שיווק ופרסום

חצי שעה של השראה: ערן גפן עם עופר לוי מסופר-פארם

ערן גפן מארח את סמנכ"ל השיווק והסחר של סופר-פארם לשיחה על היערכות הרשת לכניסת אמזון לשוק, במה שהוא מגדיר כ"תקופה הכי מערערת של הקמעונאות"
כתבי אייס |  1
עופר לוי וערן גפן (צילום יחסי ציבור)
השבוע בפודקאסט השיווק והפרסום חצי שעה של השראה של ערן גפן, מתארח עופר לוי, סמנכ"ל השיווק והסחר בסופר-פארם.
בשיחה עם גפן מדבר לוי על היערכות 'סופר-פארם' לכניסת אמזון לישראל ולמה לדעתו השימוש במילה "כניסה" זה קשקוש תקשורתי המפספס את העיקר. לוי מאמין שכרגע אנחנו נמצאים "בתקופה הכי מערערת של הקמעונאות" בעיקר על רקע פעילותה של אמזון, שפועלת במודל עסקי מערער - ללא רווח, כאשר היא מסבסדת פעילות זו דרך שירותי הענן.
כמו כן, הוא שיתף בנעשה מאחורי הקלעים של פעילות השיווק והחדשנות של סופר-פארם, במהלכים המוצלחים וגם באלו שנכשלו ועל התפיסה שלו לגבי היקף היחס בהשקעה בפרסום תומך מותג אל פרסום תומך מכירות.

 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש מוכשר מאוד ומבין עניין! (ל"ת)
    BIZ 07/2019/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור