שיווק ופרסום

נצרת עילית במכרז פרסום למיתוג שמה החדש נוף הגליל

רוב התקציב יופנה ליצירה והפקה של תשדיר פרסומת לחשיפה ושיווק העיר בערוצים הטלוויזיה המסחריים כגון קשת ורשת
משה בנימין |  5
נוף גליל (צילום יחסי ציבור)
עיריית נוף הגליל, לשעבר העיר נצרת עילית, יוצאת במכרז פרסום ומיתוג שנועד למתג את העיר בשמה החדש. כזכור, שמה של העיר שונה במהלך יוני 2019 כדי לבדל אותה מהעיר הסמוכה נצרת, העיר הערבית הגדולה בישראל. 
בעירייה מבקשים לבנות אסטרטגיה פרסומית למיתוג העיר בשמה החדש, לצד בניית לוגו חדש לרשות המקומית, סלוגן ושפה גרפית שתלווה את כל פרסומי העירייה, אספקת חומרים שיווקיים ותדמיתיים לדברי דפוס, מודעות ופוסטרים וכן סיוע וייעוץ בבניית אסטרטגיה דיגיטלית מקיפה. 
רוב התקציב יופנה ליצירה והפקה של תשדיר פרסומת לחשיפה ושיווק העיר בערוצים הטלוויזיה המסחריים כגון קשת ורשת. התשדיר יהיה באורך של 30 שניות כשהעירייה מציינת שיעמוד על "סטנדרטים גבוהים". במקביל מבקשת העירייה להפיק סרטון נוסף בן 30 שניות שיופנה לרשתות חברתיות, ג'ינגל לרדיו וקמפיין חוצות.
בין תנאי הסף שדורשת העירייה: ניסיון מוכח במשך 5 שנים שקדמו למועד המכרז, במתן שירותי פרסום ומיתוג לרשויות מקומיות מעל ל-50 אלף תושבים ומעלה ו/או לגופים ציבוריים ו/או לגופים ממלכתיים במהלך תקופה רציפה של שנתיים. בחינת ההצעות תחולק ל-35% מהציון שיינתן על גובה ההצעה הכספית ו-65% מהציון שיינתן על רכיב הניסיון.   
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ראש העיר הורס את הנוף לגליל
    בוריס 10/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שחושב שניתן לקדם את העיר נוף הגליל (נצרת עלילת) בפתרונות קסם הוא הוזה. העיר הזו בתהליכי גסיסה ואט אט היא מאבדת את זהותה ונהפכת להיות אחת משכונות העיר התחתית נצרת. חבל שקברניטי העירובראשם מוליכים שולל את הציבור
    סגור
  • 2.
    מכרז קקמייקה
    דותן 07/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא ברור מה גובה רכש המדיה שהם מתכוונים לעשות ובאיזה סכום . הם מצפים שהמציע יגיד כמה להוציא על חשיפה בלי שקבעו יעדים. מקצועי זה לא.
    סגור
  • 1.
    איחה דרך לבזבז את הארנונה של התושבים (ל"ת)
    אריסטו 07/2019/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • טעות
    יעל 07/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה ממש לא על חשבון התושבים. הממשלה תיקצבה את התהליך כולו.
    סגור
  • מאוד עצוב ומקומם
    אלכס 10/2019/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה כספים ומשאבים מושקעים בעיר לבנית גני שעשועים ופארקים לכבודם של שכנינו מהעיר נצרת על חשבון משלם המיסים. והעיר שכ''כ אהבנו הופכת פניה וזאת בגלל פתרונות לקויים של ראש העיר מר רונן פלוט שיאמר לזכותו שהוא אכן עושה אבל העשיה שלו מסבה נזק בלתי רגיל לצביונה של העיר. בתור בן המקום שכל שונות חיו גדל בעיר אני פשוט מזועזע ממה שקורה כאן ופחא בעני איך לא מכריזים על תוכנית חרום להצלת צביונה של העיר, אך במקום זה מעדיפים להעפיל את המציאות ולמכור כל מיני שפנים שידוע מראש שאין להם סיכוי לאור הנהירה של רבבות מהכפרים השכנים. כואב לומר זאת אך זו באמת, אי אפשר לתת לגוסס פלסתר ולצפות שיצא מזה משהו. והפתרון לדעתי הוא בלהתעסק בהבאתם והחזרתם של צעירים בני המקום שנסו על נפשם כל עוד היא בם, וכן לתת מקום לקהלים שונים ומגוונים. בקיצור חבל על הכסף!!!!
    סגור