שיווק ופרסום

Jellyfish מגיעה לישראל: רכשה את Perelview הישראלית

החברה הבינלאומית תפתח בישראל את הסניף ה-23 שלה בעולם. Perelview  הוקמה ב-2005 על ידי מאיה ורוני פרלמן ומתמחה ברכש מדיה, שיווק בפלפטפורמות גוגל ועוד
משה בנימין |  1
Perelview (צילום יחסי ציבור)
סוכנות הדיגיטל הבינלאומית Jellyfish נכנסת לישראל ופותחת סניף בתל אביב שיהיה ה-23 שלה בעולם. החדירה לישראל נעשית באמצעות רכישת חברת השיווק הדיגיטלי וניהול המדיה הישראלית - Perelview שנוסדה על ידי רוני פרלמן
בחודשים האחרונים נוהל והושלם הליך ההטמעה והמיזוג של סוכנות הדיגיטל Perelview שתהפוך באופן רשמי לשלוחה הישראלית של הקבוצה. Jellyfish נוסדה בלונדון ומעסיקה מעל ל-750 עובדים מסביב לעולם. בין לקוחותיה נמנים מותגי ענק כגון eBay, Asos Disney ועוד.
Perelview  שמתמחה ברכש מדיה דיגיטלית, סושיאל, SEO ושיווק על גבי פלטפורמות של גוגל עובדת מאז 2005 מתחת לרדאר. החברה הוקמה על ידי מאיה ורוני פרלמן ועם הצטרפותו של אלון בן ארי כשותף, סומנה כחברה שצומחת מדי שנה וכיום מונה מעל ל-30 מומחים במחלקות השונות. בין לקוחותיה נמנים Groo, moovit, מיטב דש, טרמינל X, שופרא ועוד. בנוסף, היא אחת מהחברות הבודדות בישראל שנחשבת ל-Reseller רשמי של Google, ומוסמכת למכור ולספק תמיכה ללקוחותיה על מוצרי Google Marketing Platform - מוצרי הפרימיום של גוגל המיועדים למותגים ברמת ה-enterprise. 


מבחינת הרציונל העסקי של החברה הבינלאומית, מהלך הרכישה והכניסה לישראל יספק לה נוכחות בולטת בישראל, לאחר שהביעה רצון בפתיחת סניף מקומי בין היתר מתוך עניין בשוק ההייטק המקומי שעושה חיל בעולם. רכישת Perelview מצטרפת לגל רכישות שביצעה החברה לאחרונה כחלק מאסטרטגית הצמיחה שלה , ביניהן Latitude שהרחיבה את דריסת הרגל של החברה לצפון אנגליה ולדובאי מוקדם יותר השנה.
"כחלק ממגמת ההתרחבות הגלובלית הנמשכת שלנו, הרכש החדש מהווה הזדמנות מדהימה להתפתח ולהגיע אל השוק הישראלי שגדל באופן עקבי", אומר מנכ"ל Jellyfish, רוב פייר. "Perelview מציעה מגוון גדול בהתמחויות דיגיטליות, וידענו מן הרגע הראשון שיש בינינו התאמה. אנחנו שמחים  לקבל בברכה את הצוות שלהם, שיהפוך לחלק מקבוצת Jellyfish". 
שותף ומייסד Perelview, רוני פרלמן הוסיף, כי "ההצטרפות שלנו ל-Jellyfish מלהיבה גם ברמה המקומית וגם ברמה הגלובלית. המהלך יאפשר לנו להוביל קדימה את השותפים העסקיים שלנו כאן, ובאותה נשימה להרחיב את הפעילות הבינלאומית שלנו. יש כאן בשורה גדולה יותר מהאמון באנשים שלנו ומההשפעה החיובית עלינו כסוכנות full stack digital; העובדה שחברה כמו Jellyfish בוחרת לפתוח שלוחה בישראל משליכה על התעשייה כולה, ומראה שהיא מבינה את הפוטנציאל והחשיבות של כל ענף הדיגיטל בישראל". 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פרלוויו האלופים, שיחקתם אותה (ל"ת)
    לקוחה מרוצה מאד 07/2019/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור