח אחד מאלו יהיה בעל תקציב פרסום שנתי של מעל ל-5 מיליון שקלים. המחזור הכספי של המתמודדים צריך לעמוד על כ-20 מיליון שקל לפחות. 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    המשרד שיעבור את כל הסיוט הזה ייכנס בסוף ל"מו"מ על תנאים
    יא אלוהים 07/2019/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כספיים"? אז למה לבקש בכלל הצעה כספית בהתחלה?
    סגור
  • 2.
    בעזרת השם
    גיא 07/2019/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עוד לקוח עם תקציב מינורי שדורש תנאי סף כאילו הוא בין המפרסמים הגדולים במדינה. נעמה גת גם "עזבה" את פרטנר אחרי 3 חודשים כסמנכ"לית שיווק, אבל עזבו, בואו נדבר על "מהפכה" שהיא עשתה במזרחי....
    סגור
  • 1.
    זה כולל תקציב לתרופות?
    צביקה 07/2019/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי המסכן שיצטרך לעבוד עם נעמה גת
    סגור