שיווק ופרסום

מקאן: פרסמן משנה למנכ"ל, עבודי מנהלת קריאייטיב ראשית

מנהל הקריאייטיב הראשי ב-4 השנים האחרונות עולה מדרגה. סיגל עבודי מקבלת לידיה את מחלקת הקריאייטיב של המשרד הגדול בישראל ובמקביל אלדד וינברגר פורש מהמשרד
משה בנימין |  12
נדב פרסמן (צילום ראובן קפוצ'ינסקי)
משרד הפרסום מקאן תל אביב מקדים את הכרזות השנה החדשה בחודש בערך, עם סבב מינויים בצמרת ההנהלה הבכירה. נדב פרסמן ימונה למשנה למנכ"ל, סיגל עבודי תמונה למנהלת הקריאייטיב הראשית ובמקביל אלדד וינברגר יפרוש מהמשרד, לאחר 4 שנים, שהיו למעשה הקדנציה השנייה שלו לאחר שחזר אליו מפרישה קודמת. 
מינויו של פרסמן לתפקיד משנה המנכ"ל חותם 4 שנים בהן שימש כמנהל הקריאייטיב הראשי. בתפקידו החדש פרסמן יקבל לידיו סמכויות חדשות שבמסגרתן יוביל, יחד עם מנכ"ל המשרד עמית משיח, את הניהול השוטף של החברה. במשרד מציינים, כי בתפקידו החדש "פרסמן ירכז ויוביל את העבודה הכוללת של מקאן על התוצרים ללקוחותיה, לא רק בפן הקריאיטיבי אותו הוביל עד היום, אלא בחיבור של קריאייטיב עם הצדדים האסטרטגיים והדיגיטליים". 
כאמור, את מקומו כמנהל הקריאיטיב הראשי של מקאן תמלא סיגל עבודי, סמנכ"לית הקריאייטיב המוערכת מאוד במשרד, שבשנים האחרונות שמה חתום על רצף הצלחות בולטות, ובהן:  קמפיין אמלי וקומסי קומסה עבור yes, הקמפיינים לאיקאה והמהלך המפורסם ביותר של מקאן תל אביב, ברמה הבינלאומית, איקאה Thisables שזכה השנה בגרנד פרי ו-11 אריות בפסטיבל קאן, הישג חסר תקדים בתעשיית הפרסום הישראלית.
בתוך כך, אלדד וינברגר שהוביל את מחלקת הקריאייטיב לצדו של פרסמן בשנים האחרונות, הודיע על כוונתו לפרוש בסוף השנה ולהתפנות לאתגרים חדשים. וינברגר הצטרף למקאן לפני כ-18 שנים, בשנת 2002, במהלכן שימש בין היתר כמנכ"ל מקאן דיגיטל. לאחר הפסקה של שנתיים שבה שימש כמשנה למנכ"ל מאקו חזר למקאן כחלק ממסע הרכש האגרסיבי של המשרד דאז, יחד עם פרסמן ומינוים נוספים כגון מאור חן שנעשו באותה התקופה.  
"השינוי שאנו עושים היום יאפשר לנו לתת הצעת ערך טובה יותר ללקוחותינו ולהיערך טוב יותר לאתגרים ששוק הפרסום מביא עמו" אמר עמית משיח, מנכ"ל המשרד. "נדב פרסמן הוא אחד הפרסומאים הבולטים והמוכשרים בתעשיית הפרסום והמעבר שלו מתחום הקריאטיב לניהול מתבקש. אני יודע כי לקוחותינו ייהנו מאד וירוויחו הרבה ממעבר זה".
עוד הוסיף משיח, כי "סיגל עבודי היא אשת הקריאייטיב המוערכת ביותר בתעשיית הפרסום. מקצוענית חסרת פשרות שמוציאה תחת ידיה שוב ושוב עבודות שהופכות לשיחת היום. אני גאה להפקיד בידיה את מושכות הקריאייטיב ואין לי ספק כי היא תוביל את מקאן לשיאים חדשים".
על פרישתו של וינברגר אמר משיח: "אלדד הוא חברי ושותפי לדרך, אחד האנשים המוכשרים שעבדתי איתם במהלך הקריירה שלי, יצירתי, חריף ואהוב על כל מי שעובד עמו. לאלדד חלק חשוב בהצלחתנו בשנים האחרונות. קבלתי בצער את הודעתו ואני רוצה רק לומר לו תודה גדולה ולאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך".
תגובות לכתבה(12):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    היינו 4, נשארנו 2 אם סופרים גם אותי
    הרצוג 09/2019/10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אלדד בחוץ, אתי בחוץ. הבא בתור הוא משיח?
    סגור
  • אתי קודמה
    ע 09/2019/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מנכל מקאן טק יחסית הצמיחה המשמעותית ביותר במקאן
    סגור
  • 6.
    מה זה אומר משנה למנכל
    מירי 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כלום
    סגור
  • 5.
    אבל הוא כבר משנה למנכ"ל
    דני 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אז איך הוא ממונה למשנה למנכ"ל? זאת בעצם הודעה שאלדד הולך הביתה. שמחתי לתקן
    סגור
  • 4.
    מישהו התבאס שמקדמים את פרסמן ולא אותו?? (ל"ת)
    הממממ... 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 3.
    הולך, חוזר, הולך חוזר
    אני 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נו מה?
    סגור
  • 2.
    חחחחחח
    מדונה 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פורש
    סגור
  • 1.
    אני רק שאלה
    גיא 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אם קמפיין אמלי וקומסי קומסה עבור yes היה הצלחה כל כך גדולה, למה הם עברו משרד?
    סגור
  • ואם קמפיין גרוע, למה השאירו את סטפאן? (ל"ת)
    עוד אחד 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • מאותה סיבה שבזק מפסידה ומפסידה
    לא גיא 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ועדיין נשארת באותו המשרד
    סגור
  • קומסי קומסה היה פרסום ענק!!!!! (ל"ת)
    נעמה 02/2021/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בגלל בזק וכאלה.
    סטפאן 09/2019/08
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כמעט אף פעם אין קשר בין העבודה הקריאייטיבית לבחירתו של לקוח במקום כזה או אחר. קריאייטיב הוא לא חלק מהשיקולים של לקוחות - זה רק ביזנס
    סגור