שיווק ופרסום

גליקמן, אברהם, LEAD וברוקנר בגמר מכרז הפרסום של בר אילן

אתמול הציגו המשרדים פרזנטציות בפני נציגי האוניברסיטה. התקציב צפוי לעמוד על כ-4 מיליון שקלים, לא כולל פרסום פרפורמנס
משה בנימין | 
אוניברסיטת בר אילן (צילום יחסי ציבור)
תחום האקדמיה מספק עניין לענף הפרסום בשבועות האחרונים עם 2 מכרזים המתנהלים במקביל, של האוניברסיטה הפתוחה ושל אוניברסיטת בר אילן. אתמול (יום ד') נערך שלב הפרזנטציות של העולים לגמר במכרז בר אילן, אליו העפילו והציגו 4 משרדים: גליקמן שמיר סמסונוב, LEAD Ogilvy, ברוקנר יער לוי ואברהם. 
תקציב הפרסום הצפוי של האוניברסיטה (לא כולל פרסום פרפורמנס) יעמוד על כ-4 מיליון שקלים. במוסד האקדמי מציינים, כי "אוניברסיטת בר-אילן עומדת בפני תהליך רענון שיווקי ומחפשת משרד פרסום שיהיה שותף לשינוי ובעל ניסיון בחדשנות טכנולוגית שיווקית". הניסיון שאליו מכוונת האוניברסיטה נוגע לאופי הלקוחות שבהם מטפלים משרדי הפרסום שיתמודדו במכרז, ובהקשר זה, עבודה עם לקוחות מעולם הסטארט-אפים, הייטק וכו', ובנוסף למחלקות ייעודיות בתוך משרד הפרסום שבמהותן עוסקות בחדשנות. 
המכרז כולל את רכש המדיה של האוניברסיטה, אם באמצעות חברת מדיה הקשורה במשרד הפרסום ואם באמצעות חברת מדיה נפרדת שעמה עובד המשרד. לאחרונה שונה סעיף מרכזי בתנאי הסף של המכרז. על פי התנאים המקוריים, משרדי פרסום המטפלים במכללות ציבוריות ופרטיות הפועלות באזור המרכז והשרון לא הורשו להתמודד אך לאייס נודע כי סעיף זה בוטל על ידי האוניברסיטה כדי למשוך משרדים נוספים. 
המכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה מגיע על רקע שינויים פרסונליים בחטיבת השיווק והדוברות של האוניברסיטה שמהווים זרז מרכזי להליך. ביוני 2018, לאחר המכרז הקודם, מונתה נעמה גת, לשעבר סמנכ"ל השיווק של בנק מזרחי-טפחות לתפקיד סמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי של האוניברסיטה uבנובמבר 2018 מונתה ענת לב קונפורטס, לשעבר בשטראוס, לדוברת החדשה של האוניברסיטה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה