פרסום ושיווק

למפרסמים וסטוקרים: מפת אינסטגרם עם המקומות בהם הייתם

האפליקציה תפרט של כל תיוגי המקומות מיום שנרשמתם לאינסטגרם, תתעדכן בזמן אמת ותאפשר למפרסמים לנתח דפוסים יומיומיים בקלות מדאיגה. המחיר יעמוד על 7 ד' בחודש
משה בנימין | 
רשתות חברתיות (צילום iStock)
המידע על כל המקומות שבהם ביקרתם, ותייגתם את עצמכם בפוסטים באינסטגרם, פתוח לכל דורש ברגע שפרסמתם אותו והפכתם אותו מרצונכם לפומבי וחשוף לכל. כעת, אפליקציה חדשה בשם Who's in town מבקשת להפוך את כל הררי המידע על המיקומים המתויגים למפה ויזואלית ברורה שדרכה ניתן ללמוד ולגלות המון על המקומות שבהם אנחנו מבלים, נופשים, אוכלים, עובדים וכו'. 
המפה האינטראקטיבית שהאפליקציה מציגה כוללת מידע על כל מקום שבו ביקרו האנשים שאחריהם אתם עוקבים באינסטגרם מאז שפתחו את הפרופיל באינסטגרם. עבור מפרסמים, בעידן בו האינסטגרם משמש כמכונת שיווק ומדיה לכל דבר ועניין, מדובר בפיצ'ר שעצם עבודת האיסוף שלו המרכזת את כל המידע במקום אחד הופכת אותו לכלי שימושי שמתעדכן בזמן אמת. ניטור ואיסוף החומר באופן עקבי הופך את בליל המידע העצום באינסטגרם למנת ביג דאטה שעל בסיסה ניתן לבנות פרופילים מדויקים יותר של המשתמשים - שבשלב לאחר מכן יהפכו למודעה מטורגטת. 

 

גולשים שמורידים את האפליקציה מתירים לה לאסוף מידע על מיקומן באמצעות כתובת IP, Wi-Fi, בלוטות' וקואורדינטות GPS אליהם ניתן לגשת באמצעות מכשיר הנייד. החברה אוספת ושומרת מידע על מיקום כדי לאפשר את השירות אותו היא מעניקה. במידה והגולש מעוניין לחסום את הגישה למידע על מיקומו ועדיין להשתמש באפליקציה, הוא ייאלץ לוותר על חלק מהפיצ'רים שהיא מציעה.
החברה מצהירה כי היא אינה אוספת כל מידע אישי על הגולשים אלא אם כן הם אלו שמנדבים אותו בעצמם - הגדרה עמומה שמעלה את השאלה האם במידע "וולונטרי" מדובר במידע שהגולש כלל לא מודע לכך שהוא מאפשר גישה אליו ומעולם לא "חסם" אותו בפני האפליקציה? 
האפליקציה אינה חינמית ועולה 7 דולר לשימוש חודשי ו-70 דולר לשימוש שנתי. היא ניתנת להורדה עבור מערכות iOS וכן עבור משתמשי אנדרואיד. גולשים יוכלו לקבל מפה מפורטת על גולש ספציפי אחד או כל המשתמשים שאחריהם הם עוקבים. מידע על מיקומים של גולשים שמחזיקים בחשבון פרטי וסגור שאחריהם ניתן לעקוב רק באישור שלהם, ניתן גם הוא לניטור ואיסוף במידה והוא חשוף לגולש שעוקב (באישור) אחר גולש בעל מנוי חסום שאישר אותו. כמו כן, גולשים יוכלו לשלוח מסרים מיידיים מתוך אייקונים שמופיעים בצמוד לכל גולש ומיקומו על המפה.
נכון לעכשיו, על פי דיווחים בחו"ל, גורם מטעם אינסטגרם אמר שהפלטפורמה עוקבת אחר האפליקציה כדי לבחון האם עוברת על מדיניות הפרטיות של החברה ובמידה שכן היא תנקוט בצעדים הדרושים. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה