פרסום ושיווק

רכב העתיד הישראלי - המנוע בתוך הגלגלים

ברכב החדש של חברת REE הישראלית כל רכיבי ההינע, אשר ברכב רגיל נמצאים מתחת למכסה המנוע, שולבו לתוך גלגלי הרכב. בחברה טוענים כי התוצאה היא שהרכב יעיל יותר ובעל טווח גדול יותר מכל רכב אחר
ערן סוקול |  9
רכב העתיד הישראלי של חברת REE (צילום יובל חן)
חברת REE הישראלית תציג בתערוכת הרכב הבינלאומית IAA שתפתח בשבוע הבא בפרנקפורט את אב הטיפוס החדש לרכבי העתיד המשלב טכנולוגיה מהפכנית וגישה חדשה בתכנון, עיצוב וייצור רכבים חשמליים.
ברכב החדש של REE כל רכיבי ההינע, אשר ברכב רגיל נמצאים מתחת למכסה המנוע, שולבו לתוך גלגלי הרכב ובחברה טוענים כי התוצאה היא שהרכב של REE יעיל יותר ובעל טווח גדול יותר מכל רכב אחר תוך שהוא מאפשר להסיע יותר מטען או נוסעים באופן יעיל וחדשני.
הרכב פותח על ידי היזמים דניאל בראל ואחישי סרדס, מייסדי חברת סופטוויל. בחברת REE השקיעו שחקני רכב בינלאומיים מובילים כגון מיצובישיMushashi ,Linamar , Tenneco  ו-NSK American axle אשר משמשות גם כשותפות הפיתוח והייצור.
אב הטיפוס הראשון של הרכב הישראלי יוצג בתערוכה, שתערך בתאריכים 10-22 בספטמבר בפרנקפורט יחד עם חברת Musashi, מיצרניות חלקי הרכב המובילות בעולם שבבעלותה של הונדה.
ביום רביעי, ה-11 בספטמבר, בשעה 15:30 תערך בביתן מסיבת עיתונאים להצגת החידושים.
תגיות ישראל | רכב
תגובות לכתבה(9):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תגובה ל 3
    תגובה ל 3 08/09/2019 20:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הנה עוד מהנדס בשקל.. נראה לך שעשרות מהנדסים לא לקחו את זה בחשבון? לא בדקו ועשו ניסויים?.. תתפלא.. זה השוק הישראלי איפה שמחפפים ושיהיה בסדר. זה שוק עולמי יש הרבה מאוד גורמים שקשורים לנושא
    סגור
  • 5.
    ככול הניראה פתרון כזה יהיה מוגבל להילוך יחיד! (ל"ת)
    אלמוג 08/09/2019 19:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אין צורך בהילוכים ברכב חשמלי (ל"ת)
    מהנדס 11/09/2019 00:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    המצאת המאה
    Motti 08/09/2019 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מדהים, משתווה להמצאת הגלגל. בהצלחה
    סגור
  • 3.
    רעיון לא כל כך מוצלח
    אביחי 08/09/2019 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 2
    חייבים לקחת בחשבון את המשקל המוקפץ מה זה המשקל המוקפץ? זה המשקל שהבולם צריך להתמודד איתו. כשאתם עולים על שבר בכביש או במפר או כל מפגע, הבולם סופג את זה. אבל מה קורה אם תעלו על שורה של שברים בכביש? כאן כבר מגיע חלקו של המשקל המוקפץ. ככל שהגלגל יהיה קל יותר, ככה תהיה לבולם יכולת שיכוך טובה יותר. מה שנותן יותר יציבות יותר נוחות ויותר שליטה. לחיצה על הברקסים תניב עצירה טובה יותר כשהגלגל קל. היו פעם רכבים חשמליים עם מנוע בגלגל. אבל עובדה. כבר לא מייצרים ככה רכבים חשמליים...
    סגור
  • הבולם מותאם למשקל הגלגל. לא קשור ליציבות, שליטה ובלימה
    מהנדס 11/09/2019 00:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא נכון שאין רכבים חשמליים עם מנוע בגלגל. זו שיטה עם סיכוביות מסוימת אבל עם הרבה יתרונות. אם היזמים של הרכב החשמלי הזה התגברו על הסיבוכים, הרכב שלהם יהנה מיתרונות גדולים.
    סגור
  • ??נכון מאוד (ל"ת)
    דוד 08/09/2019 15:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 2.
    רעיון מרשים
    צחי 07/09/2019 23:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    בהצלחה
    סגור
  • 1.
    אותו עיקרון כמו באופניים חשמליים, קורקינט או רחפן (ל"ת)
    א.פ. 07/09/2019 22:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור