שיווק ופרסום

בזכות הצמיחה באירופה: דוד פתאל הוא איש השיווק ביולי

תחת מותגי המלונאות של הרשת היא הפכה לשחקן דומיננטי באירופה. כיום רשת פתאל כוללת למעלה מ-200 מלונות, עם יותר מ-40 אלף חדרים ו-14 אלף עובדים ב-20 מדינות
כתבי אייס |  2
דוד פתאל (צילום יחסי ציבור)
דוד פתאל, מייסד ובעל השליטה ברשת מלונות פתאל, נבחר לאיש השיווק של חודש יולי 2019 על ידי איגוד השיווק הישראלי. הבחירה בפתאל מכירה בפועלו ובהצלחת הרשת באירופה, בעיקר בשנתיים האחרונות. 
את הצעד הראשון בכניסתה לאירופה עשתה רשת פתאל בשנת 2006. תחת מותגי החברה השונים, כגון לאונרדו, NYX  ו-JURYS, הרשת הפכה לשחקן דומיננטי ביבשת, עם צמיחה דרמטית בשנתיים האחרונות. התרחבות המותג למערב ומרכז אירופה הניבה פירות והפכה, מטבע הדברים, למנוע הצמיחה העיקרי של החברה בשנים האחרונות והקרובות.
כיום הרשת כוללת למעלה מ-200 מלונות, עם יותר מ-40 אלף חדרים ו-14 אלף עובדים ב-20 מדינות. בנוסף, הכנסות הרשת בבריטניה ואירלנד זינקו באופן דרמטי ב-585% בין 2017 ל-2018, מ-90 מיליון ל-617 מיליון שקל. בתקופת זמן זו, הכנסות הרשת בשאר מדינות אירופה גדלו ב-27% מ-1.284 ל-1.631 מיליארד שקלים. כיום פריסת מלונות הרשת (מלבד ישראל) כוללת את בריטניה, הולנד, פולין, הונגריה, אוסטריה, יוון, איטליה, ספרד ועוד.
במקביל לפעילות הרשת הבינלאומית, נכנסה החברה לאחרונה לשוק האירוח בדירות להשכרה בתל אביב, חיפה ובאר שבע תחת המותג MASTER, המציע מודל ייחודי של חוויית אירוח ייחודית בדירות יוקרתיות במיקומים אסטרטגיים עם שירות של בתי מלון. בנוסף, הרחיבה הרשת את מוקדיה העסקיים והשיקה את מותג החללים המשותפים ROOMS, המציע עמדות עבודה, משרדים פרטיים וחדרי ישיבות להשכרה וכן את JOURNEY VENTURES, קרן השקעות בחברות טכנולוגיות בתחום ה"טראוול טק" בתעשיית התיירות והמלונאות.
בנוסף, באפריל 2019 השיקה הרשת, בהשקעה של כ-18 מיליון שקלים, את הטרמינל הפרטי הראשון בישראל, הכולל אזורי ישיבה, מקלחות, מרכז עסקים, לינה בחדר פרטי ועוד. כמו כן מיתגה הרשת מחדש את מועדון החברים "שמיים", הכולל תוכנית הטבות המיועדת ללקוחות הרשת, תחת השם "פתאל וחברים". לצד כל הפעילות העסקית הענפה, השקיעה הרשת משאבים רבים בתרומה לקהילה במסגרתה הקימה הרשת את מלונית "לב פתאל" לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם בחיפה (רמב"ם). כמו כן, החברה מעסיקה כ-80 עובדים עם מוגבלויות בתפקידים מגוונים ומאמצת עמותות כגון 'הקו המאחד', 'לקט ישראל', 'גדולים מהחיים' ו'עזרה למרפא'. 
"באמצעות אסטרטגיה יוצאת דופן של גיוון עסקי רב, המאופיינת בריבוי מותגים, כניסה לתחומים נישתיים ולקיחה לא מבוטלת של סיכונים, הצליח דוד פתאל, לבנות בשני עשורים בלבד, מותג מלונאות בעל שם עולמי" אומרים באיגוד השיווק הישראלי. "מדובר באסטרטגיה השונה מזו המקובלת כיום בשוק התיירות והמלונאות, ולכן יהיה מעניין להמשיך ולבחון את הצלחת החברה גם בעוד מספר שנים, לאור אסטרטגיה זו". 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא ישר בכלל
    ששון 08/2019/05
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סמרטוט איש סמרטוט
    סגור
  • 1.
    דוד יכול להלוות לי 50 שקל? למה אני לא גומר את החודש (ל"ת)
    מעצב 08/2019/04
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור